eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUSŁUGĘ SERWOWANIA ŚNIADAŃ DLA GOŚCI DOMU ASYSTENTA NR 3, ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. PADEREWSKIEGO 32 W KATOWICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-23

Katowice: USŁUGĘ SERWOWANIA ŚNIADAŃ DLA GOŚCI DOMU ASYSTENTA NR 3, ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. PADEREWSKIEGO 32 W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 436446 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319525 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGĘ SERWOWANIA ŚNIADAŃ DLA GOŚCI DOMU ASYSTENTA NR 3, ZLOKALIZOWANEGO PRZY UL. PADEREWSKIEGO 32 W KATOWICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Serwowane śniadań dla gości Domu Asystenta nr 3, zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Paderewskiego 32.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w następujących częściach:
1) W ramach części A - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w zakresie serwowania śniadań dla gości hotelowych w terminie od 01.01.2012r. do 31.01.2012r. tj. 1 miesiąc, w maksymalnej przewidywanej ilości tj.: 900 zestawów śniadaniowych.
a) Podana wyżej ilość śniadań jest ilością przewidywaną (maksymalną) dlatego Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania tej ilości zestawów śniadaniowych.
b) Przedmiot zamówienia winien być realizowany z należytą starannością, co oznacza zapewnienie wysokiej jakości śniadania /świeże, urozmaicone, estetycznie podane/ zgodnie z obowiązującymi przepisami w kwestii żywienia zbiorowego i cateringu.
c) Zamawiający dysponuje 100 miejscami hotelowymi w związku z tym Wykonawca winien być w gotowości do realizacji 100 śniadań dziennie. Pokoje usytuowane są na 5 kondygnacjach budynku /parter + 4 piętra/, budynek nie posiada windy.
d) Zamawiający nie udostępnia oddzielnego pomieszczenia ani żadnego innego miejsca dla Wykonawcy celem realizacji przedmiotu zamówienia.
e) Wykonawca winien realizować przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu koniecznego do prawidłowego zrealizowania zamówienia. Wszelkie naczynia, opakowania, kubeczki, termosy, podgrzewacze, sztućce plastikowe w tym małe łyżeczki itp. zabezpiecza Wykonawca.
2) W ramach części B - przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych w zakresie serwowania śniadań w formie szwedzkiego stołu dla gości hotelowych w lokalu, który odpłatnie udostępnia Zamawiający, w terminie od 01.02.2012r. do 31.01.2014r. tj. 24 miesiące, z tym że Zamawiający udostępni Wykonawcy odpłatnie lokal od 01.01.2012r. celem technicznego i estetycznego przygotowania go do realizacji usługi.
a) Maksymalna, przewidywana ilość śniadań w okresie realizacji usługi wynosi 23.000 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania tej ilości śniadań.
b) Przedmiot zamówienia winien być realizowany z należytą starannością, co oznacza zapewnienie wysokiej jakości posiłków /świeże, urozmaicone, estetycznie podane / zgodnie z obowiązującymi przepisami w kwestii żywienia zbiorowego. Zamawiający nie dopuszcza serwowania posiłków typu fast-food oraz przygotowanych np. na bazie gotowych dań czy półproduktów do odgrzania.
c) Zamawiający dysponuje 100 miejscami hotelowymi w związku z tym Wykonawca winien być w gotowości do realizacji 100 śniadań dziennie. Zasadą serwowania śniadań jest forma szwedzkiego stołu. Wydawanie śniadań winno odbywać się w formie samoobsługi.
d) W celu realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający jako właściciel budynku Dom Asystenta nr 3 w Katowicach udostępni Wykonawcy w w/w budynku puste pomieszczenie nr 24 stanowiące zaplecze oraz salę konsumpcyjną o łącznej powierzchni 46 m2, wyposażone w instalacje: co, wod.-kan., elektryczną oraz wewnętrzną linię telefoniczną. Pomieszczenie zostanie udostępnione odpłatnie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do Specyfikacji.
.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A - świadczenie usług cateringowych w zakresie serwowania śniadań dla gości hotelowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OBZ Sp. z o.o., ul. Kolejowa 57, 40-602 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9631,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część B - świadczenie usług gastronomicznych w zakresie serwowania śniadań w formie szwedzkiego stołu dla gości hotelowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa JAC Jacek Sławiński, ul. Paderewskiego 32 a, 40-282 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 266719,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 345000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 345000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 485760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.