Ogłoszenie z dnia 2011-12-22
Gliwice: Kompleksowe sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 23 i przy ul. Józefa Wieczorka 10a.
Numer ogłoszenia: 435630 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Powstańców Warszawy 23, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 338 77 88, faks 32 338 77 89.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 23 i przy ul. Józefa Wieczorka 10a..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 Sprzątanie budynku Sądu Rejonowego mieszczącego się przy ul. Powstańców Warszawy 23. Dane techniczne budynku: Powierzchnia ogółem - 8 897,7 m2 Powierzchnia użytkowa - 5 911,3 m2 Powierzchnia komunikacji - 2 986,4 m2 Powierzchnia do mycia codziennego -8 897,7 m2 Powierzchnia przewidziana do nakładania polimeru - 3 671,90 m2 Powierzchnia okien - 1225,66 m2 Mycie okien 2 razy w okresie trwania umowy: Powierzchnia 1 225,66m2 - usługa po uprzednim uzgodnieniu terminu oraz ilości okien z Zamawiającym. Ilość pracowników Sądu Rejonowego przy ul. Powstańców Warszawy 23 - 350 osób. Średnia ilość interesantów dziennie w Sądzie Rejonowym budynek przy ul. Powstańców Warszawy 23 - 800 osób. Zakres częstotliwości prac: 1. Czynności wykonywane codziennie: a) mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych, salach rozpraw, klatkach schodowych, korytarzach, w pomieszczeniach dla zatrzymanych i toaletach, b) mycie parapetów, c) opróżnianie koszy na śmieci i wykładanie ich workami foliowymi (w razie potrzeby mycie koszy), d) wycieranie mebli, sprzętów biurowych (także komputerów, monitorów, drukarek, urządzeń kserograficznych), krzeseł, foteli, oraz ław na salach rozpraw i korytarzach, e) wycieranie szyb w meblach, f) uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników, mydła, (środki zabezpiecza Wykonawca), g) mycie i dezynfekcja toalet (umywalki, muszle, pisuary, zalewanie kratek ściekowych), h) wycieranie drzwi na korytarzach z uwzględnieniem powierzchni przeszklonych, i) odkurzanie dywanu w gabinecie Prezesa Sądu, k) czyszczenie gablot i tablic informacyjnych na korytarzach. 2. Czynności wykonywane raz w tygodniu: a) mycie kafelek w pomieszczeniach sanitarnych, b) mycie archiwów, c) sprzątanie powierzchni na górnych blatach mebli biurowych, d) mycie kaloryferów, e) mycie drzwi do pomieszczeń. 3. Czynności wykonywane raz w miesiącu: a) trzepanie dywanu z gabinetu Prezesa Sądu. 4. Czynności wykonywane 1 raz lub 2 razy w okresie trwania umowy: a) gruntowne mycie oraz zabezpieczanie preparatami ochronnymi (polimery) powierzchni wykonanych z wykładziny typu PCV i ,,Marmorette (Zamawiający każdorazowo zleci wykonanie tej usługi w/g uznania, na w/w zlecenie Wykonawca wystawi oddzielną fakturę). b) mycie okien po uprzednim uzgodnieniu terminu oraz ilości z Zamawiającym. (Zamawiający każdorazowo zleci wykonanie tej usługi w/g uznania na w/w zlecenie Wykonawca wystawi oddzielną fakturę), 5. Czynności wykonywane raz w okresie trwania umowy: b) mycie lamp w salach rozpraw i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 6. Wykonawca usługi zabezpieczy wejścia w holu głównym matami zabezpieczającymi wnoszenie piasku i brudu na teren budynku. Zadanie nr 2 Sprzątanie budynku Sądu Rejonowego mieszczącego się przy ul. Józefa Wieczorka 10a. Dane techniczne budynku : Powierzchnia ogółem - 3744,77 m2 Powierzchnia użytkowa - 2650,48 m2 Powierzchnia komunikacji - 1094,29 m2 Powierzchnia do mycia codziennego - 3 744,77 m2 Powierzchnia przewidziana do nakładania polimeru - 2 030,90 m2 Powierzchnia okien - 478,51 m2 Mycie okien 2 razy w okresie trwania umowy: Powierzchnia 478,51m2 - usługa po uprzednim uzgodnieniu terminu oraz ilości okien z Zamawiającym. Ilość pracowników Sądu Rejonowego przy ul Józefa Wieczorka 10a - 125 osób. Średnia ilość interesantów dziennie w Sądzie Rejonowym budynek przy ul. Józefa Wieczorka 10a - 400 osób. Przewidziana powierzchnia do sprzątania w okresie 