eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyPrzebudowa drogi powiatowej Nr 2532L Końskowola - Celejów na odcinku od km 0+013,63 do km 0+766,00 w miejscowości Końskowola.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-24

Puławy: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2532L Końskowola - Celejów na odcinku od km 0+013,63 do km 0+766,00 w miejscowości Końskowola.
Numer ogłoszenia: 433338 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 376452 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach, ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8884160, faks 081 8880388.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 2532L Końskowola - Celejów na odcinku od km 0+013,63 do km 0+766,00 w miejscowości Końskowola..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: UWAGA!: Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej na remont dwóch odcinków przedmiotowej drogi powiatowej. Zakres robót objęty tym postępowaniem przetargowym to tylko odcinek określony w dokumentacji projektowej jako I od km 0+013,63 do km 0+766,00. Zakres zadania obejmuje remont nawierzchni asfaltowej jezdni, przebudowę chodników, przebudowę zatok autobusowych, remont zjazdów i skrzyżowań, wymianę przepustów pod zjazdami na nowe wraz z innymi robotami drogowymi wymienionymi w dalszej części tego opracowania. Przebudowa tego odcinka drogi jest związana ze złym stanem technicznym istniejących nawierzchni, które wymagają wykonania pilnych robót remontowych, w celu poprawy parametrów techniczno - użytkowych drogi i warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego. Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym i ze szczegółową specyfikacją techniczną zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania robotami personel wskazany w ofercie. Zakres robót odcinka I obejmuje:Roboty pomiarowe i przygotowawcze wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;Rozebranie istniejących krawężników betonowych i chodników z kostki brukowej;Założenie przepustów rurowych pod zjazdami po stronie prawej i zatoką autobusową;Ustawienie nowych krawężników betonowych 20x30cm i 15x30cm na zatokach autobusowych;Wykonanie w-w konstrukcyjnych zatoki autobusowej wraz z ułożeniem nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm;Wykonanie chodników z nowej kostki brukowej betonowej czerwonej HOLLAND gr. 6cm;Wykonanie chodników z kostki brukowej z odzysku;Oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni asfaltowej; Skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej oraz w-wy wyrównawczo -wiążącej emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2;Ułożenie w-wy wyrównawczo-wiążącej z betonu asfaltowego AC16W KR-3 ;Wykonanie nowej warstwy ścieralnej gr. 4cm na ciągu głównym z betonu asfaltowego AC 11S KR-3;Wykonanie zjazdów z kostki brukowej;Wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5cm na zjazdach; Wykonanie utwardzonych kruszywem poboczy o szer. 1,0m;Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określają: 1.Przedmiar robót - Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. 2.Szczegółowe specyfikacje techniczne (SST) - Załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ - znajdują się na oddzielnym pliku. 3.projekt budowlano - wykonawczy - Załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ - znajduje się na oddzielnym pliku. 4.opinia geotechniczna - załącznik Nr 13 do SIWZ - znajduje się na oddzielnym pliku; 5.czasowa organizacja ruchu - załącznik Nr 14 do SIWZ - znajduje się na oddzielnym pliku; 6.stała organizacja ruchu - załącznik Nr 15 do SIWZ - znajduje się na oddzielnym pliku; Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej.Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia. Do odbioru ostatecznego Wykonawca jest zobowiązany przygotować następujące dokumenty:recepty i ustalenia technologiczne - 1 egz.;kosztorys powykonawczy i książki obmiarów;wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, zgodne z SST i ew. PZJ - 1 egz.;deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie z SST i PZJ - 1 egz. SST - Szczegółowa specyfikacja techniczna; PZJ - Program Zapewnienia Jakości;..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1768361,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 827444,09

  • Oferta z najniższą ceną: 827444,09 / Oferta z najwyższą ceną: 1028238,77

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.