eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWYKONANIE ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NR 1, 2, 3 I PAWILONU HANDLOWEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA - DROGA MĘCZENNIKÓW MAJDANKA W LUBLINIE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Lublin: WYKONANIE ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NR 1, 2, 3 I PAWILONU HANDLOWEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA - DROGA MĘCZENNIKÓW MAJDANKA W LUBLINIE.
Numer ogłoszenia: 429580 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Nowy Dom" sp. z o.o. , ul. Głęboka 11, 20-612 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5345340, faks 081 5345340.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsnowydom.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prawa handlowego spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ZESPOŁU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NR 1, 2, 3 I PAWILONU HANDLOWEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY UL. ZYGMUNTA AUGUSTA - DROGA MĘCZENNIKÓW MAJDANKA W LUBLINIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie: 1. budynków mieszkalnych Wielorodzinnych Nr 1, 2, 3 przy ul. Zygmunta Augusta - Droga Męczenników w Lublinie wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej, telewizji kablowej, elektrycznymi oraz zewnętrznymi instalacjami kanalizacji sanitarnej i deszczowej; 2. budynku Pawilonu handlowego wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod.-kan., c.o., ciepła technologicznego, elektrycznymi i wentylacji mechanicznej; zewnętrznymi instalacjami kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz przyłączem cieplnym niskich parametrów; 3. sieci wodociągowej z przyłączami, sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, sieci kanalizacji deszczowej z przyłączami, przyłącza energetycznego NN do zasilania placu budowy, energetycznych linii kablowych NN oświetleniowych, sieci kanalizacji telewizji, 4. ukształtowania terenu z układem komunikacyjnym (dojścia, dojazdy, place zabaw) oraz miejsc parkingowych i zjazd z drogi wewnętrznej ul. Zygmunta Augusta..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 150 000,00zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych /tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy to jest : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a ponadto spełniają niżej wymienione warunki : 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimalnej (kwocie) 500 000,00 zł, 2) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat min. 5 obiektów w zakresie umożliwiającym użytkowanie (z pełnym zakresem wykończeniowym),odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ,o kubaturze powyżej 5 000m3 każdy o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności; 3) posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę minimum 2 000 000,00zł i na okres trwania zamówienia, a w razie gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy, Wykonawca zobowiązuje się podpisując zobowiązanie wg Zał. nr 6 do zawarcia nowej umowy ubezpieczeniowej na czas co najmniej do końca trwania umowy ; 4) uzyskali dodatni wynik z działalności operacyjnej za 2008 rok 5) dysponuje kierownikiem budowy i kierownikiem robót poszczególnych branż posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami, które będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymienione dokumenty i informacje muszą być złożone przez każdego Wykonawcę . 1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odnośnie pkt. VI 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.2. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. 1.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.4. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wymagane jest wykazanie kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż, posiadających uprawnienia do kierowania robotami, - do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - załącznik 5. Wymagane jest wykazanie zrealizowanych 5 obiektów w zakresie umożliwiającym użytkowanie (z pełnym zakresem wykończeniowym), o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności o kubaturze powyżej 5 000 m3 każdy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za 2008r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Wymagane jest wykazanie minimalnych środków finansowych lub minimalnej zdolności kredytowej w kwocie 500 000,00zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną kwotę 2 000 000,00 zł i na okres trwania zamówienia, a w razie gdy ubezpieczenie obejmuje okres krótszy Wykonawca zobowiązuje się podpisując zobowiązanie wg Zał. Nr 6 do zawarcia nowej umowy ubezpieczeniowej na czas co najmniej do końca trwania umowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbsnowydom.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INWESTPROJEKT Lublin S.A. ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin, pok. 212, cena SIWZ: 610,00zł (słownie: sześćset dziesięć złotych)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2010 godzina 10:00, miejsce: INWESTPROJEKT Lublin S.A. ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin, pok. 213.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.