To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-22
Fałków: Świadczenie usług transportowych w Projekcie współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 430354 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 389850 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fałków, ul. Zamkowa 1A, 26-260 Fałków, woj. świętokrzyskie, tel. 44 7873535, faks 44 7873535.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych w Projekcie współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1. Odwóz uczniów po zajęciach pozalekcyjnych i wyrównawczych Przedmiotem zamówienia jest odwóz uczniów po zajęciach pozalekcyjnych i wyrównawczych ze szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Fałków w ramach projektu pn. Wiedza i umiejętności otwierają świat. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje odwóz uczniów po zakończeniu zajęć projektowych spod szkoły podstawowej i gimnazjum w Fałkowie oraz spod szkoły podstawowej w Czermnie, do miejscowości zamieszkania uczniów, znajdujących się na terenie gminy Fałków. Powyższe usługi będą wykonywane środkami transportu. Wykonawcy posiadającymi ważne badania techniczne gwarantującymi bezpieczny przewóz uczniów. Zamawiający we własnym zakresie zapewni opiekę nad uczniami. Odwóz uczniów odbywać się będzie 3 razy w tygodniu, w dniach od poniedziałku do środy, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem ustalonym w poszczególnych szkołach w czasie trwania projektu, tj od dnia podpisania umowy do 30.06.2015r. - Planowana liczba kilometrów w Projekcie - 14508 km - Szacunkowa ilość kilometrów, która nie stanowi podstawy do rozliczenia. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie przejechanych kilometrów. - Ilość dzieci odwożonych po zajęciach - ok. 40. Wykonawca pokrywa koszt dojazdu autokaru do miejsca wykonywania usług oraz powrót autokaru do bazy Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu związanego z odwozem uczestników na zajęcia. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu lub innych nieprzewidzianych okoliczności zależnych od Wykonawcy, wykonać na własny koszt usługę zastępczą, aby odwóz dzieci mógł odbyć się terminowo. Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia, zobowiązany jest posiadać odpowiednie ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Płatność odbywać się będzie miesięcznie, na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego faktury VAT. Podstawę wystawienia faktury VAT, stanowić będzie miesięczny wykaz przejechanych kilometrów, potwierdzonych przez Koordynatora Projektu. Należność na wystawionej fakturze VAT, stanowić będzie iloczyn przejechanych kilometrów oraz koszt jednostkowy za przejechanie 1 km. Płatność 30 dni od momentu dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu. Wykonawca w cenie ofertowej, musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie do 30.06.2015 r. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6a do SIWZ. Zadanie 2 Transport uczniów na wycieczki Przedmiotem zamówienia jest transport uczniów w ramach projektu pn. Wiedza i umiejętności otwierają świat. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych na wycieczki. Przedmiot zamówienia obejmuje wyjazdy edukacyjne w ramach zajęć projektowych z grupą ok. 40 dzieci z Fałkowa w Góry Świętokrzyskie, z Fałkowa do Kielc oraz z Fałkowa do Warszawy z grupą ok. 40 dzieci. Przewidywana łączna liczba kilometrów w okresie realizacji zadania w Projekcie - ok.1040 km - Szacunkowa ilość kilometrów, która nie stanowi podstawy do rozliczenia. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie przejechanych kilometrów Wykonawca pokrywa dojazdu autokaru do miejsca wykonywania usług oraz powrót autokaru do bazy Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu związanego z odwozem uczestników na zajęcia. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu lub innych nieprzewidzianych okoliczności zależnych od Wykonawcy, wykonać na własny koszt usługę zastępczą, aby odwóz dzieci mógł odbyć się terminowo. Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia zobowiązany jest posiadać odpowiednie ubezpieczenie, od następstw nieszczęśliwych wypadków. Płatność odbywać się będzie miesięcznie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego faktury VAT. Podstawę wystawienia faktury VAT stanowić będzie wykaz przejechanych kilometrów potwierdzonych przez Koordynatora Projektu. Należność na wystawionej fakturze VAT, stanowić będzie iloczyn przejechanych kilometrów i ceny jednostkowej za przejechanie 1 km. Płatność 30 dni od momentu dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu. Wykonawca w cenie ofertowej musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie do 30.06.2015 r. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6b do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, zgodnie z projektem pn: Wiedza i umiejętności otwierają świat..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Odwóz uczniów po zajęciach pozalekcyjnych i wyrównawczych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo Usługowa Musiał, Ruda Maleniecka 33a, 26-242 Ruda Maleniecka, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86177,52
Oferta z najniższą ceną: 86177,52 / Oferta z najwyższą ceną: 86177,52
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Transport uczniów na wycieczki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Władysław Musiał Firma Handlowo Transportowa "MUSIAŁ"
jakie przetargi wygrała firma
Władysław Musiał Firma Handlowo Transportowa "MUSIAŁ"
- Firma Handlowo Usługowa Musiał, Ruda maleniecka 33a, 26-242 Ruda Maleniecka, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4814,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5054,40
Oferta z najniższą ceną: 5054,40 / Oferta z najwyższą ceną: 5054,40
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
- Usługa w zakresie bieżącego utrzymania dróg - zakup tłucznia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.