Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-07
Łódź: Usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą
fabrycznie nowych telefonów komórkowych
dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
Numer ogłoszenia: 43231 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi , ul. Łąkowa 11, 90-652 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6395354.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Wielkość zamówienia: 1. Ilość aktywnych kart SIM: 33 szt. z abonamentami w 4 grupach: a) taryfa A: 1 karta SIM z abonamentem wyłącznie do wysyłania SMS,* b) taryfa B: 3 karty SIM z abonamentem dla bramek GSM,** c) taryfa C: 5 karty SIM z abonamentem 200***, d) taryfa D: 24 karty SIM z abonamentem 50****, 2. Ilość telefonów komórkowych łącznie 33 szt. w 3 kategoriach: a) telefon klasy A***** - 5 szt., b) telefon klasy B***** - 5 szt., c) telefon klasy C***** - 23 szt.. *- wielkość abonamentu wyrażona w wysokości pakietu kwotowego o wartości min. 50,00 zł netto przeznaczonego w całości na wiadomości SMS w pojedynczym okresie rozliczeniowym, ** - wielkość abonamentu wyrażona w wysokości pakietu kwotowego o wartości min. 300,00 zł netto przeznaczonego na realizacje wszelkich dostępnych w danym abonamencie usług w pojedynczym okresie rozliczeniowym, *** - wielkość abonamentu wyrażona w wysokości pakietu kwotowego o wartości min. 200,00 zł netto przeznaczonego na realizacje wszelkich dostępnych w danym abonamencie usług w pojedynczym okresie rozliczeniowym, **** - wielkość abonamentu wyrażona w wysokości pakietu kwotowego o wartości min. 50,00 zł netto przeznaczonego na realizacje wszelkich dostępnych w danym abonamencie usług w pojedynczym okresie rozliczeniowym, ***** - charakterystyka klas aparatów telefonicznych znajduje się w dalszej części Opisu przedmiotu zamówienia, II. Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca zapewni przeniesienie numerów użytkowanych przez Zamawiającego w terminie zapewniającym ciągłość usług. 2. Wykonawca dokona przeniesienia i aktywacji aktualnie użytkowanych przez Zamawiającego numerów na zasadach ogólnie obowiązujących w tym zakresie przepisów i stosowanych przez Wykonawcę taryf, ze zmianami wynikającymi z SWIZ. 3. Cena zakupu aparatów telefonicznych będzie ceną wynikającą z obowiązującej w dniu podpisania umowy promocji. 4. Okres obowiązywania umowy wynosił 24 miesiące, rozumiane jako 24 pełne okresy rozliczeniowe za świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Wykonawcy. 5. Wykonawca udzielił Zamawiającemu 24 - miesięcznej gwarancji na aparaty telefoniczne i akcesoria a w przypadku awarii telefonu udostępni Zamawiającemu, na czas naprawy lub wymiany zastępczy telefon komórkowy o parametrach odpowiadających parametrom użytkowym towaru oddanego do naprawy. 6. Zasięg świadczonych usług telefonii komórkowej - co najmniej 90% powierzchni Polski zgodnie z mapą zasięgu Wykonawcy. 7. Usługi będą świadczone 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku. 8. Wykonawca będzie dostarczał miesięczne, bezpłatne wykazy rozmów oraz pozostałych usług świadczonych na rzecz Zamawiającego (tzw. bilingi). Bilingi dostarczane będą nie później niż wystawiane za dany miesiąc faktury VAT w dwóch formach: a. ogólnego bilingu w wersji papierowej przesyłanego na adres pocztowy Zamawiającego, b. szczegółowego bilingu w formie elektronicznej (dostęp do aplikacji) przesyłanego na podany w umowie przez Zamawiającego adres e-mail. 9. Wykonawca wyznaczy opiekuna technicznego i handlowego, dostępnego przez 24h na dobę, w celu zapewnienia bieżącej obsługi zamówienia drogą e-mailową oraz telefoniczną oraz informacji o ewentualnych możliwościach zmian powodujących optymalizację kosztów połączeń jak również wprowadzania dodatkowych usług. 