Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-14
Nowy Targ: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, dla zadania inwestycyjnego p.n: Przebudowa Płyty Rynku w Nowym Targu w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 43490 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ , ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, dla zadania inwestycyjnego p.n: Przebudowa Płyty Rynku w Nowym Targu w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, dla zadania inwestycyjnego p.n: Przebudowa Płyty Rynku w Nowym Targu w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013 w następującym zakresie: a)prace projektowe wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę, b)roboty budowlane wraz z dostawą i montażem obiektów małej architektury dla zadania Przebudowa Płyty Rynku w Nowym Targu. 2. Zadanie należy zrealizować na podstawie posiadanego przez zamawiającego opisu przedmiotu zamówienia zawartego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym Przebudowy Płyty Rynku w Nowym Targu stanowiącego załącznik nr 9 do specyfikacji. 3. Prace projektowe i wykonawcze obejmują w szczególności: 1)rozbiórkę istniejącej nawierzchni i podbudowy płyty Rynku (chodniki, parkingi), 2)rozbiórkę budynku szaletów miejskich oraz fontanny, 3)demontaż istniejących elementów małej architektury, 4)wytyczenie nawierzchni projektowanych, 5)wykonanie korytowania pod projektowane nawierzchnie, 6)montaż nowych krawężników i obrzeży kamiennych, 7)budowę murków kamiennych, 8)budowę nowej podbudowy i nawierzchni z kostki i płyt granitowych, 9)częściowy remont nawierzchni brukowej jezdni wokół płyty Rynku, 10)wykonanie oświetlenia płyty Rynku, 11)wykonanie iluminacji Ratusza i powierzchni płyty Rynku, 12)wykonanie instalacji monitoringu wraz z montażem kamer cyfrowych, 13)budowę fontanny wraz z całą infrastrukturą, 14)przeniesienie pomnika Władysława Orkana, 15)rekompozycję zieleni wysokiej i niskiej (wycinka, nasadzenia), 16)dostarczenie i montaż obiektów małej architektury, 17)dostarczenie i montaż telebimu, 18)przebudowę i uzupełnienie infrastruktury podziemnej wraz z wykonaniem niezbędnych przyłączy. 4. Postanowienia dotyczące wykonania prac projektowych: 1/ zamawiający przekaże wykonawcy podkłady mapowe do celów projektowych w skali 1:500, 2/ niezbędne do wykonania prac projektowych dodatkowe pomiary geodezyjne i aktualizacje, wykonawca sporządzi we własnym zakresie, 3/ wykonawca zobowiązany jest do: a) sporządzenia inwentaryzacji stanu istniejącego w zakresie niezbędnym do realizacji prac projektowych, b) uzyskania wszelkich warunków do projektowania wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi, c) opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas budowy, d) uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę i zgłoszeń robót nie wymagających pozwolenia na budowę na wymieniony zakres robót budowlanych, e) konsultowania z zamawiającym wszelkich rozwiązań technicznych i ekonomicznych, również w zakresie proponowanych materiałów i uzyskania jego akceptacji, f) przedłożenia projektu do zaopiniowania przez Miejską Komisję Urbanistyczno -Architektoniczną, g) wykonania prac projektowych oraz sprawowania nadzoru autorskiego zgodnie z umową i zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, 4/ w ramach dokumentacji projektowej należy wykonać opracowania w zakresie, ilości i formie określonej w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji. 5/ wykonawca zapewni opracowanie dokumentacji projektowej z należytą starannością, w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym, wymaganiami ustaw, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej, 6/dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia (przedmiot odbioru) powinna być zaopatrzona w następujące załączniki: a)wykaz opracowań, b)pisemne oświadczenie wykonawcy, że jest ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, c)pisemne oświadczenie wykonawcy, że wydana zostaje w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, 7/ uzgodniona dokumentacja projektowa, jako wytwór myśli projektantów podlega ochronie zgodnie z przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, 8/ w ramach ustalonego w umowie wynagrodzenia, wykonawca, łącznie z przekazaną na rzecz zamawiającego dokumentacją przekazuje prawa autorskie majątkowe bez dodatkowego wynagrodzenia. Osobiste prawa autorskie, jako niezbywalne, pozostają własnością projektantów - autorów dokumentacji, 9/ wykonawca oświadcza, że jej prawa do dokumentacji nie są w niczym i przez nikogo ograniczone, 10/ zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącego sprawdzania poszczególnych faz dokumentacji oraz akceptacji dokumentacji ostatecznej. Ewentualne zastrzeżenia zamawiający wniesie do 14 dni od daty jej dostarczenia, 11/ wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uzasadnione zastrzeżenia, poprawiając i uzupełniając dokumentację w dodatkowym uzgodnionym przez strony terminie nie dłuższym jednak niż 7 dni od daty zgłoszonego przez zamawiającego zastrzeżenia, 12/ wykonawca może podzielić dokumentację projektową z dostosowaniem do harmonogramu realizacji robót budowlanych, 13/ miejscem przekazania dokumentacji projektowej jest siedziba zamawiającego. 5. