Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Nowa Wieś Wielka: świadczenie usług transportowo - sprzętowych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowej Wsi Wielkiej, z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 436438 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Komunalna 1, 86-060 Nowa Wieś Wielka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 38 12 220, faks 0-52 320 65 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowawieswielka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług transportowo - sprzętowych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowej Wsi Wielkiej, z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług transportowo - sprzętowych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowej Wsi Wielkiej, z podziałem na części.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 60.12.21.30 - 60.12.21.30 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej zamówienia. Dla spełnienia tego warunku Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 50.000zł; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, wzór stanowi załącznik nr 2. 2. Oświadczenie potwierdzenie spełnienie warunków udziału w postępowaniu z art. 232 ust 1 pkt 4, wzór stanowi treść załącznika nr 2. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zobowiązany jest załączyć do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, c) uprawnienia do operowania sprzętem opisanym w każdej części zamówienia, d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000,00 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowawieswielka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług transportowo - sprzętowych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowej Wsi Wielkiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A zamówienia obejmuje świadczenie usług koparką o pojemności łyżki od 0,4 do 0,8 m3, podczas: naprawy i utrzymania nawierzchni dróg gminnych, przebudowy poboczy, chodników, prac porządkowych, załadunku i transportu kruszywa mineralnego na polepszenie dróg gminnych, korytowania dróg i ciągów komunikacyjnych, czyszczenia cieków melioracyjnych z zabezpieczeniem wywozu wydobytego urobku. Zamawiający informuje, że w roku 2009 zapotrzebowanie na w/w sprzęt wynosił ok. 1000 roboczogodzin. Czas liczony jako praca : - jest to czas załadunku, rozładunku, jazdy z materiałem, kruszywem, urobkiem itp., - od czasu pracy odliczany jest czas awarii, niesprawności sprzętu, jak również czas dojazdu do miejsca pracy i powrót z pracy. Realizacja zamówienia następować będzie w miarę zapotrzebowania. O terminie rozpoczęcia bądź kontynuowania świadczenia usług Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę. W związku z koniecznością realizacji robót wynikających z nagłych losowych przypadków (awarie itp.), związanych z nieplanowanymi potrzebami Zamawiającego, wymagane jest dysponowanie sprzętem w ciągu 1 godz. od zgłoszenia przedmiotu zlecenia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług transportowo - sprzętowych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowej Wsi Wielkiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B zamówienia obejmuje świadczenie usług koparko-ładowarką o pojemności łyżki do 0,4 m3, z możliwością załadunku czołowego pojemności łyżki 1 m3, podczas: realizacji wykopów pod budowę sieci wod-kan. Zamawiający informuje, że w roku 2009 zapotrzebowanie na w/w sprzęt wynosił ok. 600 roboczogodzin. Czas liczony jako praca : - jest to czas realizacji wykopów, ich zasypania wraz z przywróceniem terenu do stanu poprzedzającego zlecone czynności, - od czasu pracy odliczany jest czas awarii, niesprawności sprzętu, jak również czas dojazdu do miejsca pracy i powrót z pracy. Realizacja zamówienia następować będzie w miarę zapotrzebowania. O terminie rozpoczęcia bądź kontynuowania świadczenia usług Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę. W związku z koniecznością realizacji robót wynikających z nagłych losowych przypadków, związanych z nieplanowanymi potrzebami Zamawiającego, wymagane jest dysponowanie sprzętem w ciągu 24 godz. od zgłoszenia przedmiotu zlecenia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: świadczenie usług transportowo - sprzętowych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowej Wsi Wielkiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część C zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym o ładowności 25-30 ton, podczas realizacji zadań związanych z dostawą