Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-15
Łask: Obsługa selektywnej zbiórki odpadów segregowanych w zakresie opakowań typu PET, stłuczki szklanej na terenie miasta i gminy Łask oraz makulatury na terenie miasta Łask
i dzielnicy Kolumna w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 429436 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łask , ul. Warszawska 14, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 6768300, faks 043 6768388.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa selektywnej zbiórki odpadów segregowanych w zakresie opakowań typu PET, stłuczki szklanej na terenie miasta i gminy Łask oraz makulatury na terenie miasta Łask i dzielnicy Kolumna w 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa selektywnej zbiórki odpadów segregowanych w zakresie opakowań typu PET, stłuczki szklanej na terenie miasta i gminy Łask oraz makulatury na terenie miasta Łask i dzielnicy Kolumna w 2010 roku, polegająca na: 1. dostarczeniu pojemników własnych do miejsc zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.: - pojemnik 2,5 m3 na odpady PET, - pojemnik 1,5 m3 na stłuczkę szklaną - biały, - pojemnik 1,5 m3 na stłuczkę kolorową - zielony, - pojemnik 2,5 m3 na makulaturę. 2. odbiorze odpadów z punktów ich zbiórki: 2.1 pojemniki typu PET 2.1.1 styczeń, luty, marzec, kwiecień, październik, listopad, grudzień: . miasto: 2 razy w m-cu, . gmina: 1 raz w m-cu. 2.1.2 maj, czerwiec, wrzesień: . miasto: 3 razy w m-cu, . gmina: 2 razy w m-cu. 2.1.3 lipiec, sierpień: . miasto: 4 razy w m-cu, . gmina: 3 razy w m-cu. 2.2 pojemniki na szkło: 2.2.1 styczeń, luty, marzec, kwiecień, wrzesień, październik, listopad, grudzień: . miasto i gmina : 1 raz w m-cu. 2.2.2 maj, czerwiec, lipiec, sierpień: . miasto i gmina: 2 razy w m-cu. 2.3 pojemniki na makulaturę: 2.3.1 styczeń - grudzień: . 2 razy w m-cu. 3. sprzątaniu terenu wokół pojemnika z wszelkich odpadów w promieniu 1,5 m, zgodnie z częstotliwością wywozu; 4. przekazanie wyselekcjonowanych odpadów komunalnych do odzysku/recyklingu, a pozostałych, których nie można wykorzystać - do unieszkodliwienia; 5. myciu pojemników przynajmniej jeden raz na dwa miesiące..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają: 1.1. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów; 1.2. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów; 1.3. zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów lub umowy z podmiotem prowadzącym taką działalność; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. posiadają samochód ciężarowy z kontenerem wyposażonym w urządzenie dźwigowe przystosowane do opróżniania pojemników wymienionych w specyfikacji. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych poniżej oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) należy załączyć: 2.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy (załącznik nr 3); 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.3. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (załącznik nr 4), 2.4. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów; 2.5. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów; 2.6. zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów lub umowy z podmiotem prowadzącym taką działalność; 2.7. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik (w oryginale). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 5.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1., 2.2. powinny być złożone przez każdy podmiot..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łasku, ul. Warszawska 14, 98-100 Łask.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Łasku, ul. Warszawska 14, parter - sala 100 Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Usługa hydromonitoringu drogi startowej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących- powtórka
- Budowa żłobka gminnego przy ul. Jodłowej w Łasku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych dla Instytutu Chemii Organicznej PAN.
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie Gminy Fajsławice
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03 - kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania) w procesie odzysku R 10 ze ZGOK Sp. z o.o. w Rzędowie"
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z terenu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Końskich
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.