To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-27
Bolesławiec: Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu
Numer ogłoszenia: 438594 - 2011; data zamieszczenia: 27.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 397546 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec, ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6456400, faks 075 6456402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Bolesławcu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia/umowy jest dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Piastów 17 w Bolesławcu. 1.1 Zamawiający pod pojęciem wyposażenia rozumie również sprzęt medyczny, elektroniczny i AGD. 2. Szczegółowy opis mebli i wyposażenia (przedmiot zamówienia/umowy) jakie należy dostarczyć oraz warunki przedmiotu zamówienia/umowy opisane są we wzorze umowy będącym treścią niniejszego SIWZ oraz dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie dostaw. 3. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia/umowy zaleca się dokonać pomiaru z natury dla wyposażenia wykonanego pod wymiar. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia/umowy w szczególności sprzęt medyczny, elektroniczny i AGD o parametrach technicznych nie gorszych niż wymagane przez zamawiającego, wskazanych dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie dostaw. 5. Dokumentacja służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie dostaw zawiera: 5.1 zestawienie przedmiotu zamówienia - w formularzu excel w dwóch zakładkach opisujących przedmiot zamówienia: 5.1.1 ZESTAWIENIE OGÓLNE; 5.1.1 ZESTAWIENIE OGÓLNE WG. POMIESZCZEŃ; 5.2 specyfikacja techniczna/materiałowa; 5.3 projekt pierwszego wyposażenia (wizualizacja pokoju mieszkalnego-przykład, część graficzna-rzuty, zestawienie tabliczek i zestawienie wyposażenia pomieszczeniami)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPEX TRADE Sp. z .o.o., Ul. Bytkowska 1 B, 40-955 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 581136,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 495189,60
Oferta z najniższą ceną: 495189,60 / Oferta z najwyższą ceną: 700000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Świadczenie usługi dozoru siedziby MZGM w Bolesławcu przy ul. Dolne Młyny 23 w roku 2025
- Usługi cateringowe dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławcu w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia dla dzieci z miejskich przedszkoli publicznych w Bolesławcu
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- SUKCESYWNE DOSTAWY NABIAŁU
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- ZAKUP MEBLI I WYPOSAŻENIA KOMPUTEROWEGO DLA ZSCKR W DOBROCINIE
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- Dostawa mebli, pozostałego wyposażenia i zabawek do Klubu Dziecięcego "Promyczek" w Ruścu przy ul. Wieluńskiej 33A
- Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych na potrzeby Zespołu Szkolno- Przedszkolnego im. Stefana Czarnieckiego w Tykocinie
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Szkoły Podstawowej nr 10 w Dębicy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.