Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Bydgoszcz: Dzierżawa analizatora biochemicznego, analizatora równowagi kwasowo-zasadowej i zakup odczynników, materialów do ich eksploatacji.
Numer ogłoszenia: 44194 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny im. Tadeusza Browicza, ul. Św. Floriana 12, 85-030 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 052 3255654; 3255600, fax 052 3255664.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsoz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa analizatora biochemicznego, analizatora równowagi kwasowo-zasadowej i zakup odczynników, materialów do ich eksploatacji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 pakiety Ofertę można składać na dany pakiet. Oferta w pakiecie musi być pełna. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych Pakiet 1 - dzierżawa nowego analizatora biochemicznego - zakup odczynników do wykonania łącznie ok. 457.850 badań w okresie 3 lat - zakup materiałów eksploatacyjnych do wykonania w/w ilości badań Pakiet 2 - dzierżawa analizatora równowagi kwasowo-zasadowej nie starszego niż z 2005r. - zakup odczynników do wykonania łącznie ok. 9.000 oznaczeń w okresie 3 lat - zakup materiałów eksploatacyjnych do wykonania w/w ilości oznaczeń Wykonawca w okresie trwania umowy udziela pełnej gwarancji na oferowany analizator, pokrywa koszty związane z serwisem, dojazdem do siedziby Zamawiającego, kosztami dostawy zamawianych odczynników i materiałów eksploatacyjnych, dotyczy pakietu nr 1 i 2 Pokrywa koszty związane z zapewnieniem międzynarodowej kontroli jakości z opracowaniem statystycznym. dla pakietu nr 1 Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przeszkoleniem pracowników min 2 osoby do pracy na oferowanym analizatorze. Dostawa analizatora i jego uruchomienie nastąpi maksymalnie w terminie 4 tygodni licząc od dnia podpisania umowy Dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych sukcesywnie, zgodnie z składanymi zamówieniami w terminie max 7 dni od złożenia zamówienia. Oferowana miesięczna stawka dzierżawy za analizator jest stała w PLN przez okres 36 miesięcy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P z p.; Zamawiający dokona oceny spełnienia waunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców stawianych warunków z ofertą należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres wykonawcy, potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę-osoby upoważnioną-upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy oryginał lub kserokopia potwierdzona (za zgodność z oryginałem) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: w przypadku: 1.1)podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego, 1.2) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Zał. Nr 1 3) Podpisany i wypełniony Formularz oferty - Załącznik Nr 2 SIWZ 4) Podpisany i wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 SIWZ 5) Podpisany i wypełniony Załącznik nr 4 SIWZ - wymagania techniczne analizatorów 6) Podpisany i wypełniony Załącznik nr 5 SIWZ - parametry oceniane odczynników 7) Podpisany i wypełniony Załącznik nr 6 SIWZ - parametry oceniane serwisu 8) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy P z p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby. 10) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy P z p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - W wypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to składa odpowiednie dokumenty zgodnie z §2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. -Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (dotyczy dokumentów wymienionych powyżej) w przypadku, gdy przedstawiona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena jakościowa oferowanych odczynników - 20
- 3. Okres stałości ceny w PLN - 10
- 4. Ocena warunków serwisu - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsoz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, bud. B pok. 102 w godz. 7.00-14.35 (cena SIWZ - 20.00 PLN).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, bud. C pok. 203 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzierżawa analizatora biochemicznego i zakup odczynników, materiałów do eksploatacji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dzierżawa nowego analizatora biochemicznego - zakup odczynników do wykonania łącznie ok. 457.850 badań w okresie 3 lat - zakup materiałów eksploatacyjnych do wykonania w/w ilości badań.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena jakościowa oferowanych odczynników - 20
- 3. Okres stałości ceny w PLN - 10
- 4. Ocena warunków serwisu - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dzierżawa analizatora równowagi kwasowo-zasadowej i zakup odczynników, materiałów do eksploatacji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dzierżawa analizatora równowagi kwasowo-zasadowej nie starszego niż z 2005r. - zakup odczynników do wykonania łącznie ok. 9.000 oznaczeń w okresie 3 lat - zakup materiałów eksploatacyjnych do wykonania w/w ilości oznaczeń.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres stałosci ceny PLN - 10
- 3. Ocena warunków serwisu - 5
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Rozbiórka budynku stodoły - owczarni, położonej na dz. nr 152/17 w miejscowości Kłódka Szlachecka, gmina Rogóźno, powiat grudziądzki.
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji (postępowanie powtórzone)
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU CYTOMETRII PRZEPŁYWOWEJ WRAZ Z ZAKUPEM LICENCJI DODATKOWEGO OPROGRAMOWANIA DO APARATU BD FACslyric
- Dostawa testów do oznaczania troponiny oraz odczynników do badań immunologicznych wraz z dzierżawą sprzętu
- Sukcesywną dostawę odczynników chemicznych dla WSSE w Warszawie
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.