10. Wykonawca zapewni serwis dostarczonego sprzętu w trakcie trwania umowy, a w przypadku awarii zapewni na czas naprawy sprzęt zastępczy w ciągu maks. 2 dni roboczych od momentu pisemnego zgłoszenia awarii przesłanego faksem do opiekuna. 11. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny na wszystkie świadczone usługi przez okres trwania umowy. 12. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do serwisu telefonicznego (Call Center) przez 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu, przez cały okres trwania umowy. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany aparatów na fabrycznie nowe dla 5 wybranych numerów co 12 miesięcy. III. Wymagania szczegółowe 1. Zamawiający wymaga aby dla każdej aktywnej karty SIM zakupionej w ramach niniejszego postępowania obowiązywał abonament miesięczny, który w całości będzie wykorzystany na rozmowy krajowe, międzynarodowe, sms-y, mms-y i inne usługi dostępne w abonamencie zgodnie z planem taryfowym Operatora, dla 33 kart SIM wskazanych przez Zamawiającego (wykaz konkretnych numerów telefonicznych zostanie przygotowany jako załącznik do umowy); 2. Nieograniczony bezprzewodowy dostęp do internetu za pośrednictwem aktywnych numerów telefonii komórkowej w sieci Wykonawcy. 3. Cena za aktywację numerów (kart SIM) nie wyższa niż 1 zł (netto) 4. Połączenia głosowe: Wykonawca zapewni transmisję głosu w sieci GSM w tym połączenia do sieci komórkowych i stacjonarnych, połączenia krajowe, międzynarodowe. 5. Wykonawca zapewni dostęp do Internetu - koszt abonamentu powinien objąć usługę nieograniczonego dostępu do internetu w technologiach GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA lub nowszych. 6. Wykonawca zapewni uruchomienie usługi sieci firmowej za cenę za każdą aktywację nie wyższą niż 1,00 zł netto, obejmującej wszystkie aktywne Karty SIM Zamawiającego zakupione w ramach przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza opłatę zryczałtowaną za połączenia w ramach sieci firmowej, (opłata ta nie może być wyższa niż 5,00 zł netto za pełny okres rozmiczeniowy) lub połączenia te będą taryfikowane w oparciu o możliwie najniższą stawkę za minutę połączenia (stawka ta zostanie określona w ofercie przez Wykonawcę). 7. Wykonawca zapewni możliwość przesyłania wiadomości typu SMS i MMS. 8. Wykonawca zapewni naliczanie sekundowe od pierwszej do ostatniej sekundy każdego połączenia. 9. Wykonawca w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej dotyczącej taryfy zaoferowanej dla każdego numeru zapewni Zamawiającemu: a. bezpłatne włączenie usługi roamingu, b. bezpłatne przeniesienie niewykorzystanej puli minut na następny okres rozliczeniowy i kumulowanie w okresach nie krótszych niż 6 m-cy, pula nie wykorzystana w danym okresie rozliczeniowym będzie w następnym okresie wykorzystana jako pierwsza (indywidualnie dla każdego numeru), c. bezpłatne informowanie o wykorzystaniu przez każdego użytkownika Zamawiającego ustalonego limitu oraz należnościach powstałych po przekroczenia limitu, d. bezpłatny pakiet aktywnych usług tj. oczekiwanie na połączenie, dokonanie połączeń, zawieszenie połączeń, e. bezpłatne połączenia z numerami alarmowymi, f. bezpłatną wymiana wadliwej karty SIM, g. bezpłatne inicjowanie połączeń telefonicznych, h. bezpłatne świadczenie usługi poczty głosowej, i. bezpłatne świadczenie usługi ukrywania przez użytkownika identyfikacji numeru, 10. Usługa poczty głosowej musi zapewnić realizację następujących funkcjonalności (pod warunkiem, że Wykonawca posiada takie funkcjonalności w swojej ofercie dla klientów biznesowych): a. możliwość powiadamiania o nowych wiadomościach pozostawionych w poczcie głosowej poprzez: - powiadamianie SMS-em, - powiadamianie przez oddzwonienie, b. możliwość zarejestrowania próby połączeń od osób, które próbowały się dodzwonić, ale nie pozostawiły wiadomości. Po włączeniu telefonu poczta głosowa powinna przekazać informację, kto i kiedy dzwonił, c. możliwość ustawienia własnego powitania. 11. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość dowolnego włączania i wyłączania usług dodatkowych, będących w ofercie Wykonawcy dla wskazanych przez Zamawiającego kart SIM po cenach zgodnych z cennikiem operatorskim Wykonawcy dla klientów biznesowych. 12. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość włączania dodatkowych kart SIM (aktywacji) zakupionych w trakcie trwania umowy do istniejącej usługi sieci firmowej oraz zapewni objęcie ww. aktywacji pakietem usług objętych tym zamówieniem. IV. Szczegółowe wymagania w zakresie komórkowych aparatów telefonicznych: 1. Dostarczone komórkowe aparaty telefoniczne będą fabrycznie nowe, telefony będą wyposażone w standardowe akcesoria oferowane w komplecie z telefonem przez producenta oraz będą wyposażone w karty SIM. 2. Wykonawca wraz z dostawą komórkowych aparatów telefonicznych dostarczy pisemne gwarancje jakości. Okresy gwarancji będą zgodne z podanymi w ofercie Wykonawcy. 3. Zamawiający wymaga, aby naprawy gwarancyjne uszkodzonych komórkowych aparatów telefonicznych były realizowane przez producenta lub wyznaczony przez niego autoryzowany serwis. 4. Oferowane przez Wykonawcę komórkowe aparaty telefoniczne będą podzielone na następujące grupy: a. telefon klasy A b. telefon klasy B c. telefon klasy C Lp. Grupa telefon klasy A 1. Praca w zakresach częstotliwości: 900, 1800, 1900MHz, transmisja danych w technologii: GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, wi-fi 2. Minimalny czas czuwania (wg producenta) - min 260 godzin, 3. Minimalny czas rozmów (wg producenta) - min 300 minut, 4. Wyświetlacz min. 240 x 320 pikseli, min. 2,4 cala 5. Aparat fotograficzny min. 3,2 Mpix, 6. PDA z systemem Symbian lub równoważnym 7. Akcesoria: java, kalkulator, alarm, przypomnienie zadań, radio, książka tel., kalendarz, notatnik, GPS, obsługa poczty e-mail 8. Możliwość przesyłania danych z/do telefonu w technologii: Bluetooth 2.0 i przez port USB 2.0 9. Pamięć wewnętrzna lub dołączona pamięć na microkarcie min. 2 GB. 10. Klawiatura qwerty Lp. Grupa telefon klasy B 1. Praca w zakresach częstotliwości: 900, 1800, 1900MHz, transmisja danych w technologii: GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, wi-fi 2. Minimalny czas czuwania (wg producenta) - min 400 godzin, 3. Minimalny czas rozmów (wg producenta) - min 480 minut, 4. Wyświetlacz min. 800 x 480 pikseli, min. 4 cale, dotykowy 5. Aparat fotograficzny min. 5 Mpix, 6. PDA z systemem Android lub równoważnym 7. Akcesoria: java, kalkulator, alarm, przypomnienie zadań, radio, książka tel., kalendarz, notatnik, GPS, obsługa poczty e-mail, akcelerometr 8. Możliwość przesyłania danych z/do telefonu w technologii: Bluetooth 2.0 i przez port USB 2.0 9. Pamięć wewnętrzna lub dołączona pamięć na microkarcie min. 8 GB. Lp. Grupa telefon klasy C 1. Praca w zakresach częstotliwości: 900, 1800, 1900MHz, transmisja danych w technologii: GPRS, EDGE, 2. Minimalny czas czuwania (wg producenta) - min 450 godzin, 3. Minimalny czas rozmów (wg producenta) - min 420 minut, 4. Wyświetlacz min. 240 x 320 pikseli, min. 2,2 cale 5. Aparat fotograficzny min. 3,2 Mpix, 6. Akcesoria: java, kalkulator, alarm, przypomnienie zadań, radio, książka tel., kalendarz, notatnik, obsługa