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ rozliczenie inwestycji ryczałtowe określone na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego wraz z załączonymi materiałami, 2/wskazane oględziny terenu budowy przez wykonawcę, 3/ rozliczenie na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego, 4/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, decyzją pozwolenia na budowę z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej, 5/ wywóz i składowanie gruzu zabezpiecza wykonawca we własnym zakresie, 6/ wykonawca zapewni bezpieczne warunki na placu budowy i w jego otoczeniu, 7/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełen zakres robót przedstawionych w specyfikacji przedmiotu zamówienia, a także tych nie wymienionych w ofercie ani w innych dokumentach, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia. Wartość umowy zawiera również wartość tych robót, 8/ wykonawca udzieli 60 miesięcznego okresu gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia, 9/ wykonawca udzieli 36 miesięcznego okresu gwarancji na roboty dotyczące renowacji zieleni, 10/ wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Program Funkcjonalno - Użytkowy dla inwestycji pn. Przebudowa Płyty Rynku w Nowym Targu) znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż. 11/ wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy prac. Harmonogram winien uwzględniać realizację zadania z finansowaniem wg następującego podziału: a) rok 2011 - 2 000 000,00 zł, b) rok 2012 - pozostała część.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 74.22.20.00 - 74.22.20.00 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych dotyczących przedmiotu zamówienia (budowę, przebudowę, modernizację placów publicznych wraz z wyposażeniem w elementy małej architektury) na łączną kwotę co najmniej 6 000 000,00 zł oraz wykazać że przynajmniej dwie z tych robót zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w tym jedna robota budowlana dotycząca budowy, przebudowy, modernizacji placów publicznych wraz z renowacją zieleni, wyposażeniem w infrastrukturę techniczną i elementy małej architektury o powierzchni co najmniej 1,0 ha i wartości nie mniejszej niż 3 mln zł, druga robota budowlana dotyczący budowy, przebudowy nawierzchni placów publicznych z kamienia naturalnego o powierzchni nie mniejszej niż 0,5 ha. W rozumieniu zamawiającego plac publiczny to wolna, niezabudowana przestrzeń miejska ograniczona zabudową lub ulicami i wydzielona administracyjnie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ wykonawcy powinni wykazać przy realizacji niniejszego zamówienia osoby z następującymi uprawnieniami bez ograniczeń: -do projektowania w specjalności architektonicznej -do projektowania w specjalności drogowej, -do projektowania instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, -do projektowania instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, -do kierowania robotami budowlanymi, -do kierowania robotami drogowymi, -do kierowania robotami instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, -do kierowania robotami instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale XVII ust. 6 pkt 3, oraz inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty umożliwiający identyfikację i zgodność podpisu na ofercie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z art. 144 ustawy zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1/ zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na pisemny wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody, 2/ zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, 3/ ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu. 4/ zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy na pisemny, udokumentowany wniosek wykonawcy w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a/ wstrzymanie robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, b/ powstania potrzeby przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszej umowy, c/ działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w należyty sposób, d/ wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonawcy wykonanie robót (niskie temperatury, opady śniegu lub deszczu, wichura lub inne zjawiska atmosferyczne powodujące przerwanie robót budowlanych. 3. Zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez stronę powołującą się na nią. 4. W przedstawionych przypadkach strony ustalają nowe terminy realizacji, z tym, że okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Nowy Targ
ul. Krzywa 1
34-400 Nowy Targ
pok. 221 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ Sekretariat Burmistrza pok. 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale VII SIWZ dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1. 4. Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu Oś. Priorytowa 6, Spójność wewnątrzregionalna, Działanie 6.1. Rozwój Miast..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa access point oraz kontrolera sprzętowego do zarządzania AP w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO - Postępowanie powtórzone II
- Dostawa sprzętu sportowego dla szkół 2024 na terenie Gminy Nowy Targ - Aktywna Szkoła
- Dostawa fantomów
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 4 w Nowym Targu na potrzeby stołówki od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.