Ogłoszenie z dnia 2009-12-16
Lądek-Zdrój: Dostawa materiałów i urządzeń do wykonania instalacji przywoławczej w Szpitalu Uzdrowiskowym Jubilat w Lądku Zdroju
Numer ogłoszenia: 430952 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, faks 074 8147107.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i urządzeń do wykonania instalacji przywoławczej w Szpitalu Uzdrowiskowym Jubilat w Lądku Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie polega na dostawie urządzeń i materiałów do wykonania instalacji przywoławczej w Szp. Uzdrowiskowym Jubilat w Lądku Zdroju. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar wyszczególniony w zał. nr 1a - formularzu cenowym do magazynu Uzdrowiska w Lądku Zdroju przy Pl. Mariańskim 14a do godz. 14:00 w dni robocze, transportem własnym i na koszt własny. Wykaz towaru objętego zamówieniem podany jest w załączniku nr 1a - formularzu cenowym, który został przygotowany w oparciu o aktualne potrzeby Uzdrowiska i w oparciu o projekt wykonawczy. Dostarczony towar winien spełniać wymogi określone w obowiązujących dla niego normach jakościowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna 31.62.00.00 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 65096.90 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów i urządzeń do wykonania instalacji przywoławczej w Szpitalu Uzdrowiskowym Jubilat w Lądku Zdroju
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Handlowo-Usługowy TELCO, Kłodzko, ul. Wolności 83, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 65096.90
- Oferta z najniższą ceną: 65096.90 oferta z najwyższą ceną: 65200.80
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych pomieszczeń w budynku "A" Sądu Okręgowego w Białymstoku (parter)
- Dobudowa oświetlenia na terenie gminy Kluczbork-Budowa oświetlenia na cmentarzu komunalnym i w Unieszowie
- produkty lecznicze.
więcej: Sprzęt i aparatura elektryczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.