eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkDostawa materiałów opatrunkowych i szewnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Ełk: Dostawa materiałów opatrunkowych i szewnych.
Numer ogłoszenia: 428838 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i szewnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów opatrunkowych i szewnych w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej części SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje 24 pakiety..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 24.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. W rozbiciu na pakiety wadium wynosi: Pakiet 1 - 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100) Pakiet 2 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) Pakiet 3 - 30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych 00/100) Pakiet 4 - 17,00 zł (słownie: siedemnaście złotych 00/100) Pakiet 5 - 870,00 zł (słownie:osiemset siedemdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 6 - 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 7 - 400,00 zł ( słownie: czterysta złotych 00/100) Pakiet 8 - 100,00 zł ( słownie:sto złotych 00/100) Pakiet 9 - 140,00 zł ( słownie: sto czterdzieści złotych 00/100) Pakiet 10 - 170,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 11- 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 12- 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Pakiet 13- 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Pakiet 14- 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) Pakiet 15- 25,00 zł słownie: dwadzieścia pięć złotych 00/100) Pakiet 16- 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) Pakiet 17- 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) Pakiet 18- 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) Pakiet 19- 70,00 zł (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 20- 900,00 zł ( słownie: dziewięćset złotych 00/100) Pakiet 21- 40,00 zł ( słownie: czterdzieści złotych 00/100) Pakiet 22- 170,00 zł ( słownie: sto siedemdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 23- 80,00 zł ( słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100) Pakiet 24- 25,00 zł ( słownie: dwadzieścia pięć złotych 00/100) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ O/Ełk 74203000451110000001038710 do terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, iż posiada aktualne zezwolenia lub koncesje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Potwierdzeniem spełniania tego warunku jest załączenie do ofert dokumentów, o których mowa w Rozdziale V pkt.1.pkt 2) SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania lub wykonuje nadal przynajmniej 2 zamówienia odpowiadające rodzajem (Za odpowiadające rodzajem uznaje się dostawy materiałów opatrunkowych i szewnych opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż: Dla Pakietu 1 - 26 000,00 zł każda Dla Pakietu 2 - 4 000,00 zł każda Dla Pakietu 3 - 600,00 zł każda Dla Pakietu 4 - 300,00 zł każda Dla Pakietu 5 - 14 000,00 zł każda Dla Pakietu 6 - 900,00 zł każda Dla Pakietu 7 - 7 000,00 zł każda Dla Pakietu 8 - 2 000,00 zł każda Dla Pakietu 9 - 2 000,00 zł każda Dla Pakietu 10 - 3 000,00 zł każda Dla Pakietu 11- 14 000,00 zł każda Dla Pakietu 12- 19 000,00 zł każda Dla Pakietu 13- 18 000,00 zł każda Dla Pakietu 14- 7 000,00 zł każda Dla Pakietu 15- 400,00 zł każda Dla Pakietu 16- 13 000,00 zł każda Dla Pakietu 17- 13 000,00 zł każda Dla Pakietu 18- 5 000,00 zł każda Dla Pakietu 19- 1 300,00 zł każda Dla Pakietu 20- 15 000,00 zł każda Dla Pakietu 21- 800,00 zł każda Dla Pakietu 22- 3 000,00 zł każda Dla Pakietu 23- 1 400,00 zł każda Dla Pakietu 24- 450,00 zł każda Potwierdzeniem spełniania tego warunku jest załączenie do ofert dokumentów, o których mowa w Rozdziale V pkt.1 pkt 3) SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    1. Katalog lub kopie tych stron katalogu lub inne materiały firmowe, na których będą zawarte wyczerpujące informacje dotyczące oferowanych materiałów opatrunkowych i szewnych potrzebne do wypełnienia Formularza cenowego oraz sprawdzenia właściwości fizyczno-biologiczno-chemicznych oferowanych w danym Pakiecie materiałów. 2. Dot. Pakietów od 1 do 15. Celem oceny zgodności oferowanych produktów z wymogami zawartymi przez Zamawiającego w SIWZ należy dostarczyć Zamawiającemu próbki w ilościach podanych z załączniku nr 5 SIWZ. Próbki należy dostarczyć Zamawiąjacemu w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert. Próbki winne być tak oznakowane, by umożliwiały identyfikację wykonawcy oraz z podaniem asortymentu, którego dotyczy. Wraz z próbkami należy dostarczyć instrukcję użytkowania w języku polskim dla każdego zaoferowanego materiału szewnego oraz katalog oferowanych materiałów w języku polskim.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 2) Uzupełniony formularz cenowy oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); wszystkie ceny powinny być poddane w złotych polskich. Sposób obliczania: Cena netto x Ilość = wartość netto + Vat = wartość brutto. Podsumowane wartości netto i brutto pakietu. 3) Uzupełniony wzór oferty - załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Uzupełniony formularz dostaw - załącznik nr 4 do SIWZ 5) Jeżeli dotyczy pakietów od 1 do 15 Uzupełniony formularz informacji o próbkach - załącznik nr 5 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.; ul. Baranki 24; 19-300 Ełk;Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych pok. 027/a..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.; ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pok. 504.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.