kruszywa mineralnego w celu naprawy i utrzymania nawierzchni dróg na terenie gminy Nowa Wieś Wielka Zamawiający informuje, że w roku 2009 zapotrzebowanie na w/w sprzęt wynosił ok. 1000 roboczogodzin. Czas liczony jako praca : - jest to czas załadunku, rozładunku, jazdy z materiałem, kruszywem, urobkiem itp. - od czasu pracy odliczany jest czas awarii, niesprawności sprzętu, jak również czas dojazdu do miejsca pracy i powrót z pracy. Realizacja zamówienia następować będzie w miarę zapotrzebowania. O terminie rozpoczęcia bądź kontynuowania świadczenia usług Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę. W związku z koniecznością realizacji robót wynikających nagłych losowych przypadków, związanych z nieplanowanymi potrzebami Zamawiającego, wymagane jest dysponowanie sprzętem w ciągu 1 godz. od zgłoszenia przedmiotu zlecenia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: świadczenie usług transportowo - sprzętowych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowej Wsi Wielkiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część D zamówienia obejmuje świadczenie usług ciągnikiem o mocy 55 kM do 75 kM z przyczepą wywrotną o ładowności od 10 do 12 ton, podczas realizacji zadań związanych z dostawą kruszywa mineralnego w celu naprawy i utrzymania nawierzchni dróg na terenie gminy Nowa Wieś Wielka. Zamawiający informuje, że w roku 2009 zapotrzebowanie na w/w sprzęt wynosił ok. 600 roboczogodzin. Czas liczony jako praca : - jest to czas załadunku, rozładunku, jazdy z materiałem, kruszywem, urobkiem itp., - od czasu pracy odliczany jest czas awarii, niesprawności sprzętu, jak również czas dojazdu do miejsca pracy i powrót z pracy. Realizacja zamówienia następować będzie w miarę zapotrzebowania. O terminie rozpoczęcia bądź kontynuowania świadczenia usług Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę. W związku z koniecznością realizacji robót wynikających z nagłych losowych przypadków (awarie itp.), związanych z nieplanowanymi potrzebami Zamawiającego, wymagane jest dysponowanie sprzętem w ciągu 1 godz. od zgłoszenia przedmiotu zlecenia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: świadczenie usług transportowo - sprzętowych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowej Wsi Wielkiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część E zamówienia obejmuje świadczenie usług koparko-ładowarką o pojemności łyżki do 0,4 m3, z możliwością załadunku czołowego , podczas: realizacji, przyłączy wod-kan, napraw awarii występujących na administrowanych przez Zamawiającego sieciach oraz innych robót związanych z utrzymaniem sieci. Zamawiający informuje, że w roku 2009 zapotrzebowanie na w/w sprzęt wynosił ok.300 roboczogodzin. Czas liczony jako praca : - jest to czas realizacji wykopów, ich zasypania wraz z przywróceniem terenu do stanu poprzedzającego zlecone czynności, - od czasu pracy odliczany jest czas awarii, niesprawności sprzętu, jak również czas dojazdu do miejsca pracy i powrót z pracy. Realizacja zamówienia następować będzie w miarę zapotrzebowania. O terminie rozpoczęcia bądź kontynuowania świadczenia usług Zamawiający każdorazowo powiadomi Wykonawcę. W związku z koniecznością realizacji robót wynikających z nagłych losowych przypadków (awarie itp.), związanych z nieplanowanymi potrzebami Zamawiającego, wymagane jest natychmiastowe dysponowanie sprzętem w ciągu 0,5 godz. od zgłoszenia przedmiotu zlecenia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI NOWA WIEŚ WIELKA
- Budowa dróg na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 254 do miejscowości Olimpin wraz z infrastrukturą techniczną - etap 1
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowej Wsi Wielkiej
więcej: przetargi NOWA WIEŚ WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS w trakcie realizacji inwestycji w ramach projektu na lata 2021-2027 pod nazwą: ,,Imago Mundi- przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS"
- Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe
- Wynajem środków transportowych i sprzętu do robót bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 r. z podziałem na zadania i prawem opcji
- Wynajem sprzętu budowlanego wraz obsługą operatorską, związany z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie działania OD w Biskupicach w 2025 r.
- Świadczenie usług transportowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego.
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Lusławice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.