Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-08
Rzeszów: Wydruk i dostawa materiałów poligraficznych miasta Rzeszowa w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 4367 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa , Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.pl; bip.erzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk i dostawa materiałów poligraficznych miasta Rzeszowa w 2013 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydruk i dostawa materiałów poligraficznych miasta Rzeszowa w 2013 roku z przeznaczeniem na cele promocji miasta. 1. Przedmiot zamówienia: 1) Ulotki (druk dwustronny, pełny kolor, papier kredowy 150 g/m2): - Format A-4 (składane do A-5) - Format A-4 (składane po dłuższym boku do 1/3 A-4) - Format A-5 - Format A-5 (składane do A-6) - Format 216x610 mm (składane po dłuższym boku na sześć równych części) - Format 216x510 mm (składane po dłuższym boku na pięć równych części) - Format 216x410 mm (składane po dłuższym boku na cztery równe części) 2) Plakaty (druk jednostronny, pełny kolor, papier kredowy 150 g/m2): - Plakat B-1 - Plakat B-2 2. Wydruk i dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie sukcesywnie, partiami w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na zamówienie lecz nie dłużej niż do 31.12.2013 r. 3. Pojedyncze zamówienia składane przez Zamawiającego nie będą mniejsze niż: - 5000 szt. wydruk i dostawa ulotki format A-4 (składane do A-5), - 5000 szt. wydruk i dostawa ulotki format A-4 (składane po dłuższym boku do 1/3 A-4), - 5000 szt. wydruk i dostawa ulotki format A-5, - 5000 szt. wydruk i dostawa ulotki format A-5 (składane do A-6), - 5000 szt. wydruk i dostawa ulotki format 216x610 mm (składane po dłuższym boku na sześć równych części), - 5000 szt. wydruk i dostawa ulotki format 216x510 mm (składane po dłuższym boku na pięć równych części), - 5000 szt. wydruk i dostawa ulotki format 216x410 mm (składane po dłuższym boku na cztery równe części), - 100 szt. wydruk i dostawa plakatu format B-1, - 100 szt. wydruk i dostawa plakatu format B-2. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru składu rodzajowego zamówienia wg bieżących potrzeb. 5. Zamawiający w 2013 r. złoży zamówienie na ilości: - ulotek Format A-4 (składane do A-5) - min. 80 000 szt., a nie więcej niż 300 000 szt., - ulotek Format A-4 (składane po dłuższym boku do 1/3 A-4) - min. 5 000 szt., a nie więcej niż 20 000 szt., - ulotek Format A-5 - min. 80 000 szt., a nie więcej niż 300 000 szt., - ulotek Format A-5 (składane do A-6) - min. 5 000 szt., a nie więcej niż 20 000 szt., - ulotek Format 216x610 mm (składane po dłuższym boku na sześć równych części) - min. 5 000 szt., a nie więcej niż 20 000 szt., - ulotek Format 216x510 mm (składane po dłuższym boku na pięć równych części)- min. 5 000 szt., a nie więcej niż 20 000 szt., - ulotek Format 216x410 mm (składane po dłuższym boku na cztery równe części)- min. 5 000 szt., a nie więcej niż 20 000 szt., - plakatów Format B-1 - min. 200 szt., a nie więcej niż 1000 szt., - plakatów Format B-2 - min. 200 szt., a nie więcej niż 1000 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych). 2. Wadium należy wnieść do dnia składania ofert do godziny składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).w formie poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Miasta Rzeszowa PEKAO S.A. I Oddział w Rzeszowie nr rachunku: 26 1240 1792 1111 0010 0486 8652 Sumy depozytowe Urzędu Miasta Rzeszowa. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w oznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych przy ul. Joselewicza 4, pok. nr 13 w formie oryginału. Prosimy nie załączać do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictwa, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawartego w druku OFERTA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawartego w druku OFERTA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawartego w druku OFERTA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawartego w druku OFERTA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) druk OFERTA; 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Zamówień Publicznych, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Zamówień Publicznych, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów 2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Umowa o zamówienie obowiązywać będzie do 31 grudnia 2013 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w wysokości 80 000 zł.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- drukowanie, kopertowanie i organizacja wysyłki faktur.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.