Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-28
Rzeszów: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów w projekcie
Wyspiański - akademia młodych, aktywnych i przedsiębiorczych
Numer ogłoszenia: 440508 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 , ul. St. Wyspiańskiego 16A, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 7482120, faks 0-17 7482112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.8lo.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ogólnokształcących.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów w projekcie Wyspiański - akademia młodych, aktywnych i przedsiębiorczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla uczniów VIII Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 3 w Rzeszowie bloków szkoleniowych w zakresie równości płci, doradztwa zawodowego, przedsiębiorczości pn. Moja pierwsza firma, psychologii pn. Jak radzić sobie ze stresem oraz, Kursu skutecznego uczenia się (w tym - trening pamięci, kurs szybkiego czytania) w ramach II cyklu projektu Wyspiański - akademia młodych, aktywnych i przedsiębiorczych (numer projektu: WND-POKL.09.01.02-18-591/09) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenia w zakresie równości płci (4h), doradztwa zawodowego (4h), przedsiębiorczości pn. Moja pierwsza firma (6h), psychologii pn. Jak radzić sobie ze stresem (4h) będą realizowane dla 2 grup po 13 uczniów z klas III liceum w czasie ferii zimowych (w trakcie obozu naukowego zorganizowanego dla uczestników projektu poza Rzeszowem, w obrębie województwa podkarpackiego na przełomie stycznia i lutego 2012 r. (miejsce organizacji obozu zostanie uzgodnione z organizatorem wyłonionym w przetargu) oraz dla 6 grup po 12 - 13 uczniów klas I i II (w trakcie obozu naukowego zorganizowanego dla uczestników projektu w obrębie województwa podkarpackiego, na przełomie czerwca i lipca 2012 r.). Miejsce organizacji obozów zostaną uzgodnione z organizatorami wyłonionymi w przetargu)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1 Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż zrealizował (rozpoczął i zakończył) co najmniej 2 (słownie: dwa) zamówienia - działanie polegające na przeszkoleniu co najmniej 25 (słownie: dwadzieścia pięć) osób w zakresie równości płci prowadzonego metodami interaktywnymi wymienionego w specyfikacji. Dla części 2: Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż zrealizował (rozpoczął i zakończył) co najmniej 2 (słownie: dwa) zamówienia - działanie polegające na przeszkoleniu co najmniej 25 (słownie: dwadzieścia pięć) osób w zakresie doradztwa zawodowego prowadzonego metodami interaktywnymi wymienionego w specyfikacji. Dla części 3: Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż zrealizował (rozpoczął i zakończył) co najmniej 2 (słownie: dwa) zamówienia - działanie polegające na przeszkoleniu co najmniej 25 (słownie: dwadzieścia pięć) osób w zakresie przedsiębiorczości prowadzonego metodami interaktywnymi wymienionego w specyfikacji. Dla części 4: Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż zrealizował (rozpoczął i zakończył) co najmniej 2 (słownie: dwa) zamówienia - działanie polegające na przeszkoleniu co najmniej 25 (słownie: dwadzieścia pięć) osób w zakresie radzenia sobie ze stresem prowadzonego metodami interaktywnymi wymienionego w specyfikacji. Dla części 5 Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż zrealizował (rozpoczął i zakończył) co najmniej 2 (słownie: dwa) zamówienia - działanie polegające na przeszkoleniu co najmniej 25 (słownie: dwadzieścia pięć) osób w zakresie skutecznego uczenia się prowadzonego metodami interaktywnymi wymienionego w specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1: Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami (trenerami) zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia/podwykonawcami tj. wymagane minimum: - dysponuje co najmniej 2 osobami (trenerami), o następujących kwalifikacjach: wykształcenie wyższe kierunkowe albo studia podyplomowe i ukończone szkolenie z danego zakresu, - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z danego zakresu (tj. każdy trener przeszkolił minimum 25 osób w zakresie równości płci prowadzonego metodami interaktywnymi). Dla części 2: Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami (trenerami) zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia/podwykonawcami tj. wymagane minimum: - dysponuje co najmniej 2 osobami (trenerami), o następujących kwalifikacjach: wykształcenie wyższe kierunkowe albo studia podyplomowe i ukończone szkolenie z danego zakresu, - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z danego zakresu (tj. każdy trener przeszkolił minimum 25 osób w zakresie doradztwa zawodowego prowadzonego metodami interaktywnymi). Dla części 3: Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami (trenerami) zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia/podwykonawcami tj. wymagane minimum: - dysponuje co najmniej 2 osobami (trenerami), o następujących kwalifikacjach: wykształcenie wyższe kierunkowe albo studia podyplomowe, - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z danego zakresu (tj. każdy trener przeszkolił minimum 25 osób w zakresie przedsiębiorczości prowadzonego metodami interaktywnymi) Dla części 4: Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami (trenerami) zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia/podwykonawcami tj. wymagane minimum: - dysponuje co najmniej 2 osobami (trenerami), o następujących kwalifikacjach: wykształcenie wyższe kierunkowe albo studia podyplomowe i ukończone szkolenie z danego zakresu, - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z danego zakresu (tj. każdy trener przeszkolił minimum 25 osób w zakresie równości płci prowadzonego metodami interaktywnymi). Dla części 5: Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami (trenerami) zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia/podwykonawcami tj. wymagane minimum: - dysponuje co najmniej 3 osobami (trenerami), o następujących kwalifikacjach: wykształcenie wyższe kierunkowe albo studia podyplomowe i ukończone szkolenie z danego zakresu, - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z danego zakresu (tj. każdy trener przeszkolił minimum 25 osób w zakresie skutecznego uczenia się prowadzonego metodami interaktywnymi).