Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-06
Bydgoszcz: Zakup i dostawa leków, preparatów i substancji farmaceutycznych
oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb
Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul. Smukalskiej 251 Bydgoszcz
Numer ogłoszenia: 4294 - 2010; data zamieszczenia: 06.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy , ul. Smukalska 251, 85-485 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3402301, 3402043, faks 052 3402301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpo-bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa leków, preparatów i substancji farmaceutycznych oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul. Smukalskiej 251 Bydgoszcz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa leków, preparatów i substancji farmaceutycznych oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00 - Nawozy azotowe i związki azotu 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnioną/ne do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zawierający między innymi oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymaganych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 1 do SIWZ; 2.wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-ilościowy, na który składa się pakiet nr 1 i/ lub pakiet nr 2 - załącznik nr 2 do SIWZ; 3.oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert); 4.informację finansową określającą obroty, zysk, zobowiązania i należności za okres od 2007 do 2009r., a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność gospodarczą w okresie późniejszym należy podać za ten okres. Do postępowania zostaną dopuszczeni Wykonawcy, których wynik finansowy w każdym roku kalendarzowym nie był ujemny- załącznik nr 3 do SIWZ; 5.wykaz wykonanych, co najmniej 2 porównywalnych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie- załącznik nr 4 do SIWZ. 6.oświadczenie o dysponowaniu świadectwami dopuszczenia wyrobu do stosowania na rynku polskim na wszystkie wskazane w załączniku nr 2, pakiet nr 1 - leki, preparaty i substancje farmaceutyczne i/lub pakiet nr 2 - materiały medyczne jednorazowego użytku - załącznik nr 5 do SIWZ. 7.zezwolenie/koncesję na prowadzenie apteki, hurtowni farmaceutycznej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpo-bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ul. Smukalska 251 85-485 Bydgoszcz pok. nr. 20
I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ul. Smukalska 251 85-485 Bydgoszcz pok. nr. 20 I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 26.02.2010.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAŁĄCZNIK NR 2 - PAKIET NR 1 Zakup i dostawa leków, preparatów i substancji farmaceutycznych dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa leków, preparatów i substancji farmaceutycznych dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 1).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 33.60.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.02.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAŁĄCZNIK NR 2 - PAKIET NR 2 Zakup i dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0, 33.14.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.02.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Niechemiczne artykuły medyczne I
- Sukcesywne dostawy żywienia dojelitowego
- MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych: nici, staplerów
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń medycznych stanowiących wyposażenie Bloku Operacyjnego w SP ZOZ w Myszkowie - z podziałem na 2 części
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Malborku
- Dostawa i montaż: myjni - dezynfektora do endoskopów giętkich oraz szafy do przechowywania endoskopów na potrzeby SP ZOZ Przychodnia Miejska w Pieszycach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych (odczynników) oraz dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- (DFP.271.83.2025.ADB) Dostawa produktów leczniczych oraz kosmetyków.
- Dostawa płynów infuzyjnych - znak sprawy Adm 8/2025
więcej: Nawozy azotowe i związki azotu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.