To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-29
Krosno Odrzańskie: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn.: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie łącznika między budynkiem głównym a Pawilonem szpitala w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 3 dz. nr 366/6
Numer ogłoszenia: 440748 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 428586 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3830218, faks 068 3830236.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych dla zadania pn.: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie łącznika między budynkiem głównym a Pawilonem szpitala w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 3 dz. nr 366/6.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane: 1) Wykonanie schodów zewnętrznych rampy przy pawilonie medycznym; 2) Odtworzenie części rampy przy pawilonie medycznym; 3) Demontaż i montaż instalacji gazów medycznych; 4) Wykonanie wentylacji grawitacyjnej łącznika; 5) Wykonanie przyłącza c.o. z zewnętrznego kanału ciepłowniczego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "PEBEROL" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "PEBEROL" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Budowlane PeBeRol Sp. z o.o., ul. Łochowska 2, 66-100 Sulechow, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32387,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32989,98
Oferta z najniższą ceną: 32989,98 / Oferta z najwyższą ceną: 39836,13
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielanie dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielnie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 1. Schody zewnętrzne od strony pawilonu- na etapie projektu i opracowania oferty zakładano pozostawienie istniejących schodów bez zmian. W trakcie wykopów fundamentowych na szerokość tarasu przy budynku pawilonu stwierdzono bardzo zły stan techniczny istniejących schodów i zdecydowano o konieczności ich rozbiórki i ponownego wykonania, spełniając jednocześnie wymaganie dotyczące wymiarów schodów zewnętrznych (istniejące schody tych wymogów nie spełniały. Omawiane schody są niezbędne dla umożliwienia komunikacji z zewnątrz do pomieszczenia łącznika. 2. Odtworzenia części rampy (tarasu) część północnej części istniejącego tarasu przy pawilonie- w trakcie realizowania prac budowlanych łącznika na szerokość tarasu (wykop, fundamenty) część północnej części istniejącego tarasu uległa zawaleniu z uwagi na bardzo łzy stan techniczny. Odtworzenie tej części rampy jest koniczne, gdyż zapewnia możliwość komunikacji z łącznikiem. 3. Demontaż i montaż instalacji gazów medycznych - w trakcie wykonywania otworu drzwiowego w ścianie budynku głównego stwierdzono istnienie pod tynkiem instalacji gazów medycznych usytuowaną w świetle projektowanego otworu. Przebudowa tej instalacji jest niezbędna dla realizacji podstawowego zadania, gdyż warunkuje możliwość wykonania drzwi łączących budynek główny z łącznikiem. 4. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej łącznika - w projekcie pominięto wentylacje grawitacyjna łącznika a jej wykonanie jest niezbędne dla właściwego funkcjonowania obiektu i warunkuje miedzy innymi uzyskanie zgody na użytkowanie łącznika. 5. Wykonanie przyłącza c.o. z zewnętrznego kanału ciepłowniczego - na etapie projektu zakładano włączenie się do instalacji w budynku głównym. W trakcie realizacji zadania okazało się, że wiązałoby się to z koniecznością wyłączenia z użytkowania na czas robót pomieszczeń medycznych w budynku szpitala co jest niemożliwe. Włączenie się do instalacji pawilonu również nie może być brane pod uwagę, gdyż wg oświadczenia użytkownika obiekt ten już obecnie jest niedogrzany. Jedynym rozwiązaniem jest więc włączenie się do zewnętrznej sieci ciepłowniczej,
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- "Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy - woj. lubuskie"
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku do laparoskopu oraz pompy artroskopowej Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Krośnie Odrz
- "Odbiór odpadów komunalnych - Komenda Oddziału i Placówki NoOSG"
- "Opracowanie projektu Planu Ogólnego Zagospodarowania Przestrzennego dla gminy Krosno Odrzańskie"
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.