Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-29
Suwałki: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Gimnazjum nr 6 w Suwałkach - szkoła na 6 i Wiedza kluczem do sukcesu - Program rozwojowy Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 440312 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki , ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Gimnazjum nr 6 w Suwałkach - szkoła na 6 i Wiedza kluczem do sukcesu - Program rozwojowy Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu oraz opieki podczas wyjazdów edukacyjnych (dotyczy w terminie od października 2013 r. do 30 czerwca 2014 r. Projekty są współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi na terenie danej placówki w dniach nauki szkolnej po zakończeniu lub przed rozpoczęciem obowiązkowych zajęć lekcyjnych określonych planem lekcji danych klas od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem wyjazdów edukacyjnych) wg opracowanego harmonogramu z uwzględnieniem dostępności sal w danej szkole w godzinach rozpoczęcia zajęć nie wcześniej niż między 8.00 i zakończenia zajęć nie później niż 18.30. 3.Przez określenie -1 godzina zajęć, w niniejszym postępowaniu należy rozumieć jednostkę o wartości 45 min. 4.Jeżeli zajęcia są organizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach jednostka 1 godziny zajęć w SIWZ stanowi 45 min lub 60 min. 5.Zamówienie podzielone jest na 8 części, które zostały opisane w załączniku nr 1. 6.W ramach ww. części zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do: 1)opracowanie programu nauczania i szczegółowego planu zajęć pozalekcyjnych, zgodnego z ofertą oraz przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły, w oparciu o udostępnione programy zajęć, 2)prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z harmonogramem zadań opracowanym w oparciu o załącznik nr 1 do SIWZ, po uzyskaniu akceptacji dyrektora szkoły, 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, kartach czasu pracy, listach obecności, sprawozdaniach, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, 4)mierzenie rezultatów na początku i na końcu trwania zajęć za pomocą wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych, diagnozy uczniów, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego wynikającymi ze specyfiki projektu, 5)przygotowanie i przeprowadzenie (wśród uczniów) wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych oraz ankiet wśród rodziców-opiekunów prawnych, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego wynikającymi ze specyfiki projektu, 6)sporządzenie oceny opisowej każdego ucznia uczestniczącego w projekcie na podstawie m.in. wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych, kart pracy dziecka oraz postępu dokonanego przez ucznia w trakcie realizacji projektu, 7)informowanie wychowawcy, dyrektora, rodziców-opiekunów prawnych o wynikach i o osiągnięciach uczniów-nic, 8)prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz przekazywanie raz na kwartał (z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, przerw świątecznych) informacji Szkolnemu Koordynatorowi projektu-Koordynatorowi Projektu w Szkole, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym liczbie zrealizowanych godzin, 9)wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów-nic w zakresie rezultatów projektu, 10)ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie będące własnością szkoły oraz Beneficjenta Projektu - udostępnione osobie realizującej zajęcia, 11)przestrzeganie regulaminu pracowni w szkole, w której prowadzone są zajęcia, 12)podejmowanie decyzji, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, w sprawie doboru metod i środków dydaktycznych właściwych dla prowadzonych zajęć, ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania, z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce, 13)jeżeli realizacja zajęć obejmuje wyjazd-y edukacyjne Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć w wyjeździe jako opiekun grupy. Część 1 - Klasy IV-VI na szóstkę w Szkole Podstawowej nr 7, ul. Minkiewicza 50 , 16-400 Suwałki - Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne; Część 2 - Klasy IV-VI na szóstkę w Szkole Podstawowej nr 7, ul. Minkiewicza 50 , 16-400 Suwałki - Zajęcia Zdrowie (zajęcia przyroda); Część 3 - Ja - ZDOLNY - zajęcia dla uczniów/-nic kl. IV-VI w Szkole Podstawowej nr 7, ul. Minkiewicza 50 , 16-400 Suwałki - Koło przyrodnicze (oraz opieka nad uczniami podczas wyjazdów edukacyjnych); Część 4 - Kompetencje kluczowe na szóstkę w Gimnazjum nr 6 im. Jana Pawła II, ul. Minkiewicza 50 , 16-400 Suwałki - Porozumiewanie się w językach obcych. Rozwijające zainteresowania - j. Angielski dla zdolnych (JAZ); Część 5 - Kompetencje kluczowe na szóstkę w Gimnazjum nr 6 im. Jana Pawła II, ul. Minkiewicza 50 , 16-400 Suwałki - Porozumiewanie się w językach obcych. Dydaktyczno-wyrównawcze - j. Angielski (JA); Część 6 - Kompetencje kluczowe na szóstkę w Gimnazjum nr 6 im. Jana Pawła II, ul. Minkiewicza 50 , 16-400 Suwałki - Koło informatyczne - Rozwijające zainteresowania (Informatyka); Część 7 - Kompetencje kluczowe na szóstkę w Gimnazjum nr 6 im. Jana Pawła II, ul. Minkiewicza 50 , 16-400 Suwałki - Rozwijające zainteresowania. Matematyka dla zdolnych (MZ); Część 8 - Trening aktywności zawodowej w Gimnazjum nr 6 im. Jana Pawła II, ul. Minkiewicza 50 , 16-400 Suwałki - Zajęcia z doradcą zawodowym - doradztwo indywidualne dla 30 Uczniów/nic klas III (3h doradztwa indywidualnego dla każdego ucznia, w tym utworzenie IPD);.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.11.00.00 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie jedną osobą, która posiada uprawnienia określone w Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400, z późn. zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca załącza do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 30
- 3 - Doświadczenie w pracy zawodowej w danym typie szkoły - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1)zmiana okresu wykonania czynności związanych z realizacją projektu. 2)zmniejszenie wartości zamówienia realizowanego przez Wykonawcę, jeżeli wystąpią okoliczności niezawinione przez wykonawcę, których strony nie mogły przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy. 3)zmiana personelu wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, śmierci, choroby, zmian kadrowo-personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska, rezygnacji, niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami. 4)w przypadku: a)wystąpienia siły wyższej, b)zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, c)zmian wniesionych do projektu przez uprawniony podmiot.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suwałkach, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, pok.137.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki w Kancelarii Ogólnej - pokoju nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Przełożenie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz remont 5 studni wraz z rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni z kostki betonowej do budynku przy ul. Hamerszmita 6 w Suwałkach
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w SP nr 9 i SP nr 11 w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Pomocniczego Mentora Zawodowego projektów edukacyjnych realizowanych przez Powiat Wadowicki w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Świadczenie sług terapii integracji sensorycznej w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach realizacji Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno- Rehabilitacyjno-Opiekuńczego
- Świadczenie usług treningu umiejętności społecznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach realizacji Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. "B" dla uczniów z kierunków Technik Technologii Żywności, Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych Technik Hotelarstwa oraz BS I stopnia - kucharz
- Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne osób przebywających w pieczy zastępczej w postaci indywidualnych i grupowych korepetycji
- Usługa zorganizowania wizyt studyjnych dla uczniów szkół podstawowych Gminy Lubenia na potrzeby realizacji projektu "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls. Wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych ....
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.