poczty e-mail, akcelerometr 7. Możliwość przesyłania danych z/do telefonu w technologii: Bluetooth 2.0 i przez port USB 2.0 8. Pamięć wewnętrzna lub dołączona pamięć na microkarcie min. 1 GB. Lp. Wymagane akcesoria do telefonów 1 Kabel i aplikacja na nośniku CD/DVD umożliwiająca wymianę danych między telefonem a komputerem (bezwzględnie dotyczy grupy A i B) 2 Akcesoria zawarte w zestawie przez producenta min: bateria, ładowarka sieciowa (230V), zestaw słuchawkowy, instrukcja w j. polskim 3 Za obsługę GPS rozumie się zainstalowany sprzętowy moduł GPS oraz zainstalowane oprogramowanie - mapa z licencją min roczną (dotyczy grupy A i B) 4 Ładowarka samochodowa (12V) (bezwzględnie dotyczy grupy A i B).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (PZP art. 67 ust.1 pkt 6)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej 32.25.00.00 - Telefony komórkowe 31.71.21.12 - Karty SIM .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje żądania wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, w tym aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o którym mowa w art. 10 ust. 1 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późniejszymi zmianami). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6.1. Formularz Oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2. 6.2. Oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu certyfikatów atestów i homologacji, dopuszczających zaoferowany sprzęt do bezpiecznego użytkowania. 6.3. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w rozdziale II SIWZ - materiały techniczne tj. dane techniczne, specyfikacje techniczne dotyczące zaoferowanych modeli telefonów i modemów - potwierdzające wymagania stawiane przez Zamawiającego w Formularzu asortymentowo-cenowym - załączniku Nr 3 SIWZ. 6.4. Projekt umowy na świadczenie usług telekomunikacyjnych, na które składana jest oferta (z uwzględnieniem dostawy aparatów telefonicznych, modemów i kart SIM. Dopuszcza się przedstawienie dwóch umów oddzielnie na usługi i oddzielnie na dostawę sprzętu. Postanowienia projektów ww. umów nie mogą pozostawać w sprzeczności z niniejszą SIWZ, a w szczególności z istotnymi postanowieniami umowy, o których mowa w pkt XV oraz z ustawą Prawo zamówień publicznych. Projekt umowy należy dostarczyć dodatkowo w wersji elektronicznej edytowalnej np.: dokument MS Office. 6.5. Regulaminy oraz cenniki usług telekomunikacyjnych w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. 6.6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 6.7. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienie umożliwiające zmianę umowy w przypadkach: - wprowadzenia przez Wykonawcę zmian w taryfie działających na korzyść Zamawiającego, - zmiany stawek VAT, - zmian abonamentów na korzystniejsze dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wfosigw.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
90-562 Łódź, ul. Łąkowa 11
z dopiskiem ZA/U/PN/014/11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi 90-562 Łódź, ul. Łąkowa 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.226.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Usługa dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Filharmonii Łódzkiej w Łodzi oraz ich dzieci i osób towarzyszących
- Dostawa paliwa gazowego GZ50
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 175 w Łodzi
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji oraz uzyskanie pozwolenia na budowę: "Budowa obiektów pełniących funkcję garażowe oraz magazynowo - warsztatowe z zapleczem socjalnym dla OD w Łowiczu". Opcja - nadzór autorski
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.