eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaOchrona obiektu Prokuratury Rejonowej w K³odzku przy ul. Chrobrego 20

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2012-11-05

¦widnica: Ochrona obiektu Prokuratury Rejonowej w K³odzku przy ul. Chrobrego 20
Numer og³oszenia: 432210 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 379594 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okrêgowa w ¦widnicy, ul. 1 Maja 21, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 74 850 34 00, faks 74 8520257.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Organ kontroli pañstwowej lub ochrony prawa, s±d lub trybuna³.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ochrona obiektu Prokuratury Rejonowej w K³odzku przy ul. Chrobrego 20.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ugi ochrony osób i mienia realizowanej w ramach jednego stanowiska w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej w budynku Prokuratury Rejonowej w K³odzku przy ul. Chrobrego 20, w tym: obs³ugê telewizji przemys³owej, prowadzenie rejestru osób wchodz±cych i wychodz±cych z obiektu w dniach roboczych i godzinach pracy urzêdu tj. od godz. 7:30 do godz. 15:30. Us³uga ochrony polegaæ ma na dzia³aniu maj±cym na celu zapewnienie bezpieczeñstwa ¿ycia, zdrowia i nietykalno¶ci osobistej oraz dzia³aniu zapobiegaj±cym przestêpstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a tak¿e przeciwdzia³aniu powstaniu szkody wynikaj±cej z tych zdarzeñ. 2. Zakres us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje ¶wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej, a przede wszystkim: 2.1. obs³ugê telewizji przemys³owej (podgl±d obrazu z kamer umieszczonych wewn±trz i na zewn±trz budynku Prokuratury), 2.2. kontrola osób wchodz±cych do budynku, 2.3. zapewnienie kontroli nad infrastruktur± chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzie¿y, dewastacji i uszkodzenia mienia wewn±trz i na zewn±trz chronionego obiektu, 2.4. zapobieganie zak³óceniom porz±dku publicznego na terenie obiektu i posesji, 2.5. niezw³oczne powiadamiane organów ¶cigania o czynach przestêpczych zaistnia³ych na terenie obiektu i posesji oraz zabezpieczenie miejsca ich pope³nienia do czasu przybycia organów ¶cigania, 2.6. reagowanie na wszelkie przypadki zak³ócenia porz±dku na terenie obiektu, 2.7. wspó³dzia³anie ze s³u¿bami ochrony ppo¿. w likwidowaniu zagro¿eñ po¿arowych, 2.8. prowadzenie rejestru osób wchodz±cych i wychodz±cych z obiektu, 2.9. w przypadku jakichkolwiek zagro¿eñ niezw³oczne powiadamianie u¿ytkownika, Policji, Stra¿y Po¿arnej i innych s³u¿b oraz wspó³dzia³anie z ww. w celu zapewnienia prawid³owej ochrony, 2.10. zg³aszanie U¿ytkownikowi usterek i naruszeñ w zabezpieczeniach obiektu i pomieszczeniach. 3. Pracownik ochrony zobowi±zany jest: 3.1. punktualnie rozpoczynaæ i koñczyæ pracê oraz dokonywaæ wpisu o rozpoczêciu i koñcu pracy do ksi±¿ki dy¿urów, 3.2. przychodziæ na s³u¿bê w stanie zdrowia umo¿liwiaj±cym jej pe³nienie, 3.3. nie dopu¶ciæ do wej¶cia na teren chronionego obiektu osób nieuprawnionych oraz osób bêd±cych pod wp³ywem alkoholu lub ¶rodków odurzaj±cych, 3.4. nie dopu¶ciæ do wej¶cia na teren chronionego obiektu osób posiadaj±cych broñ, amunicjê a tak¿e wnosz±cych materia³y wybuchowe lub inne ¶rodki niebezpieczne (za wyj±tkiem