Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-30
Poznań: Wykonanie okresowych kontroli elementów budynków
oraz czyszczenie przewodów kominowych
Numer ogłoszenia: 443190 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6538744; 6538700, faks 061 6538701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie okresowych kontroli elementów budynków oraz czyszczenie przewodów kominowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi: 1)okresowych kontroli elementów budynków, przewodów kominowych i instalacji w budynkach, wynikających z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) realizowanych w oparciu o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. z 1999 r. Nr 74, poz. 836) i informacje podane przez Główny Urząd Nadzoru Budowlanego; 2)czyszczenie przewodów kominowych z częstotliwością zgodną z § 34 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109, poz. 719). 2.Zakresy usług: 1)Wykonanie okresowej 5-letniej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego (budynku mieszkalnego), estetyki obiektu oraz jego otoczenia. W toku kontroli szczegółowym sprawdzeniem należy objąć stan techniczny (§ 5 ust. 2 rozporządzenia z poz. I): -zewnętrznych warstw przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), elementów ścian zewnętrznych (attyki, filary, gzymsy), balustrad, loggii i balkonów, -urządzeń zamocowanych do ścian i dachu budynku, -elementów odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich, -pokryć dachowych, -instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, -urządzeń stanowiących zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku, -elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzających ścieki z budynku, -przejść przyłączy instalacyjnych przez ściany budynku. Zakresem okresowej kontroli należy objąć również sprawdzenie stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej ww. oraz wszystkich pozostałych elementów budynku, a także estetykę budynku i jego otoczenia; 2)wykonanie okresowej 5-letniej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych (lokalach mieszkalnych) oraz obwodów administracyjnych i piorunochronnych w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji; 3)wykonanie okresowej rocznej kontroli instalacji gazowych w budynkach mieszkalnych. Kontrolę należy przeprowadzić w oparciu o akty prawne wyszczególnione w poz. I oraz zgodnie z normą PN-M-34507:2002 Instalacja gazowa. Kontrola okresowa, określającą ogólny zakres kontroli okresowej w budynkach wielorodzinnych oraz kontroli poszczególnych elementów instalacji, miejsc i pomieszczeń, w których ona występuje. Kontroli należy poddać wszystkie elementy składowe instalacji, które wymienione są w § 156 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). Zakres kontroli obejmuje: -sprawdzenie sposobu realizacji zaleceń zawartych w poprzedniej kontroli, -kontrolę zgodności wykonania instalacji gazowej z obowiązującymi przepisami, -sprawdzenie stanu technicznego poszczególnych elementów instalacji gazowych, -kontrolę szczelności przewodów gazowych oraz elementów ich wyposażenia, -zlokalizowanie miejsc występowania nieszczelności, -opracowanie protokołów z kontroli instalacji gazowej z podaniem uwag i zaleceń pokontrolnych. W ramach rocznej kontroli należy sprawdzić przede wszystkim: -przejścia przewodów przez zewnętrzne ściany budynków, -część instalacji na poziomie piwnic, -piony gazowe, -dostęp do zaworów i kurków, -stężenie gazu w piwnicach, -szczelność połączeń gwintowanych i kurków, -stężenie gazu na górnych piętrach budynku wyposażonych w sanitarne kanały zbiorcze, -stężenie gazu we wnękach na gazomierze, szczelności połączeń i stanu gazomierza, -stan aparatów gazowych w lokalach, prawidłowość ich działania i przebieg procesu spalania gazu, -stan połączeń elastycznych, również pod kątem zgodności z wymaganymi atestami, -wyposażenie pomieszczeń w wentylację i poprawność jej działania oraz stan techniczny przewodów spalinowych. 