eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-11-02

Bia³ystok: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku.
Numer og³oszenia: 430342 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku , ul. Malmeda 8, 15-440 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http:// www. mopr.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych do Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, sprzeda¿ oraz dostarczenie wraz z monta¿em przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu mebli biurowych, których szczegó³owy opis z wyszczególnieniem asortymentu, wymiarów, ilo¶ci oraz wymagañ ogólnych i opis techniczny zosta³ zawarty w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik Nr 1 do SIWZ oraz w wykazie mebli, stanowi±cym za³±cznik Nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca dostarczy oraz dokona monta¿u mebli we wskazanych lokalizacjach bêd±cych w dyspozycji Zamawiaj±cego na terenie miasta Bia³egostoku. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu monta¿u mebli, po wcze¶niejszym uzgodnieniu z Zamawiaj±cym. 4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilo¶ciowych w poszczególnych pozycjach (rodzajach) zamawianych mebli. 5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia ilo¶ci przedmiotu umowy w granicach ok. 30 % z prawem proporcjonalnego zmniejszenia ceny. 6. Rozliczenie z Wykonawc± dokonywane bêdzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilo¶ci faktycznie dostarczonych mebli. 7.Dodatkowe warunki dotycz±ce przedmiotu zamówienia: a) termin p³atno¶ci: 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiaj±cego, b) nie przewiduje siê wyp³acania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma zap³aty - jak we wzorze umowy - za³±cznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) Ustalenia organizacyjne zwi±zane z wykonaniem zamówienia: - sprzeda¿ bêdzie realizowana sukcesywnie przez okres trwania umowy, poprzez czê¶ciowe dostarczanie Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê mebli, partiami, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego. Wielko¶æ ka¿dej partii dostarczanych mebli bêdzie wynikaæ z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych ze strony Zamawiaj±cego za realizacjê umowy i powinna zostaæ dostarczona w terminie nie d³u¿szym ni¿ 10 dni roboczych od dnia przekazania zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego, - Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed przyst±pieniem do realizacji przedmiotu umowy do: - uzgodnienia z uprawnionymi pracownikami Zamawiaj±cego dok³adnej kolorystyki mebli i siedzisk, z zastrze¿eniem prawa wyboru przez Zamawiaj±cego, - uzgodnienia z Zamawiaj±cym szczegó³ów konstrukcyjnych poszczególnych mebli, - ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania zamówienia uzgadniane bêd± przez Zamawiaj±cego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - okre¶lenie przez Wykonawcê telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleñ niezbêdnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, e) Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca odpowiedzialny bêdzie za ca³okszta³t, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, - Wykonawca odpowiedzialny jest za jako¶æ przedmiotu zamówienia do czasu wyga¶niêcia zobowi±zañ Wykonawcy wobec Zamawiaj±cego, - wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji zamówienia, f) Wykonawca udzieli minimum 24 - miesiêcznej gwarancji na dostarczone meble licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru nale¿ycie wykonanej dostawy mebli. g) Wykonawca wska¿e w ofercie ( o¶wiadczenie na formularzu oferty) czê¶æ zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom. W przypadku nie wskazania czê¶ci zamówienia, która ma byæ realizowana przez podwykonawcê Zamawiaj±cy uzna, ¿e ca³o¶æ zamówienia bêdzie wykonywana przez Wykonawcê osobi¶cie..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.11.00 - Rega³y archiwalne .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 17.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nieniu warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (orygina³).

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej 2 dostawy mebli, w tym przynajmniej jedna o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 60 000,00 z³ brutto oraz za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nieniu warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (orygina³).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nieniu warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (orygina³).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nieniu warunku udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (orygina³).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiaj±cy wymaga tak¿e do³±czenia do oferty: a) wype³nionego i podpisanego Formularza oferty z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Formularza cenowego wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) pe³nomocnictwa podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (np. konsorcjum, spó³ka cywilna), c) w przypadku gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany warunków zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcê, polegaj±c± na: a) zmianie terminu realizacji zamówienia je¿eli jego niedotrzymanie wynika: - z dzia³ania si³y wy¿szej, - w zwi±zku z wyst±pieniem zdarzeñ losowych oraz przyczyn technicznych uniemo¿liwiaj±cych zakoñczenie realizacji czê¶ci lub ca³o¶ci przedmiotu umowy, - z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego, b) mo¿liwo¶ci dokonania zmian umowy w zakresie przedmiotu umowy w zwi±zku z niemo¿liw± do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczno¶ci± prawn±, ekonomiczn± lub techniczn±, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±c± brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego. c) zmianie wynagrodzenia w przypadku: - ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT, o kwotê wynikaj±c± ze zmiany stawki podatku VAT, - zmiany ilo¶ci przedmiotu umowy - wówczas zmniejszenie wynagrodzenia bêdzie obliczone w oparciu o ceny jednostkowe wymienione w ofercie Wykonawcy, bêd±cej za³±cznikiem do umowy, z uwzglêdnieniem ilo¶ci rzeczywi¶cie wykonanych dostaw, bez konieczno¶ci zachowania formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www. mopr.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Bia³ystok, woj. podlaskie..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 09:45, miejsce: siedziba Zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Bia³ystok, sekretariat..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.