eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWydruk i dostawa materiałów poligraficznych miasta Rzeszowa w 2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-14

Rzeszów: Wydruk i dostawa materiałów poligraficznych miasta Rzeszowa w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 62148 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4367 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydruk i dostawa materiałów poligraficznych miasta Rzeszowa w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydruk i dostawa materiałów poligraficznych miasta Rzeszowa w 2013 roku z przeznaczeniem na cele promocji miasta. 1. Przedmiot zamówienia: 1) Ulotki (druk dwustronny, pełny kolor, papier kredowy 150 g/m2): - Format A-4 (składane do A-5) - Format A-4 (składane po dłuższym boku do 1/3 A-4) - Format A-5 - Format A-5 (składane do A-6) - Format 216x610 mm (składane po dłuższym boku na sześć równych części) - Format 216x510 mm (składane po dłuższym boku na pięć równych części) - Format 216x410 mm (składane po dłuższym boku na cztery równe części) 2) Plakaty (druk jednostronny, pełny kolor, papier kredowy 150 g/m2): - Plakat B-1 - Plakat B-2 2. Wydruk i dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie sukcesywnie, partiami w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na zamówienie lecz nie dłużej niż do 31.12.2013 r. 3. Pojedyncze zamówienia składane przez Zamawiającego nie będą mniejsze niż: - 5000 szt. wydruk i dostawa ulotki format A-4 (składane do A-5), - 5000 szt. wydruk i dostawa ulotki format A-4 (składane po dłuższym boku do 1/3 A-4), - 5000 szt. wydruk i dostawa ulotki format A-5, - 5000 szt. wydruk i dostawa ulotki format A-5 (składane do A-6), - 5000 szt. wydruk i dostawa ulotki format 216x610 mm (składane po dłuższym boku na sześć równych części), - 5000 szt. wydruk i dostawa ulotki format 216x510 mm (składane po dłuższym boku na pięć równych części), - 5000 szt. wydruk i dostawa ulotki format 216x410 mm (składane po dłuższym boku na cztery równe części), - 100 szt. wydruk i dostawa plakatu format B-1, - 100 szt. wydruk i dostawa plakatu format B-2. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru składu rodzajowego zamówienia wg bieżących potrzeb. 5. Zamawiający w 2013 r. złoży zamówienie na ilości: - ulotek Format A-4 (składane do A-5) - min. 80 000 szt., a nie więcej niż 300 000 szt., - ulotek Format A-4 (składane po dłuższym boku do 1/3 A-4) - min. 5 000 szt., a nie więcej niż 20 000 szt., - ulotek Format A-5 - min. 80 000 szt., a nie więcej niż 300 000 szt., - ulotek Format A-5 (składane do A-6) - min. 5 000 szt., a nie więcej niż 20 000 szt., - ulotek Format 216x610 mm (składane po dłuższym boku na sześć równych części) - min. 5 000 szt., a nie więcej niż 20 000 szt., - ulotek Format 216x510 mm (składane po dłuższym boku na pięć równych części)- min. 5 000 szt., a nie więcej niż 20 000 szt., - ulotek Format 216x410 mm (składane po dłuższym boku na cztery równe części)- min. 5 000 szt., a nie więcej niż 20 000 szt., - plakatów Format B-1 - min. 200 szt., a nie więcej niż 1000 szt., - plakatów Format B-2 - min. 200 szt., a nie więcej niż 1000 szt.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ZAPOL Dmochowski, Sobczyk Sp.J., Al. Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79930,00

  • Oferta z najniższą ceną: 62476,00 / Oferta z najwyższą ceną: 181760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.