Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-23
Opole: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU W SEZONIE ZIMOWYM 2013/2014 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Numer ogłoszenia: 432488 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4591800, faks 77 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU W SEZONIE ZIMOWYM 2013/2014 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w sezonie zimowym 2013/2014 z podziałem na zadania zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90620000-9 - usługi odśnieżania, 90630000-2 - usługi usuwania oblodzeń. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: świadczenie usług związanych z odśnieżaniem i likwidacją śliskości zimowej na drogach wojewódzkich w sezonie zimowym 2013/2014 z podziałem na zadania..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówienia uzupełniającego (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego) o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 66 i 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej: 1) ZADANIE NR 1 - Grodków: 1. Rozsypywarka - minimum 2 sztuki - rozsypywarki nakładane na nośnik, pojemność skrzyni na materiał uszorstniający min. 4,5 m3, - szerokość rozsypywania 2,0-7,0 m z możliwością posypywania asymetrycznego, - dozowanie soli 5-40g/m2, mieszanki 40-120 g/m2, - sterowanie rozsypywania elektroniczne z kabiny, 2. Nośnik do rozsypywarki i pługa - minimum 4 sztuki (nośnik o ładowności min.12 ton dostosowany do montażu rozsypywarki o pojemności skrzyni min. 4,5 m3 i pługa odśnieżnego tj. montażu czołownicy i sterowania hydraulicznego), 3. Nośnik do pługów - minimum 2 sztuki (nośnik o ładowności min 12 ton dostosowany do montażu pługa odśnieżnego tj. montażu czołownicy i sterowania hydraulicznego), 4. Pługi średnie - minimum 4 sztuki, 5. Równiarka - minimum 1 sztuka, 6. Ładowarka - minimum 3 sztuki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2) ZADANIE NR 2 - Opole: 1. Rozsypywarka - minimum 3 sztuki - rozsypywarki nakładane na nośnik, pojemność skrzyni na materiał uszorstniający min. 4,5 m3, - szerokość rozsypywania 2,0-7,0 m z możliwością posypywania asymetrycznego, - dozowanie soli 5-40g/m2, mieszanki 40-120 g/m2, - sterowanie rozsypywania elektroniczne z kabiny, 2. Nośnik do rozsypywarki i pługa - minimum 3 sztuki (nośnik o ładowności min.12 ton dostosowany do montażu rozsypywarki o pojemności skrzyni min. 4,5 m3 i pługa odśnieżnego tj. montażu czołownicy i sterowania hydraulicznego), 3. Nośnik do pługów - minimum 3 sztuki (nośnik o ładowności min 12 ton dostosowany do montażu pługa odśnieżnego tj. montażu czołownicy i sterowania hydraulicznego), 4. Pługi średnie - minimum 6 sztuki, 5. Równiarka - minimum 1 sztuka, 6. Ładowarka - minimum 3 sztuki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3) ZADANIE NR 3 - Paczków: 1. Nośnik do rozsypywarki i pługa - minimum 1 sztuka (nośnik o ładowności min. 12 ton dostosowany do montażu rozsypywarki o pojemności Skrzyni min. 4,5 m3 i pługa odśnieżnego tj. montażu czołownicy i sterowania hydraulicznego.), 2. Ładowarka - minimum 1 sztuka. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą (inną na każde zadanie), na stanowisku dyspozytora (koordynatora zimowego utrzymania dróg), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ze wskazaniem: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innych podmiotów, b) sposobu wykorzystania zasobów innych podmiotów, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innymi podmiotami, d) zakresu i okresu udziału innych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. 2. Pisemne zobowiązania innych podmiotów, o których mowa w punkcie 1 należy złożyć wraz z ofertą w formie oryginału.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszystkie dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków ich zmian określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, kancelaria - pokój nr 10 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - GRODKÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Grodkowie w sezonie zimowym 2013/2014 zgodnie z warunkami specyfikacji. 