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji, 2) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli wykonawca posiada taki wpis.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmian wprowadzonych w umo-wach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca strona, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w związku z którym umowa zostaje zawarta; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej; c) nastąpi zmiana przepisów wpływających na sposób, zakres wykonania umowy; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca strona, w tym instytu-cjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; e) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczą-cych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdaw-czości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8lo.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: VIII Liceum
Ogólnokształcącego, ul. Wyspiańskiego 16A w Rzeszowie - sekretariat..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2012 godzina 10:15, miejsce: VIII Liceum Ogólnokształcącego, ul. Wyspiańskiego 16A w Rzeszowie - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projektu (numer projektu: WND-POKL.09.01.02-18-591/09) współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie równości płci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie równości płci w wymiarze 32 godzin dla: - 2 grup x 4 godzin - w terminie styczeń/luty 2012 (ferie), - 6 grup x 4 godzin - w terminie czerwiec/lipiec 2012. Program szkolenia (warsztatów 4h) w zakresie równości płci dla uczniów biorących udział w projekcie powinien obejmować następujące zagadnienia: - równość wobec prawa, - równość w dostępie do kształcenia zawodowego, - równość w dostępie do awansu zawodowego, - równość w dostępie do zatrudnienia - równość w zakresie warunków pracy, równość płac, - równość w zabezpieczeniu społecznym, - równość w zabezpieczeniu zawodowym, - równość w dostępie do urlopu macierzyńskiego i wychowawczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie doradztwa zawodowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie doradztwa zawodowego w wymiarze 32 godzin dla: - 2 grup x 4 godzin - w terminie styczeń/luty 2012 (ferie), - 6 grup x 4 godzin - w terminie czerwiec/lipiec 2012. Program szkolenia w zakresie doradztwa zawodowego (4h) dla uczniów biorących udział w projekcie powinien obejmować następujące zagadnienia: - stworzenie indywidualnych profili osobowościowo - zawodowych uczniów - charakterystyka sytuacji rynku pracy w Polsce i w UE - testy psychologiczne i ankiety - charakterystyka zawodów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie przedsiębiorczości pn Moja pierwsza firma.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie przedsiębiorczości pn Moja pierwsza firma w wymiarze 48 godzin dla: - 2 grup x 6 godzin - w terminie styczeń/luty 2012 (ferie), - 6 grup x 6 godzin - w terminie czerwiec/lipiec 2012. Program szkolenia pn. Moja pierwsza firma (6h) dla uczniów biorących udział w projekcie powinien obejmować następujące zagadnienia: - PRZYGOTOWANIE Z KAŻDYM UCZESTNIKIEM INDYWIDUALNEGO BIZNES PLANU na pierwszą firmę, określenie pomysłu na własną firmę i ryzyka działania, - samozatrudnianie, - podstawowa wiedza w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, - identyfikacja nisz istniejących na lokalnym rynku, - informacje nt. rejestracji firmy (w tym konieczność ponoszenia opłat rejestracyjnych), - szukanie możliwości finansowych tym finansowanie z środków UE, - informacje o instrumentach polityki rynku pracy umożliwiających rozpoczęcie działalności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie psychologii pn Jak radzić sobie ze stresem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie psychologii pn Jak radzić sobie ze stresem w wymiarze 32 godzin dla: - 2 grup x 4 godzin - w terminie styczeń/luty 2012 (ferie), - 6 grup x 4 godzin - w terminie czerwiec/lipiec 2012. Program szkolenia pn. Jak radzić sobie ze stresem (4h) dla uczniów biorących udział w projekcie powinien obejmować następujące zagadnienia: - trening radzenia sobie ze stresem, - definicja i istota stresu, - objawy narastającego stresu - jak je rozpoznawać?, - konsekwencje nie radzenia sobie ze stresem, - stres w pracy, a stres w domu, - kobiety a mężczyźni w radzeniu sobie ze stresem, - indywidualne różnice zależne od osobowości, - higiena psychiczna na co dzień..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie kursu pn. Jak skutecznie się uczyć.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kursu pn. Jak skutecznie się uczyć w wymiarze 96 godzin dla: - 6 grup x 16 godzin w terminie styczeń - marzec 2012. Program kursu Jak skutecznie się uczyć - trening pamięci, kurs szybkiego czytania (16h) dla uczniów biorących udział w projekcie powinien obejmować następujące zagadnienia: Trening pamięci: Mnemotechniki : metoda liczbowo-kształtowa (podstawniki cyfr), metoda liczbowo-skojarzeniowa oraz Główny System Pamięciowy (GSP), łańcuchowa metoda skojarzeń, rzymski pokój Techniki szybkiego czytania: - przebieg co drugą linię, - przebieg zmienny, - przebieg odwrócony. - przebieg S - małe pętelki - przebieg falą pionową - przebieg pionowy Techniki skutecznego uczenia się, twórczego myślenia (m.in. mapy myśli, techniki linii czasu, drzewo decyzyjne) i ich funkcjonalność w nauce różnych przedmiotów szkolnych, - informacje na temat funkcjonowania pamięci, oraz praw rządzących procesami zapamiętywania i uczenia się..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0, 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- dostawy wyrobów ortopedycznych
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania dla Instytutu Nauk Fizycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałów w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Czyszczenie czterech zbiorników retencyjnych na terenie S-2 i S1-3 wraz z wykonaniem prac towarzyszących.
- Dostawa nabiału, tj. m.in. mleka, masła, serów, śmietany, jogurtów wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Usługi specjalistycznego wsparcia dla dzieci i rodziców w ramach w ramach projektu "Wsparcie rodzin w Gminie Choszczno"
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.