Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-21
Krasnystaw: Dostawa i montaż szaf aktowych metalowych, szaf metalowych ubraniowych, szaf metalowych szufladowych do przechowywania rysunków i map, szaf do przechowywania płyt CD, wewnętrznych gablot informacyjnych, wewnętrznych gablot ogłoszeniowych, 3 zestawów metalowych regałów jezdnych przesuwnych
Numer ogłoszenia: 436822 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie , ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5765211...13, 5767278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż szaf aktowych metalowych, szaf metalowych ubraniowych, szaf metalowych szufladowych do przechowywania rysunków i map, szaf do przechowywania płyt CD, wewnętrznych gablot informacyjnych, wewnętrznych gablot ogłoszeniowych, 3 zestawów metalowych regałów jezdnych przesuwnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż: -28 szt. szaf aktowych metalowych żaluzjowych wraz z nadstawkami dwudrzwiowymi na szafy, -4 szt. szaf metalowych ubraniowych, -4 szt. szaf metalowych dziesięcioszufladowych do przechowywania rysunków i map w formacie A1 wraz z podstawą, -3szt. szaf metalowych pięcioszufladowych do przechowywania rysunków i map w formacie A0 wraz z podstawą, -szafka metalowa siedmioszufladowa do przechowywania płyt CD, -2 szt. wewnętrznych gablot informacyjnych, -2 szt. wewnętrznych gablot ogłoszeniowych, -3 zestawy metalowych regałów jezdnych przesuwnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 5 do siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.13.00 - Szafy 39.13.11.00 - Regały archiwalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy - prawo zamówień publicznych tj.: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. Wymagania dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 1.2.1. Wykonawca winien być osobą fizyczną, osobą prawną, jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej lub konsorcjum firm, zdolną do wykonania określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostaw. 1.3. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie, (indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum) w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt. 6 niniejszej SIWZ na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 1.1. - 1.3. na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz ze swoją ofertą Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty: 1.1.1 Formularz oferty przetargowej. (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 1.1.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, Ustawy - prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 1.1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.4 Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. W przypadku konsorcjum, pełnomocnictwo dla ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Załącznik Nr 3 do SIWZ). 1.2. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 1.1 muszą zostać złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie
ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie, pok. Nr 117, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Dostawa narzędzi laparoskopowych, siatek przepuklinowych oraz staplerów do SPZOZ w Krasnymstawie
- Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPZOZ w Krasnymstawie
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu Miasta Krasnystaw
- Wymiana stolarki drzwiowej w Areszcie Śledczym w Krasnymstawie.
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48, 22-300 Krasnystaw
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą i montażem mebli biurowych oraz hotelowych na potrzeby Zachodniopomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach"
- Zakup mebli biurowych
- Dostawa mebli, krzeseł i foteli
- Zakup mebli na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.