4)wykonanie okresowej rocznej kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach mieszkalnych. Zakres kontroli obejmuje: -badanie drożności przewodów kominowych, -badanie prawidłowości podłączeń, w tym ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych podłączonych do jednego przewodu kominowego, -sprawdzenie stanu technicznego drzwiczek rewizyjnych, -sprawdzenie prawidłowości zainstalowanych kratek wentylacyjnych (wielkości ich powierzchni chłonnej), sprawdzenie czy jest zapewniony dostęp powietrza zewnętrznego koniecznego do prawidłowej cyrkulacji powietrza w lokalu, -sprawdzenie czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej, -badanie prawidłowości ciągu kominowego, -badanie stanu technicznego kominów ponad dachem, w tym głowic kominowych, ścian kominowych nad dachem i na strychu, nasad kominowych, -sprawdzenie prawidłowości wylotów przewodów, -badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzenia kontroli przewodów kominowych, w tym stanu technicznego: włazów, drabin, ankrów itp., ław kominiarskich, -badanie szczelności przewodów kominowych, -ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców, -wykonanie szkicu, stanowiącego załącznik do protokołu, z zaznaczeniem przewodów i wskazaniem tych, co do których występują zastrzeżenia; 5)czyszczenie przewodów: spalinowych (raz na 6 miesięcy) oraz wentylacyjnych (raz w roku) w budynkach mieszkalnych. Usługa obejmuje wykonanie czyszczenia przewodów kominowych za pomocą odpowiednich narzędzi kominiarskich na całej dostępnej długości, z zanieczyszczeń lotnych i ruchomych (sadze i pyły), wraz z wyniesieniem tych zanieczyszczeń na zewnątrz nieruchomości, w miejsce wskazane przez właściciela lub zarządcę nieruchomości. Do obowiązków Wykonawcy należy usunięcie ewentualnych gniazd ptaków, utrudniających czyszczenie przewodów lub ograniczających ich sprawność. 3.Wykaz budynków, z wyszczególnieniem rodzaju koniecznych do przeprowadzenia kontroli okresowych, przedstawiono w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Sposób realizacji zamówienia i warunki określają projekty umów, stanowiące załączniki nr 6/1 - 6/5 do SIWZ.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania (do każdego z zadań częściowych), o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - do 20% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3, 90.91.50.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min: a)kontrola budynków (zad. nr 1) - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia: do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, a także uprawnieniami budowlanymi do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych), przynależne do właściwej izby samorządu zawodowego i poświadczone aktualnym zaświadczeniem; b)kontrola stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych i gazowych (zad. nr 2 i nr 3) - min. 1 osobą posiadającą kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych i gazowych, tzn. świadectwa kwalifikacyjne wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych i gazowych, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.); c)kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (zad. nr 4): -min 1 osobą posiadającą udokumentowane kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim - w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych; d)czyszczenie przewodów kominowych (zad. nr 5) - min. 1 osobą posiadającą udokumentowane kwalifikacje kominiarskie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego (KRS, a w przypadku osób fizycznych z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WAM OReg. Poznań, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań (pok. nr 106).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. nr 1a (parter) - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 5-letni przegląd stanu technicznego budynków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5-letni przegląd stanu technicznego 5 budynków mieszkalnych wykazanych w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 5-letni przegląd stanu instalacji elektrycznej i odgromowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5-letni przegląd stanu instalacji elektrycznej i odgromowej 5 budynków mieszkalnych wykazanych w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: roczny przegląd gazowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roczny przegląd gazowy 6 budynków mieszkalnych wykazanych w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: roczny przegląd kominiarski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roczny przegląd kominiarski 23 budynków mieszkalnych wykazanych w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: czyszczenie przewodów kominowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czyszczenie przewodów kominowych w 19 budynkach mieszkalnych wykazanych w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP107_Czyszczenie przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji na nieruchomościach Gminy Wrocław w rejonie C, L oraz w wybranych pustostanach.
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Wykonanie usług kominiarskich stałych i dodatkowych oraz rocznych przeglądów przewodów kominowych w budynkach i lokalach komunalnych położonych w Zielonej Górze - administrowanych przez Zamawiającego
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.