Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Kalisz: Dostawa i uruchomienie sprzętu medycznego
dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 440470 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i uruchomienie sprzętu medycznego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny w Kaliszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie sprzętu medycznego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny w Kaliszu w asortymencie i ilościach określonych poniżej. Przedmiot zamówienia składa się z 6 niepodzielnych zadań: zadanie nr 1-Dostawa i uruchomienie laryngologicznego fotela pacjenta - szt. 1 zadanie nr 2-Dostawa i uruchomienie rejestratora holterowskiego EKG - szt. 1 i rejestratora holterowskiego ciśnienia tętniczego krwi - szt.1 zadanie nr 3-Dostawa i uruchomienie elektrokardiografu - szt. 2 zadanie nr 4-Dostawa i uruchomienie audiometru impedancyjnego - szt. 1 zadanie nr 5-Dostawa i uruchomienie audiometru impedancyjnego - szt. 1 zadanie nr 6-Dostawa i uruchomienie łóżek do intensywnej opieki szt. 4.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem i jest oznaczony znakiem CE - certyfikat CE, deklaracja zgodności, 2) oryginalne materiały producenta (katalogi, prospekty) dotyczące oferowanego urządzenia zawierające informacje potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów i proponowanych w ofercie (w języku polskim).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - druk w załączeniu, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w KRS (Dział 2) lub zaświadczeniu o wpisie do działalności gospodarczej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 3) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy), 4) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt Q SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, Adres: ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, Dział Zamówień Publicznych, pok.16..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2012 godzina 09:00, miejsce: miejsce: bezwzględnie Kancelaria Zamawiającego w godz. 7:00-14:35..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i uruchomienie laryngologicznego fotela pacjenta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie laryngologicznego fotela pacjenta - szt. 1 z przeznaczeniem dla Oddziału Laryngologicznego Oferowane urządzenie wraz z wyposażeniem musi być fabrycznie nowe (rok produkcji 2011) oraz spełniać bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i uruchomienie rejestratora holterowskiego EKG i rejestratora holterowskiego ciśnienia tętniczego krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie rejestratora holterowskiego EKG - szt. 1 i rejestratora holterowskiego ciśnienia tętniczego krwi - szt.1 z przeznaczeniem dla Oddziału Kardiologicznego Oferowane urządzenie wraz z wyposażeniem musi być fabrycznie nowe (rok produkcji 2011) oraz spełniać bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i uruchomienie elektrokardiografu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie elektrokardiografu - szt. 2 z przeznaczeniem dla Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego i Oddziału Chorób Wewnętrznych II Oferowane urządzenie wraz z wyposażeniem musi być fabrycznie nowe (rok produkcji 2011) oraz spełniać bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i uruchomienie audiometru impedancyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie audiometru impedancyjnego - szt. 1 z przeznaczeniem dla Oddziału Laryngologicznego Oferowane urządzenie wraz z wyposażeniem musi być fabrycznie nowe (rok produkcji 2011) oraz spełniać bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i uruchomienie laserowego zestawu biostymulacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie laserowego zestawu biostymulacyjnego - zestaw 1 z przeznaczeniem dla Zakładu Leczniczego Usprawniania Oferowane urządzenie wraz z wyposażeniem musi być fabrycznie nowe (rok produkcji 2011) oraz spełniać bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa i uruchomienie łóżek do intensywnej opieki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie łóżek do intensywnej opieki szt. 4 z przeznaczeniem dla Pododdziału Udarowego, Oddziału Chorób Dziecięcych, Oddziału Neurochirurgicznego Oferowane urządzenie wraz z wyposażeniem musi być fabrycznie nowe (rok produkcji 2011) oraz spełniać bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Bezgotówkowy zakup paliw na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie miasta Kalisza w sektorze III.
- Dostawa wyposażenia do Laboratorium Opakowań na kierunku Logistyka
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- Świadczenie usługi ostatecznego oczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ZUOK "Orli Staw"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.