osób do tego uprawnionych - policji), 3.5. ka¿dorazowo poinformowaæ w³a¶ciwy sekretariat lub prokuratora o oczekuj±cej osobie (tj. adwokat, radca prawny, policjant, pracownik innej jednostki itp.) lub interesancie, po uprzednim sprawdzeniu wezwania lub innego dokumentu, b±d¼ rozpytania o cel wizyty. Pracownik sekretariatu lub prokurator poinformuje pracownika ochrony o tym, gdzie (do jakiego pokoju) nale¿y pokierowaæ dan± osobê i po uzyskaniu zgody pracownika sekretariatu albo w³a¶ciwego prokuratora, pracownik ochrony zobowi±zany jest poinformowaæ osoby oczekuj±ce lub interesantów o tym, gdzie (do kogo) nale¿y siê udaæ w celu za³atwienia sprawy, a w razie konieczno¶ci odprowadziæ interesantów do wskazanych osób. 3.6. w razie podejrzenia, co do poczytalno¶ci interesanta pracownik ochrony ma obowi±zek bezzw³ocznie poinformowaæ danego pracownika sekretariatu lub prokuratora o swoich podejrzeniach i w przypadku wyra¿enia zgody na przyjêcie interesanta udaæ siê z nim do pracownika U¿ytkownika, celem zapewnienia nale¿ytego bezpieczeñstwa, 3.7. podejmowaæ niezbêdne interwencje w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad bezpieczeñstwa ochranianych osób i mienia, 3.8. kontrolowaæ ruch osobowo- materia³owy wewn±trz i na zewn±trz obiektu oraz podejmowaæ dzia³ania w przypadku jego naruszenia, 3.9. wydawaæ i przyjmowaæ klucze do pomieszczeñ s³u¿bowych oraz ich ochrona, 3.10. czytelnie prowadziæ dokumentacjê s³u¿by ochrony: a) ksi±¿kê dy¿uru, b) ksi±¿kê ewidencji wydawanych kluczy, c) ksi±¿kê ewidencji wej¶æ / wyj¶æ interesantów, 3.11. przestrzegaæ dyscypliny pracy oraz w³a¶ciwej prezentacji, 3.12. egzekwowaæ od osób przebywaj±cych na terenie obiektu przepisów porz±dkowych, ppo¿. itp., 3.13. przeciwdzia³aæ zaistnieniu potencjalnych zagro¿eñ zewnêtrznych i wewnêtrznych, 3.14. przestrzegaæ ustaleñ zawartych w zarz±dzeniach i innych przepisach dotycz±cych ochranianego obiektu, 3.15. zachowywaæ siê w sposób taktowny w stosunku do osób wspó³pracuj±cych, jak równie¿ do petentów, 3.16. przestrzegaæ przepisów bhp, ppo¿., i instrukcji obs³ugi urz±dzeñ zabezpieczaj±cych i alarmowych, 3.17. postêpowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± podczas wykonywania ochrony w ramach uprawnieñ posiadanych przez pracowników ochrony, które na podstawie przepisów prawa w szczególno¶ci pozwalaj± na odpieranie bezpo¶redniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu na jakiekolwiek dobro spo³eczne lub osoby i mienie pozostaj±ce pod ochron±, przeciwdzia³anie kradzie¿om, napadom i innym zak³óceniom porz±dku i spokoju oraz natychmiastowego podjêcia dzia³añ maj±cych na celu minimalizacji szkód powsta³ych w wyniku zak³ócenia porz±dku i spokoju, kradzie¿y i w³amania, po¿aru, awarii instalacji i urz±dzeñ technicznych, klêsk ¿ywio³owych i innych zdarzeñ losowych, sprawdzanie stanu zamkniêæ, zabezpieczeñ itp., 3.18. sumienne i dok³adne wykonywanie zadañ s³u¿bowych w celu zapewnienia bezpieczeñstwa i ochrony mienia ochranianego obiektu. 4. Pracownikowi ochrony kategorycznie zabrania siê: 4.1. spo¿ywania alkoholu w czasie wykonywania obowi±zków, 4.2. przystêpowania do pracy pod wp³ywem alkoholu, 4.3. informowania osób postronnych o przebiegu s³u¿by i o zaistnia³ych zdarzeniach, 4.4. podejmowania podczas s³u¿by towarzyskich rozmów i dyskusji. 5. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y: 5.1. zapewnienie kadr wykonawczych, niezbêdnych do prawid³owego wykonywania us³ugi - jednego pracownika, który posiada niezbêdne przygotowanie zawodowe, 5.2. sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacj± s³u¿by ochrony, 5.3. dba³o¶æ o dyscyplinê pracy i schludny wygl±d podleg³ych pracowników ochrony, 5.4. zapewnienie materia³ów biurowych niezbêdnych do pe³nienia s³u¿by (ksi±¿ka dy¿urów, artyku³y pi¶miennicze), 5.5. wyposa¿enie pracownika ochrony, na w³asny koszt w jednolity oznakowany ubiór s³u¿bowy z napisem OCHRONA, 5.6. wyposa¿enie pracownika w identyfikator osobisty z nazw± firmy noszony w widocznym miejscu, 5.7. ¶wiadczenie us³ug objêtych zakresem umowy z nale¿yt± staranno¶ci±, 5.8. zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji dotycz±cych ochranianego obiektu oraz innych informacji zwi±zanych z dzia³alno¶ci± U¿ytkownika, 5.9. minimalizowanie zmian personalnych pracowników ochrony, a w przypadku konieczno¶ci zmiany o jej fakcie zawiadomienie na pi¶mie U¿ytkownika, 5.10. zapoznanie pracowników ochrony z przepisami BHP i ppo¿., 5.11. przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie obowi±zków, zapewnienie znajomo¶ci przez nich topografii obiektu, w tym rozk³adu pomieszczeñ, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp., 5.12. zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obs³ug± w podstawowym zakresie wy³±czników g³ównych energii elektrycznej, zaworów wodnych, wy³±czników systemów monitoruj±cych antyw³amaniowych i przeciwpo¿arowych, 5.13. w trakcie trwania umowy, posiadanie wa¿nej polisy ubezpieczeniowej na prowadzon± dzia³alno¶æ, 5.14. informowanie Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach w tre¶ci koncesji zezwalaj±cej na prowadzenie dzia³alno¶ci w przedmiocie objêtym zamówieniem oraz w tre¶ci polisy ubezpieczeniowej. 6. Zamawiaj±cy umo¿liwi wykonanie us³ugi poprzez: 6.1. nieodp³atne udostêpnienie miejsca dla s³u¿b ochrony, 6.2. zapoznanie wyznaczonego pracownika Wykonawcy w zakresie: - znajomo¶ci wewnêtrznych regulaminów, - znajomo¶ci topografii obiektu, rozk³adu pomieszczeñ, przebiegu dróg ewakuacyjnych, - rozmieszczenia i obs³ugi w podstawowym zakresie wy³±czników g³ównych energii elektrycznej, g³ównych zaworów wodnych, zaworów CO, wy³±czników urz±dzeñ podtrzymuj±cych, 6.3. zapewnienie ksi±¿ki wydawanych kluczy oraz rejestru osób wchodz±cych - wychodz±cych, za wyj±tkiem ksi±¿ki dy¿urów. 7. Zamawiaj±cy nie wymaga, aby zatrudnieni przez firmê ochroniarsk± pracownicy posiadali licencjê pracownika ochrony. 8. Od Wykonawców oczekuje siê, ¿e w przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowi±¿e siê do zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób nie karanych s±downie i przeciw, którym nie toczy siê postêpowanie karne, o pozytywnej opinii (wg za³. nr 4)..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FORMACJA S.C. Wojciech Nosek, Ireneusz Krzy¿anowski, ul. Klimasa 2, 41-800 Zabrze, kraj/woj. ¶l±skie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 35838,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 22598,40

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 22598,40 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 59976,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.