Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-22
Lubartów: Wyjazd warsztatowy
Numer ogłoszenia: 429474 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Słowackiego 11, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 854 33 29, faks 0-81 854 58 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcprlubartow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyjazd warsztatowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie 4 dniowego wyjazdu warsztatowego w celu realizacji instrumentów aktywnej integracji, tj.: zawodowego i społecznego w ramach projektu systemowego Program aktywizacji społeczno - zawodowej beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie współfinansowanego przez Unie Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Miejsce realizacji warsztatów: polskie góry - ośrodek powinien znajdować się na terenie Zakopanego lub nie dalej niż w promieniu 50 km od Zakopanego. Termin realizacji zamówienia: 14-17 listopad 2013 r. Liczba osób: 45..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.00 - Usługi dozoru i doradztwa 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o - zgodnie z art.10c ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 214 , poz.1407 z późn.zm) - wpisu Wykonawcy do rejestru organizatorów turnusów prowadzonego przez wojewodę - zgodnie z art.10c ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2010 r. Nr 214 , poz.1407 z późn.zm) - wpisu ośrodka Wykonawcy do rejestru ośrodków prowadzonego przez wojewodę. Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 usługi polegającej na organizacji pobytu dla grup minimum 20 osobowych, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników wyjazdu warsztatowego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a) rezygnacji kandydata z udziału w wyjeździe warsztatowym pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, b) niestawienia się kandydata na wyjazd pomimo wezwania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie c) przerwania uczestnictwa (choroba, rezygnacja z uczestnictwa), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, d) stwierdzenia niezdolności do uczestnictwa w wyjeździe przez lekarza medycyny. W powyższych przypadkach w umowie zmianie ulega przeliczenie kosztu wyjazdu. W takim przypadku koszt wyjazdu stanowi iloczyn kosztu wyjazdu jednej osoby oraz rzeczywistej ilości osób i ich opiekunów , które ukończyły wyjazd warsztatowy. W przypadku przerwania uczestnictwa koszty udziału takiej osoby ustala się w wysokości proporcjonalnej do liczby niewykorzystanych dni pobytu. Zmiana umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcprlubartow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie z siedzibą: ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie z siedzibą: ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Program aktywizacji społeczno - zawodowej beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie współfinansowany jest przez Unie Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup mobilnego elektrycznego separatora powietrznego z mobilnym układem załadunku
- Zakup samochodu ciężarowego z zabudową asenizacyjną
- Rozbudowa i przebudowa budynku warsztatowo - garażowego
- Dostawa aparatu do laseroterapii na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie.
- Budowa boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej w m. Łucka - Kolonia oraz przy Szkole Podstawowej w Brzezinach, gm. Lubartów
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Manicure, pedicure, stylizacja i przedłużanie paznokci z elementami wizażu.
- Szkolenia dla bezrobotnych - magazynier, obsługa wózków jezdniowych, operator suwnic, wciągników i wciągarek oraz podestów ruchomych, spawanie MIG i MAG.
- PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA KIEROWCÓW KATEGORII C
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* realizowana w podziale na części
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Stubno
- Usługi szkoleniowe i doradcze w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.