Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-03-27
Warszawa: Dostawa mebli biurowych dla Izby Skarbowej w Warszawie
i dla Biura Krajowej Informacji Podatkowej w P³ocku
Numer og³oszenia: 43327 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Warszawie , ul. Alojzego Feliñskiego 2B, 01-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5618000, 5618017, 5618018, faks 22 5618018.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.is.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa mebli biurowych dla Izby Skarbowej w Warszawie i dla Biura Krajowej Informacji Podatkowej w P³ocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Czê¶æ I zamówienia Dostawa i monta¿ mebli biurowych dla Izby Skarbowej w Warszawie. Czê¶æ II zamówienia Dostawa i monta¿ mebli biurowych dla Biura Krajowej Informacji Podatkowej w P³ocku. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla ka¿dej z czê¶ci zawarty jest w za³±czniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysoko¶ci: na czê¶æ I zamówienia 2.000,00 z³, s³ownie (dwa tysi±ce z³otych ). na czê¶æ II zamówienia 2.000,00 z³, s³ownie (dwa tysi±ce z³otych ). 2. Wadium wykonawca mo¿e wnie¶æ dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wykonawcy zobowi±zani s± wp³aciæ na bankowy rachunek Zamawiaj±cego: Nr 41 1130 1017 0200 000000137215 w BGK I O/Warszawa: z adnotacj±: Wadium - PN/3/42/2015/CZÊ¦Æ , 4. Wadium winno byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej (przelewem) zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego. 5. Zamawiaj±cy wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy za³±czenia do oferty orygina³u gwarancji lub porêczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub porêczenia: - winien jednoznacznie wymieniaæ przypadki bezwarunkowej i nieodwo³alnej wyp³aty wniesionego wadium Zamawiaj±cemu, na ka¿de jego ¿±danie w przypadku wyst±pienia udokumentowanych okoliczno¶ci wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; - w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywaæ imiennie wszystkich cz³onków konsorcjum bior±cych udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e z innych dokumentów (upowa¿nienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, ¿e wadium wnosi lider w imieniu wszystkich cz³onków konsorcjum. 7. Zwrotu wp³aconego wadium wykonawcom, Zamawiaj±cy dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
1.1 Dla Czê¶ci I zamówienia Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia tj. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie zrealizowa³ lub realizuje zamówienia na dostawê przedmiotu zamówienia - mebli biurowych. W¶ród wykazanych dostaw Wykonawca musi wykazaæ siê wykonaniem lub wykonywaniem, minimum 2 dostawami mebli biurowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70.000,00 z³. brutto ka¿da dostawa. 1.2 Dla Czê¶ci II zamówienia Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia tj. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie zrealizowa³ lub realizuje zamówienia na dostawê przedmiotu zamówienia - mebli biurowych. W¶ród wykazanych dostaw Wykonawca musi wykazaæ siê wykonaniem lub wykonywaniem, minimum 2 dostawami mebli biurowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 89.000,00 z³. brutto ka¿da dostawa.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1. Dokumenty na potwierdzenie spe³niania warunków przedmiotowych. Wykonawcy sk³adaj± wymagane w dokumenty zgodnie z dyspozycj± § 6 Rozporz±dzenia 1.1 Dla Czê¶ci I i II zamówienia W celu potwierdzenia, ¿e oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie ,i¿ dostarczone meble posiadaj± aktualne atesty higieniczne, certyfikaty lub inne dokumenty wydane przez uprawnion± jednostkê dopuszczaj±ce podstawowe materia³y, z których zosta³y wykonane meble, do stosowania w pomieszczeniach biurowych. Powy¿sze dokumenty powinny byæ wa¿ne w dniu sk³adania ofert i powinny byæ wystawione na oferowany wyrób. Dokument ten bêdzie za³±cznikiem nr 6 do oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Zestawienie ofertowe kosztów realizacji przedmiotu zamówienia ( dla Czê¶ci I i Czê¶ci II) wg wzoru za³±czonego przez Zamawiaj±cego w oryginale, Dokument ten bêdzie za³±cznikiem nr 7 do oferty. - W przypadku ustanowienia pe³nomocnika lub obowi±zku ustanowienia pe³nomocnika do reprezentacji w postêpowaniu do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo rodzajowe lub szczegó³owe wskazuj±ce zakres pe³nomocnictwa dla ustanowionego pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo winno byæ z³o¿one w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. Dokument ten bêdzie za³±cznikiem nr 8 do oferty. 