Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-22
Bytom: udzielanie świadczeń zdrowotnych
Numer ogłoszenia: 428874 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzależnieniom w Bytomiu , ul. Tarnogórska 3, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3890075, faks 032 2813039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielanie świadczeń zdrowotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielanie świadczeń zdrowotnych przez lekarzy pacjentom Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzależnieniom na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i postanowieniach umownych oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 4 lutego 2004r. w sprawie trybu doprowadzania, przyjmowania i zwalniania osób w stanie nietrzeźwości oraz organizacji izb wytrzeźwień i placówek utworzonych lub wskazanych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. nr 20 poz.192 z późn. zm.). 2.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia całodobowej opieki medycznej świadczonej przez lekarza nad pacjentami ww. Centrum. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dotyczących świadczenia ww. usług w każdej z sześciu części przez jednego lekarza. Wykonawca może złożyć ofertę dotyczącą tylko jednej części. Zamawiający zawrze umowy dotyczące udzielenia świadczeń zdrowotnych przez łącznie sześciu lekarzy i będzie ustalał comiesięczny harmonogram pracy. Stawka za godzinę dyżuru lekarza ma charakter ryczałtowy. 3. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim: 1) udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzonym do Izby Wytrzeźwień przez funkcjonariuszy Policji i strażników Straży Miejskiej, w zakresie wynikającym z w/w rozporządzenia, (średnio 19 osób dziennie) 2) określanie i pisemne potwierdzanie dodatkowych symptomów upojenia alkoholowego zgodnie z §3 ust. 3 ww rozporządzenia, 3) wypełnianie Kart pobytu w Izbie Wytrzeźwień w Bytomiu zgodnie z ustalonym wzorem - obowiązek ten dotyczy zapisów według stanu z przyjęcia i zwolnienia z Izby (Karta pobytu w Izbie Wytrzeźwień w Bytomiu stanowi załącznik do postanowień umownych), 4) udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom przebywającym w Ośrodku Interwencji Kryzysowej i w Hotelu, przygotowanych na udzielenie schronienia 28 osobom, 5) zgłaszanie zapotrzebowania na brakujące w ambulatorium leki, środki opatrunkowe - wykaz leków oraz sprzętu, w jakie powinna być zaopatrzona izba został określony w ww rozporządzeniu..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 50% zamówienia podstawowego, polegających na wykonywaniu usług opisanych niniejszym zamówieniem
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza i wpis do rejestru okręgowej izby lekarskiej. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część należy wykazać odpowiednią ilość osób spełniających ww. warunek wg zasady co najmniej jeden lekarz na jedną część. Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowania na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany określonych poniżej: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT. 2.Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. Wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem iż ewentualna zmiana osób wymienionych w załączniku do niniejszej umowy wymaga jedynie zatwierdzenia przez strony treści tego załącznika.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. interwencja.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzaleznieniom, ul. tarnogórska 3, 41-902 Bytom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 14:00, miejsce: Centrum Interwencji Kryzysowej i Przeciwdziałania Uzaleznieniom, ul. tarnogórska 3, 41-902 Bytom.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: udzielanie świadczeń zdrowotnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapewnienie całodobowej opieki medycznej świadczonej przez lekarza nad pacjentami Centrum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: udzielanie świadczeń zdrowotnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapewnienie całodobowej opieki medycznej świadczonej przez lekarza nad pacjentami Centrum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: udzielenie świadczeń zdrowotnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapewnienie całodobowej opieki medycznej świadczonej przez lekarza nad pacjentami Centrum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: udzielanie świadczeń zdrowotnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapewnienie całodobowej opieki medycznej świadczonej przez lekarza nad pacjentami Centrum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: udzielanie świadczeń zdrowotnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapewnienie całodobowej opieki medycznej świadczonej przez lekarza nad pacjentami Centrum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: udzielanie świadczeń zdrowotnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zapewnienie całodobowej opieki medycznej świadczonej przez lekarza nad pacjentami Centrum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 14 w Bytomiu
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej naprawy obudowy szybowej szybu Budryk" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń".
- Likwidacja szybu "II" pompowni głębinowej "Grodziec" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bytomiu
- Likwidacja wyciągu szybowego "WANDA I" - likwidacja zbiorników odmiarowych na poz. 600m i 790m dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK "Pokój I - Pokój II".
- "Dostawa pomp, w tym: Część I: Dostawa 2 szt. pomp zatapialnych wraz z armaturą (...). Część II: Dostawa 2 szt. agregatów pompowych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK".
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.