eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Obsługa Mobilnego i Stacjonarnego Punktu odpadów niebezpiecznych na terenie Chorzowa, odbiór odpadów segregowanych z placówek publicznych na terenie Chorzowa, zbiórka odpadów wielkogabarytowych od mieszkańców miasta Chorzów ich wywóz i utylizacja, wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Miasta Chorzów, Urzędu Stanu Cywilnego oraz Straży Miejskiej. Zamówienie podzielone jest na 4 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-22

Chorzów: Obsługa Mobilnego i Stacjonarnego Punktu odpadów niebezpiecznych na terenie Chorzowa, odbiór odpadów segregowanych z placówek publicznych na terenie Chorzowa, zbiórka odpadów wielkogabarytowych od mieszkańców miasta Chorzów ich wywóz i utylizacja, wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Miasta Chorzów, Urzędu Stanu Cywilnego oraz Straży Miejskiej. Zamówienie podzielone jest na 4 części.
Numer ogłoszenia: 435766 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 2-411-261...9, faks 32 2-417-458.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Mobilnego i Stacjonarnego Punktu odpadów niebezpiecznych na terenie Chorzowa, odbiór odpadów segregowanych z placówek publicznych na terenie Chorzowa, zbiórka odpadów wielkogabarytowych od mieszkańców miasta Chorzów ich wywóz i utylizacja, wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Miasta Chorzów, Urzędu Stanu Cywilnego oraz Straży Miejskiej. Zamówienie podzielone jest na 4 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa Mobilnego i Stacjonarnego Punktu odpadów niebezpiecznych na terenie Chorzowa, odbiór odpadów segregowanych z placówek publicznych na terenie Chorzowa, zbiórka odpadów wielkogabarytowych od mieszkańców miasta Chorzowa oraz ich wywóz i utylizacja, wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Miasta Chorzów, Urzędu Stanu Cywilnego oraz Straży Miejskiej . Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części: 1. Część I - odbiór odpadów niebezpiecznych od mieszkańców miasta w ramach stacjonarnego i mobilnego punktu odpadów obejmuje: odbiór odpadów niebezpiecznych w ramach stacjonarnego punktu odpadów niebezpiecznych zlokalizowanego na terenie Chorzowa oraz w ramach mobilnego punktu odpadów niebezpiecznych odbieranych od mieszkańców miasta oraz utylizację zebranych odpadów. Mobilny punkt zbiórki odpadów będzie organizowany co 3 miesiące (4 razy w trakcie realizacji zamówienia) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3/I. 2. Część II - odbiór odpadów niebezpiecznych oraz tworzyw sztucznych z 10 placówek oświatowych na terenie miasta obejmuje: odbiór odpadów niebezpiecznych (zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, chemikalia oraz świetlówki z placówek publicznych na terenie miasta (ok.80 placówek), leków z 26 aptek oraz tworzyw sztucznych z 10 placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Chorzowa wraz z dostarczeniem 11 pojemników do zbiórki tworzyw sztucznych do placówek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3/II. 3. Część III - zbiórka i wywóz odpadów wielkogabarytowych od mieszkańców miasta obejmuje : zbiórkę odpadów wielkogabarytowych od mieszkańców miasta Chorzów ich wywóz i utylizację - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3/III. 4. Część IV - wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Miasta Chorzów, Urzędu Stanu Cywilnego i Straży Miejskiej obejmuje: wywóz nieczystości stałych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Urzędu Miasta Chorzów, Urzędu Stanu Cywilnego oraz Straży Miejskiej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3/IV. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na części zamówienia, które wskazane zostały powyżej. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub na więcej części. Dla każdej części zamówienia będzie prowadzone odrębne postępowanie w celu dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej dla każdej części zamówienia i zostanie zawarta odrębna umowa. W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą prowadzone rozliczenia w walutach obcych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje dla części I i II możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w artykule 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, do 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części w przypadku konieczności wykonania usług polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, które zostały określone w przedmiocie zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania w zamówieniach uzupełniających cen jednostkowych dla poszczególnych rodzajów usług nie wyższych niż oferowane w zamówieniu podstawowym dla każdej części.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.30.00-6, 90.52.30.00-9, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać: a) Decyzję na odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta Chorzów - dotyczy części II i IV, b) Decyzję na transport odpadów dotyczy części I, II, III i IV, c) Decyzję na zbieranie odpadów - dotyczy części I i II. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o więcej niż jedną część zamówienia składa z ofertą na każdą część odrębnie wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunku dla tej części, tj. oświadczenie o spełnianiu warunku oraz przedmiotowe decyzje.