eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LaszkiDostawa artykułów spożywczych do DPS w Wysocku w I półroczu 2012r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-28

Laszki: Dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wysocku w I półroczu 2012r.
Numer ogłoszenia: 439476 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410036 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku, Wysocko 2, 37-543 Laszki, woj. podkarpackie, tel. 016 6285357, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wysocku w I półroczu 2012r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wysocku Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych według Kodu CPV - 15.00.00.00-8 w następujących kategorii: Kategoria Nr 1 - dostawa WARZYW, OWOCÓW , JAJ Kategoria Nr 2 - dostawa WĘDLIN I MIĘSA Kategoria Nr 3 - dostawa NABIAŁU Kategoria Nr 4 - dostawa MROŻONEK I KONSERWY RYBNYCH Kategoria Nr 5 - dostawa PIECZYWA Kategoria Nr 6 - dostawa WYROBÓW CUKIERNICZYCH Kategoria Nr 7 - dostawa POZOSTAŁYCH RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, ARTYKUŁÓW SYPKICH I DŻEMÓW Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamówionego towaru. Zamawiający będzie składał Wykonawcy sukcesywne zamówienia przekazywane faxem lub telefonicznie i potwierdzone faxem następnego dnia . Zamówienie będzie składane z 2 - dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. Osobą upoważnioną do składania zamówienia jest Insp. ds. Żywienia. Wykonawca dostarczy towar bez względu na wielkość zamówienia w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zamówienia. Zamawiany towar Wykonawca dostarczać będzie na własny koszt do magazynu DPS w godz. od 7 do 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w opakowaniu zapewniającym odpowiednie warunki sanitarne oraz zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, transportem spełniającym wymagania higieniczno - sanitarne. Dla wyrobów mleczarskich i mięsa Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tzw. Ciągu chłodniczego, tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach spełniających warunki techniczne przewidziane w polskiej normie. Zamawiający zobowiązany jest każdorazowo w obecności przedstawiciela Wykonawcy dokonać ilościowego i jakościowego odbioru towaru, który potwierdza przez pokwitowanie dowodu dostawy. 1.Zamawiający zobowiązuje się do zbadania towaru podczas odbioru i dokona sprawdzenia : 1.1 Warunków transportu, w tym czystości środka transportu opakowań i inne warunki mające wpływ na jakość zdrowotną przewożonych artykułów oraz sposób wyładowania zapobiegający ich zanieczyszczeniu 1.2 Dokumentacji dotyczącej dostarczonych artykułów spożywczych , w tym pochodzenia, producenta, daty produkcji i świadectwo kontroli jakości. 1.3 Opakowań zbiorczych i jednostkowych: obce zapachy, uszkodzenia , zawilgocenie, bombaż puszek, obecności szkodników itp. 1.4 Znakowania artykułów spożywczych, a zwłaszcza terminu przydatności do spożycia i daty minimalnej trwałości, czytelności i trwałości znakowania, 1.5 Cech organoleptycznych, widocznych zanieczyszczeń, zapleśnienia, szkodników itp. 2.W przypadku niedochowania powyższych wymogów Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości dostarczonego towaru i na własny koszt jest zobowiązany wymienić towar na pełnowartościowy, nie budzący żadnych zastrzeżeń oraz w razie potrzeby zastosować inny środek transportu. 2. Odpowiedzialność za dostarczany i odbierany towar określa moment odbioru towaru ( przekazania) 3. W razie stwierdzenia braków Wykonawca uzupełni towar w tym samym dniu lub najpóźniej następnego dnia bez żadnej dopłaty. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar dobrej jakości tj. świeży, I gatunku, czysty, bez obcych zapachów o właściwej gramaturze oraz z właściwym terminem przydatności do spożycia 5.Termin przydatności dostarczonego towaru ma być nie mniejszy niż 50 % całkowitego okresu przydatności do spożycia. 6.Towar będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Musi posiadać na opakowaniu opis i cechowanie określające jego właściwości. Opakowanie nie powinno wskazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Towar nie może wykazać oznak nieświeżości, przemrożenia bądź zepsucia. 7. W celu potwierdzenia jakości dostarczanego przez Wykonawcę towaru Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej artykułów spożywczych, określających w szczególności ich pochodzenie, producenta, datę produkcji, świadectwo kontroli jakości (Handlowy Dokument Identyfikacyjny) 8. Brak wymaganych dokumentów wstrzymuje zapłatę za dostarczony towar. 9. W razie stwierdzenia przy odbiorze towaru , że nie odpowiada on zamówionemu asortymentowi lub nie spełnia norm jakościowych, zamawiający ma prawo odmówić jego odbioru, a Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do dostarczenia nowego towaru. 10. W razie dostarczenia towaru złej jakości, której nie można było stwierdzić w trakcie odbioru towaru odbiorca ma prawo złożenia pisemnej lub telefonicznej reklamacji w ciągu 24 godzin od jego wykrycia, a Wykonawca jest zobowiązany wymienić reklamowany towar na wolny od wad..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.14.25.00 - Jaja 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.00.00 - Mięso 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.88.10.00 - Przetwory spożywcze homogenizowane 15.43.00.00 - Tłuszcze jadalne 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.11.20.00 - Drób 15.23.40.00 - Ryby wędzone 15.81.10.00 - Pieczywo 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania 15.85.10.00 - Produkty mączne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: WARZYWA, OWOCE I JAJA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzyś - Pol Hurtownia Owocowo -Warzywna Krzysztof Guzowski, ul. Słowackiego 29, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12650,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10402,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10402,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14665,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: MIĘSO I WĘDLINY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Pelc F.P.H.U. Na Złotej Masarnia Sucha Wola, Sucha Wola 21, 37-630 Oleszyce, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24012,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24917,95

  • Oferta z najniższą ceną: 24917,95 / Oferta z najwyższą ceną: 28551,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: NABIAŁ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROMA Robert Makarowski i wspólnicy Sp. J., ul Cegieniana 3, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21401,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20513,20

  • Oferta z najniższą ceną: 20513,20 / Oferta z najwyższą ceną: 20904,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: MROŻONKI I KONSERWY RYBNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa DELFIN Sp. Jawana Michniak, ul. Rolnicza 18, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11121,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11332,10

  • Oferta z najniższą ceną: 11332,10 / Oferta z najwyższą ceną: 11725,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: PIECZYWO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców, Ul. Jana Pawła II 4, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17506,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10193,50

  • Oferta z najniższą ceną: 10193,50 / Oferta z najwyższą ceną: 10193,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: WYROBY CUKIERNICZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROMA Robert Makarowski i Wspólnicy Sp. J., ul. Cegielniana 3, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2372,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2447,60

  • Oferta z najniższą ceną: 2447,60 / Oferta z najwyższą ceną: 3047,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: POZOSTAŁE RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE, SYPKIE I DŻEMY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa E.P.W. Elżbieta Wielis, ul. Okrzei, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16570,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17013,90

  • Oferta z najniższą ceną: 17013,90 / Oferta z najwyższą ceną: 20007,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.