To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Suwałki: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Gimnazjum nr 6 w Suwałkach - szkoła na 6 i Wiedza kluczem do sukcesu - Program rozwojowy Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 493740 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 440312 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn. Gimnazjum nr 6 w Suwałkach - szkoła na 6 i Wiedza kluczem do sukcesu - Program rozwojowy Szkoły Podstawowej nr 7 w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu oraz opieki podczas wyjazdów edukacyjnych (dotyczy w terminie od października 2013 r. do 30 czerwca 2014 r. Projekty są współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi na terenie danej placówki w dniach nauki szkolnej po zakończeniu lub przed rozpoczęciem obowiązkowych zajęć lekcyjnych określonych planem lekcji danych klas od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem wyjazdów edukacyjnych) wg opracowanego harmonogramu z uwzględnieniem dostępności sal w danej szkole w godzinach rozpoczęcia zajęć nie wcześniej niż między 8.00 i zakończenia zajęć nie później niż 18.30. 3.Przez określenie 1 godzina zajęć, w niniejszym postępowaniu należy rozumieć jednostkę o wartości 45 min. 4.Jeżeli zajęcia są organizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach jednostka 1 godziny zajęć w SIWZ stanowi 45 min lub 60 min. 5.Zamówienie podzielone jest na 8 części, które zostały opisane w załączniku nr 1. 6.W ramach ww. części zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do: 1)opracowanie programu nauczania i szczegółowego planu zajęć pozalekcyjnych, zgodnego z ofertą oraz przedstawienie do akceptacji dyrektorowi szkoły, w oparciu o udostępnione programy zajęć; 2)prowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z harmonogramem zadań opracowanym w oparciu o załącznik nr 1 do SIWZ, po uzyskaniu akceptacji dyrektora szkoły; 3)dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, kartach czasu pracy, listach obecności, sprawozdaniach, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego; 4)mierzenie rezultatów na początku i na końcu trwania zajęć za pomocą wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych, diagnozy uczniów, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego wynikającymi ze specyfiki projektu; 5)przygotowanie i przeprowadzenie (wśród uczniów) wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych oraz ankiet wśród rodziców/opiekunów prawnych, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego wynikającymi ze specyfiki projektu; 6)sporządzenie oceny opisowej każdego ucznia uczestniczącego w projekcie na podstawie m.in. wywiadów, ankiet, testów kompetencyjnych, kart pracy dziecka oraz postępu dokonanego przez ucznia w trakcie realizacji projektu; 7)informowanie wychowawcy, dyrektora, rodziców/opiekunów prawnych o wynikach i o osiągnięciach uczniów/nic; 8)prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji projektu oraz przekazywanie raz na kwartał (z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, przerw świątecznych) informacji Szkolnemu Koordynatorowi projektu/Koordynatorowi Projektu w Szkole, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu zajęć, w tym liczbie zrealizowanych godzin; 9)wspomaganie promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów/nic w zakresie rezultatów projektu; 10)ponoszenie odpowiedzialności materialnej za mienie będące własnością szkoły oraz Beneficjenta Projektu - udostępnione osobie realizującej zajęcia; 11)przestrzeganie regulaminu pracowni w szkole, w której prowadzone są zajęcia; 12)podejmowanie decyzji, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, w sprawie doboru metod i środków dydaktycznych właściwych dla prowadzonych zajęć, ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania, z naciskiem na umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce; 13)jeżeli realizacja zajęć obejmuje wyjazd/y edukacyjne Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć w wyjeździe jako opiekun grupy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.11.00.00 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 - Klasy IV-VI na szóstkę w Szkole Podstawowej nr 7, ul. Minkiewicza 50 , 16-400 Suwałki - Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Dominik, ul. Andersa 2A/14, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4950,00
Oferta z najniższą ceną: 4950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4950,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 - Klasy IV-VI na szóstkę w Szkole Podstawowej nr 7, ul. Minkiewicza 50,16-400 Suwałki - Zajęcia Zdrowie (zajęcia przyroda)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewa Kozłowska, ul. Łanowa 38, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3175,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3175,00
Oferta z najniższą ceną: 3175,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3175,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3 - Ja - ZDOLNY - zajęcia dla uczniów/-nic kl. IV-VI w Szkole Podstawowej nr 7, ul. Minkiewicza 50, 16-400 Suwałki - Koło przyrodnicze (oraz opieka nad uczniami podczas wyjazdów edukacyjnych)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Ostrowska, Remieńkiń 30A, 16-402 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4450,00
Oferta z najniższą ceną: 4450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4450,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4 - Kompetencje kluczowe na szóstkę w Gimnazjum nr 6 im. Jana Pawła II, ul. Minkiewicza 50, 16-400 Suwałki - Porozumiewanie się w językach obcych. Rozwijające zainteresowania - j. Angielski dla zdolnych (JAZ)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorota Strzyżewska, ul. Kowalskiego 5/189, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3600,00
Oferta z najniższą ceną: 2865,60 / Oferta z najwyższą ceną: 3600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część 5 - Kompetencje kluczowe na szóstkę w Gimnazjum nr 6 im. Jana Pawła II, ul. Minkiewicza 50, 16-400 Suwałki - Porozumiewanie się w językach obcych. Dydaktyczno-wyrównawcze - j. Angielski (JA)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Nauczania Języków Obcych Języki Świata Katarzyna Anna Kowalczuk, ul. Sienkiewicza 49, 15-002 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2865,60
Oferta z najniższą ceną: 2376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część 6 - Kompetencje kluczowe na szóstkę w Gimnazjum nr 6 im. Jana Pawła II, ul. Minkiewicza 50, 16-400 Suwałki - Koło informatyczne - Rozwijające zainteresowania (Informatyka)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zbigniew Skolmowski, ul. Paca 12/18, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3600,00
Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Część 7 - Kompetencje kluczowe na szóstkę w Gimnazjum nr 6 im. Jana Pawła II, ul. Minkiewicza 50, 16-400 Suwałki - Rozwijające zainteresowania. Matematyka dla zdolnych (MZ)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jolanta Orzechowska, ul. Kowalskiego 1A/10, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3600,00
Oferta z najniższą ceną: 3600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Część 8 - Trening aktywności zawodowej w Gimnazjum nr 6 im. Jana Pawła II, ul. Minkiewicza 50, 16-400 Suwałki - Zajęcia z doradcą zawodowym - doradztwo indywidualne dla 30 Uczniów/nic klas III (3h doradztwa indywidualnego dla każdego ucznia, w tym utworzenie IPD)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Kaszkiel, ul. Papieża Jana Pawła II 16/62, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4500,00
Oferta z najniższą ceną: 4500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Stanisław Staszica w Wieruszowie.
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.