2. Zakres usług obejmuje: Drogi objęte zimowym utrzymaniem: nr 385 Granica Państwa-Grodków-Jaczowice km 73+610 do 100+315, standard IV, nr 378 Biedrzychów-Grodków, odc.Gr. Woj. - Grodków km 11+405 do21+424, standard IV, nr 401 Brzeg-Obwodnica Grodkowa-Pakosławice km 0+000 do 41+939, standard III nr 403 Łukowice Brzeskie-Młodoszowice, odc obwodnica Bierzowa km 1+105 do 3+380, standard III, nr 462 Stobrawa-Krzyżowice odc.Kopanie-Krzyżowice km 3+968 do 17+205, standard V, nr 460 Kościerzyce-Kopanie, odc. Pawłów-Kopanie km 2+267 do 10+290, standard V, nr 458 Obórki-Popielów,odc. Obórki-Lewin Brzeski km 0+000 do 18+130,standard IV, Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem 120,328 km. Łączna długość odcinków dróg do posypywania 56,863 km , w tym w standardach : III standard 44,214 km, długość odc. Do posyp. 24,689km, IV standard 54,854 km, długość odc. Do posyp. 25,850 km, V standard 21,260 km, długość odc. Do posyp. 6,324 km. Utrzymanie zimowe chodników: nr 401 Brzeg-Obwodnica Grodkowa-Pakosławice - 5 000 m2, nr 462 Stobrawa-Krzyżowice odc.Kopanie-Krzyżowice - 1 000 m2, nr 458 Obórki-Popielów,odc.Obórki-Lewin Brzeski - 2 000 m2, Razem powierzchnia chodników do utrzymania - 8 000 m2. Ilość wykonywanego odśnieżania jest orientacyjna, może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od warunków atmosferycznych (odśnieżanie chodników poza terenem zabudowanym oraz na mostach i wiaduktach). Zakłada się odśnieżanie chodnika na szerokości do 1,50 m, bez względu na szerokość chodnika. Do odśnieżania chodników należy przystąpić po ustaniu opadów w ciągu 4 godzin od telefonicznego wezwania przez dyżurnego akcji zimowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - OPOLE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Grodkowie w sezonie zimowym 2013/2014 zgodnie z warunkami specyfikacji. 2. Zakres usług obejmuje: Plac składowy w Opolu - przygotowanie placu, jego dostosowanie do wymagań ochrony środowiska, po stronie wykonawcy. Drogi objęte zimowym utrzymaniem: nr 458 Obórki-Popielów ,odc Lewin Brzeski-Popielów km 18+130 do 30+046, standard IV, nr 457 Brzeg-Dobrzeń Wlk. km 0+000 do 30+902, standard IV, nr 459 Opole-Skorogoszcz km 0+082 do 17+846, standard IV, nr 429 Wawelno-Prószków-dr45 km 0+000 do 19+563 standard IV, nr 435 Opole-Prądy -dr 46 km 13+992 do 28+129 standard IV, Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem 94,282 km. Łączna długość odcinków dróg do posypywania 54,802 km, w tym: IV standard - 94,467 km długość odcinka do posypywania 54,802 km. Utrzymanie zimowe chodników: nr 458 Obórki-Popielów 500 m2, nr 457 Brzeg-Dobrzeń Wlk - 6 000 m2, Razem powierzchnia chodników do utrzymania - 6 500 m2. Ilość wykonywanego odśnieżania jest orientacyjna, może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od warunków atmosferycznych (odśnieżanie chodników poza terenem zabudowanym oraz na mostach i wiaduktach). Zakłada się odśnieżanie chodnika na szerokości do 1,50 m, bez względu na szerokość chodnika. Do odśnieżania chodników należy przystąpić po ustaniu opadów w ciągu 4 godzin od telefonicznego wezwania przez dyżurnego akcji zimowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - PACZKÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Grodkowie w sezonie zimowym 2013/2014 zgodnie z warunkami specyfikacji. 2. Zakres usług obejmuje: Plac składowy w Paczkowie - przygotowanie placu, jego dostosowanie do wymagań ochrony środowiska, po stronie wykonawcy. Drogi objęte zimowym utrzymaniem: nr 382 Stanowice-Paczków-Granica Państwa, odc.Gr. Woj.-Paczków-Gr.Państwa km 71+734 do 77+716, standard III Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem 5,982km. Łączna długość odcinków do posypywania 3,200 km, w tym w standardzie: - III standard 5,906 km, długość ode. do posyp. 3,200 km Utrzymanie zimowe chodników: nr 382 Stanowice-Paczków-Granica Państwa - 1000 m2 Ilość wykonywanego odśnieżania jest orientacyjna, może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od warunków atmosferycznych (odśnieżanie chodników poza terenem zabudowanym oraz na mostach i wiaduktach). Zakłada się odśnieżanie chodnika na szerokości do 1,50 m, bez względu na szerokość chodnika. Do odśnieżania chodników należy przystąpić po ustaniu opadów w ciągu 4 godzin od telefonicznego wezwania przez dyżurnego akcji zimowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Bezgotówkowy zakup na terenie Polski paliw płynnych, tj. oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej Pb 95, oraz płynu katalitycznego do samochodów służbowych USK w Opolu.
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- "Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego Elbląskiego Centrum Usług Społecznych"
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.