3. W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez wykonawców sk³adaj±cych siê z dwóch lub wiêcej przedsiêbiorców, jako partnerów dokumenty wymieniony w czê¶ci VIII sk³ada i podpisuje ustanowiony pe³nomocnik w imieniu wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Termin wykonania - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zamawiaj±cy na podstawie dyspozycji art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: - zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów, które bêd± mia³y wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia (np. urzêdowej zmiany stawek podatku VAT itp.), - zmiany podwykonawcy, na którego wiedzê i do¶wiadczenie wykonawca powo³ywa³ siê przy spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu po potwierdzeniu spe³niania warunków zapisanych w Czê¶ci VII SIWZ. Powy¿sze zmiany zostan± dokonane w formie aneksu do umowy. 3. Zamawiaj±cy w trakcie realizacji umowy dopuszcza w ka¿dym czasie, zmiany jej tre¶ci niepowoduj±ce zmiany tre¶ci oferty na podstawie, której wybrano Wykonawcê, dotycz±ce innych zmian tre¶ci umowy ni¿ zwi±zanych z wyborem Wykonawcy (np. zmiana konta bankowego, zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami itp.). O powy¿szych zmianach strony umowy bêd± powiadamia³y siê wzajemnie pisemnie. 4. W przypadku zmiany podwykonawcy, z którego do¶wiadczenia skorzysta³ Wykonawca dla potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia dokumentów wymaganych w tym postêpowaniu w Czê¶ci VII SIWZ dla nowego podwykonawcy. Zmiana podwykonawcy mo¿e nast±piæ wy³±cznie na podstawie pisemnej zgody Zamawiaj±cego w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Izba Skarbowa w Warszawie ul. Feliñskiego 2 B ; 01-513 Warszawa.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.04.2015 godzina 10:30, miejsce: Izba Skarbowa w Warszawie ul. Feliñskiego 2 B ; 01-513 Warszawa - Recepcja.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i monta¿ mebli biurowych dla Izby Skarbowej w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin wykonania - 15
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i monta¿ mebli biurowych dla Biura Krajowej Informacji Podatkowej w P³ocku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin wykonania - 15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktu leczniczego Lutetii (177Lu) vipivotidi tetraxetanum
- Budowa wielofunkcyjnego stawu retencyjnego na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana ¯abiñskich w Warszawie (ETAP I)
- ¦WIADCZENIE US£UG CATERINGOWYCH NA POTRZEBY UKSW W WARSZAWIE
- us³ugi porz±dkowe polegaj±ce na wywozie do utylizacji odpadów typu: gruz, opony, zdekompletowane urz±dzenia elektryczne, elektroniczne (AGD) z terenów administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy.
- Dostawa mebli na potrzeby Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie
- Dostawa akcesoriów do diatermii, wyrobów medycznych i odczynników laboratoryjnych okre¶lonych w 4 pakietach.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i monta¿ wyposa¿enia do pomieszczeñ nowego budynku biurowego Nadle¶nictwa Kaczory"
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla oddzia³ów przedszkolnych w Konopnicy, Szynkielowie i Rych³ocicach.
- Dostawa mebli na potrzeby Szko³y G³ównej Handlowej w Warszawie
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do projektu pn.: "Poznajê, eksperymentujê, decydujê! szkolne laboratorium umiejêtno¶ci v. 2
- "Wykonanie, dostawa i monta¿ mebli biurowych do czê¶ci pomieszczeñ w budynku przy ul. Augustyñskiego 1 w Gdañsku"
- Poprawa warunków prowadzenia dzia³alno¶ci kulturalnej Centrum Kultury i Promocji Gminy Strzy¿ewice w Piotrowicach
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.