12 miesięcy wynosi: Powierzchnia podłóg i podsadzek wykonana w wykładzinie typu PCV i Marmorette wynosi 2030,9m2. Powierzchnia podłóg i posadzek wykonana w płytkach ceramicznych wynosi 1358,79 m2, (w tym 69,65 m2 klatki schodowej wykonanej z kamienia granitowego). Powierzchnia wykonana w panelach podłogowych 169,15 m2 - pokoje przewodniczących wydziałów i kierowników sekretariatów. Powierzchnia wykonana w parkiecie w sali rozpraw nr 125 wynosi 134,64 m2. Powierzchnia okien budynku przewidziana do mycia wynosi 478,51 m2 - usługa po uprzednim uzgodnieniu terminu oraz ilości okien z Zamawiającym. Zakres częstotliwości prac: 1. Czynności wykonywane codziennie: a) mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych, salach rozpraw, klatkach schodowych, korytarzach, w pomieszczeniach dla zatrzymanych i toaletach, b) mycie parapetów, c) opróżnianie koszy na śmieci i wykładanie ich workami foliowymi (w razie potrzeby mycie koszy), d) wycieranie mebli, sprzętów biurowych (także komputerów, monitorów, drukarek, urządzeń kserograficznych), krzeseł, foteli, oraz ław na salach rozpraw i korytarzach, e) wycieranie szyb w meblach, f) uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników, mydła, (środki zabezpiecza Wykonawca), g) mycie i dezynfekcja toalet (umywalki, muszle, pisuary, zalewanie kratek ściekowych), h) wycieranie drzwi na korytarzach z uwzględnieniem powierzchni przeszklonych, i) czyszczenie gablot i tablic informacyjnych na korytarzach. 2. Czynności wykonywane raz w tygodniu: a) mycie kafelek w pomieszczeniach sanitarnych, b) mycie archiwów, c) sprzątanie powierzchni na górnych blatach mebli biurowych, d) mycie kaloryferów, e) mycie drzwi do pomieszczeń. 3. Czynności wykonywane 2 razy w okresie trwania umowy: a) gruntowne mycie oraz zabezpieczanie preparatami ochronnymi (polimery) powierzchni wykonanych z wykładziny typu PCV - ,,Marmorette (Zamawiający każdorazowo zleci wykonanie tej usługi w/g uznania, na w/w zlecenie Wykonawca wystawi oddzielną fakturę). b) mycie okien po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym (Zamawiający każdorazowo zleci wykonanie tej usługi w/g uznania, na w/w zlecenie Wykonawca wystawi oddzielną fakturę). 4. Czynności wykonywane 1 raz w okresie trwania umowy: b) mycie lamp w salach rozpraw i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 5. Wykonawca usługi zabezpieczy wejścia w holu głównym matami zabezpieczającymi wnoszenie piasku i brudu na teren budynku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Era Sp. z o.o., ul. Katowicka 16 B, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 308955,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 380015,84
Oferta z najniższą ceną: 380015,84 / Oferta z najwyższą ceną: 539949,80
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standartach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Obsługa sprzętem ciężkim poza zwałami węgla i placami składowymi z użyciem koparko-ładowarki kołowej z operatorem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica.
- wykonanie kompleksowego remontu wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazu w lokalach mieszkalnych nr 12,14, i 15 przy ul. Kozielskiej 13 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- 4WOG.1200.2712.22.2025 Roboty budowlane w podziale na 3 części
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 13 przy ul. Rubinowej 16a w Gliwicach
- Sukcesywne dostawy kawy, herbaty i słodyczy dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo
- Usługa kompleksowego sprzątania budynku biurowego Nadleśnictwa Niedźwiady w latach 2025-2027
- Kompleksowe utrzymanie w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym pomieszczeń budynku pływalni OSIR w Dzielnicy Żoliborz w Warszawie przy ul. Potockiej 1.
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystosci pomieszczeń SPZOZ
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.