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o więcej niż jedną część zamówienia składa z ofertą na każdą część odrębnie wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunku dla tej części, tj. oświadczenie o spełnianiu warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj.: Dla części I: min. jednym samochodem do obsługi mobilnego punktu zbiórki odpadów niebezpiecznych, Dla części II: min. jednym samochodem dostawczym do odbioru odpadów niebezpiecznych określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla części II. Dla części III: min. dwoma samochodami do zbiórki odpadów wielkogabarytowych, Dla części IV: min. jednym pojazdem specjalnym ( śmieciarka ) do wywozu odpadów komunalnych. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów ( wykaz sprzętu) na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o więcej niż jedną część zamówienia składa z ofertą na każdą część odrębnie wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunku dla tej części, tj. oświadczenie o spełnianiu warunku udziału oraz wykaz zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o więcej niż jedną część zamówienia składa z ofertą na każdą część odrębnie wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunku dla tej części, tj. oświadczenie o spełnianiu warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o więcej niż jedną część zamówienia składa z ofertą na każdą część odrębnie wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunku dla tej części, tj. oświadczenie o spełnianiu warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy dla każdej części zamówienia, o którą ubiega się wykonawca, łącznie ze szczegółową wyceną ofertową dla każdego rodzaju usług. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 1 SIWZ ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie). 3. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu. Pełnomocnictwo do reprezentowania danego podmiotu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5.Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. 6.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom ( jeżeli dotyczy). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie samodzielnie. W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o więcej niż jedną część zamówienia składa odrębnie wszystkie wymienione wyżej dokumenty z ofertą dla każdej części.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem przypadków wymienionych poniżej: 1. w zakresie przedmiotu zamówienia: a) w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia na skutek okoliczności, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia, a których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, powodujących, że bezzasadnym stało się wykonanie usługi. 2. w zakresie zmiany terminu: a) w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie ustalonym w umowie, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) w przypadku wystąpienia siły wyższej, 3. w zakresie wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług, b) w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia w sytuacji, o której mowa w pkt 1a

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, pokój 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów, Rynek 1, pokój 315.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór odpadów niebezpiecznych od mieszkańców miasta w ramach stacjonarnego i mobilnego punktu odpadów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - odbiór odpadów niebezpiecznych od mieszkańców miasta w ramach stacjonarnego i mobilnego punktu odpadów obejmuje: odbiór odpadów niebezpiecznych w ramach stacjonarnego punktu odpadów niebezpiecznych zlokalizowanego na terenie Chorzowa oraz w ramach mobilnego punktu odpadów niebezpiecznych odbieranych od mieszkańców miasta oraz utylizację zebranych odpadów. Mobilny punkt zbiórki odpadów będzie organizowany co 3 miesiące (4 razy w trakcie realizacji zamówienia) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3/I..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.30.00-9, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II-odbiór odpadów niebezpiecznych oraz tworzyw sztucznych z 10 placówek oświatowych na terenie miasta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - odbiór odpadów niebezpiecznych oraz tworzyw sztucznych z 10 placówek oświatowych na terenie miasta obejmuje: odbiór odpadów niebezpiecznych (zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, chemikalia oraz świetlówki z placówek publicznych na terenie miasta (ok.80 placówek), leków z 26 aptek oraz tworzyw sztucznych z 10 placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Chorzowa wraz z dostarczeniem 11 pojemników do zbiórki tworzyw sztucznych do placówek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3/II..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.30.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - zbiórka i wywóz odpadów wielkogabarytowych od mieszkańców miasta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - zbiórka i wywóz odpadów wielkogabarytowych od mieszkańców miasta obejmuje : zbiórkę odpadów wielkogabarytowych od mieszkańców miasta Chorzów ich wywóz i utylizację - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3/III..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.30.00-6, 90.51.20.00-9, 90.51.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Miasta Chorzów, Urzędu Stanu Cywilnego i Straży Miejskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Miasta Chorzów, Urzędu Stanu Cywilnego i Straży Miejskiej obejmuje: wywóz nieczystości stałych wraz z dzierżawą pojemników z terenu Urzędu Miasta Chorzów, Urzędu Stanu Cywilnego oraz Straży Miejskiej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3/IV..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.30.00-6, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.