Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-30
Warszawa: Wybór podmiotów realizujących sukcesywne dostawy licencji i oprogramowania biurowego, systemowego i antywirusowego
Numer ogłoszenia: 44293 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór podmiotów realizujących sukcesywne dostawy licencji i oprogramowania biurowego, systemowego i antywirusowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór podmiotów realizujących sukcesywne dostawy licencji i oprogramowania biurowego, systemowego i antywirusowego. 2. Wykaz części będących przedmiotem zamówienia: CZĘŚĆ I - oprogramowanie i licencje producenta Microsoft Select CZĘŚĆ II - oprogramowanie i licencje producenta Adobe CLP i VIP CZĘŚĆ III - oprogramowanie i licencje producenta Microsoft OEM CZĘŚĆ IV- oprogramowanie i licencje producenta Corel CZĘŚĆ V- oprogramowanie i licencje producenta ABBYY CZĘŚĆ VI - oprogramowanie i licencje producenta Symantec CZĘŚĆ VII - oprogramowanie i licencje producenta Kaspersky CZĘŚĆ VIII - oprogramowanie i licencje producenta ESET 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I-VIII stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy programów i licencji, zwanych dalej produktami, wymienionych w: Opisie przedmiotu zamówienia dla części I + Wykaz Produktów Microsoft Select wraz z cenami ERP na marzec 2015, Opisie przedmiotu zamówienia dla części II+ Wykaz Produktów Adobe CLP i VIP wraz z cenami ESP na kwiecień 2015, w Opisie przedmiotu zamówienia dla części III i Opisie przedmiotu zamówienia dla części IV, w Opisie przedmiotu zamówienia dla części V, Opisie przedmiotu zamówienia dla części VI, Opisie przedmiotu zamówienia dla części VII, Opisie przedmiotu zamówienia dla części VIII oraz w Formularzach cenowych dla poszczególnych części, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 5. W przypadkach, w których Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania licencji na oprogramowanie określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub oprogramowania o parametrach równoważnych (tj.: funkcjonalność, układ menu, kształt ikon, skróty klawiaturowe), lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 7. Produkty będą dostarczane przez Wykonawcę własnym transportem, na jego koszt i ryzyko, według zamówienia Zamawiającego. 8. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie o posiadaniu : W cz. I- autoryzacji partnerskiej Microsoft Large Account Reseller lub oświadczenie o posiadaniu autoryzacji do obsługi instytucji edukacyjnych, którą w dniu otwarcia ofert można zweryfikować na portalu: http://www.microsoft.com/poland/lar/ ; W cz. II- autoryzacji partnerskiej Certified Sales Professional Adobe Education lub oświadczenie o posiadaniu autoryzacji do obsługi instytucji edukacyjnych, którą w dniu otwarcia ofert można zweryfikować na portalu: http: //adobedealreg.force.com/PartnerSearch
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin realizacji pojedyńczego zamówienia - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W części I i II Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Wykazu Produktów określonego w ofercie na oprogramowanie równoważne lub o lepszych parametrach w sytuacji wprowadzenia nowych wersji oprogramowania lub gdy zostało ono wycofane z produkcji, pod warunkiem zachowania ustalonych zasad cenowych i płatności. Nowe oprogramowanie należy uzgodnić z Zamawiającym. 2. W części od III do VIII Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany produktów zaproponowanych w ofercie na równoważne lub o lepszych parametrach w sytuacji wprowadzenia nowych wersji zaoferowanych produktów lub gdy został wycofany z produkcji, pod warunkiem zachowania ustalonych zasad cenowych i płatności. Nowe produkty należy uzgodnić z Zamawiającym. 3. Ilości podane w umowach na wszystkie części mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego, w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie. 4.W części I i II ceny jednostkowe na fakturze będą przeliczone na PLN, według stałych cen jednostkowych, wymienionych w Wykazie Licencji, zawartym w formularzu cenowym, z uwzględnieniem zadeklarowanego upustu oraz średniego kursu EUR wg Narodowego Banku Polskiego z dnia wystawienia faktury. 5. W częściach III-VIII jeśli Wykonawca zadeklarował stałe ceny oparte na walucie EUR, ceny z oferty będą przeliczone na PLN według średniego kursu EUR Narodowego Banku Polskiego z dnia wystawienia faktury. 6. W trakcie trwania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiana nastąpi w dniu wejścia w życie stosownego aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Karowa 20, 00-927 Warszawa, II piętro, p.213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Karowa 20, 00-927 Warszawa, II piętro, p.213.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Sposobem porozumiewania się pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą (oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje) jest forma pisemna lub droga elektroniczna. 2. Natomiast odwołania i wszelka korespondencja związana z odwołaniem winna być przekazywana w formie pisemnej lub faksem (nr faxu 22 55 23-279). 3. Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej. 4. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną lub faxem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 5. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do zamawiającego na adresy podane § 3 ust. 3 SIWZ, przed upływem wymaganego terminu. 6. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW Nr 54 z dnia 12 listopada 2014r w sprawie dni wolnych od pracy w 2015r.) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. 7. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: 1) Agata Baran tel (22) 55 23-240 - Dział Zamówień Publicznych - w sprawach proceduralnych 2) Tadeusz Serwatka- budynek dawnego Centrum Informatycznego UW, pokój nr 108, tel: (022) 55 20 333- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia. 8. Z osobą wymienioną w ust. 7 pkt.1 niniejszego paragrafu można kontaktować się w dni robocze w godzinach 9.00 - 12.00 telefonicznie lub osobiście w siedzibie Zamawiającego określonej w ust. 9 pkt. 2), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania. Z osobą wymienioną w ust. 7 pkt.2 niniejszego paragrafu można kontaktować się w dni robocze w godzinach 9.00 - 12.00 telefonicznie lub osobiście w budynku dawnego Centrum Informatycznego UW, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, pokój nr 108, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania. 9. 1) Adres, na który należy przesyłać korespondencję: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa 2)Adres na który należy składać pisma osobiście: Uniwersytet Warszawski ul. Karowa 20 00-927 Warszawa Pok. 213 (II piętro) 10. Termin wykonania zamówienia: od daty podpisania umowy do 30 kwietnia 2016r lub do wyczerpania kwoty na którą została zawarta umowa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oprogramowanie i licencje producenta Microsoft Select.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie i licencje producenta Microsoft Select.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin realizacji pojedyńczego zamówienia - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie i licencje producenta Adobe CLP i VIP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie i licencje producenta Adobe CLP i VIP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oprogramowanie i licencje producenta Microsoft OEM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie i licencje producenta Microsoft OEM.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin realizacji pojedyńczego zamówienia - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oprogramowanie i licencje producenta Corel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie i licencje producenta Corel.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin realizacji pojedyńczego zamówienia - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oprogramowanie i licencje producenta ABBYY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie i licencje producenta ABBYY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin realizacji pojedyńczego zamówienia - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oprogramowanie i licencje producenta Symantec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie i licencje producenta Symantec.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin realizacji pojedyńczego zamówienia - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Oprogramowanie i licencje producenta Kaspersky.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie i licencje producenta Kaspersky.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin realizacji pojedyńczego zamówienia - 2
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Oprogramowanie i licencje producenta ESET.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie i licencje producenta ESET.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. termin realizacji pojedyńczego zamówienia - 2
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.