Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-15
Bielsko-Biała: Wykonanie usług w zakresie konserwacji, pielęgnacji i utrzymania parków, zieleńców i skwerów na terenie gminy Bielsko-Biała.
Numer ogłoszenia: 44334 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej , Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie konserwacji, pielęgnacji i utrzymania parków, zieleńców i skwerów na terenie gminy Bielsko-Biała..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie konserwacji, pielęgnacji i utrzymania parków, zieleńców i skwerów na terenie gminy Bielsko-Biała. Zakres usługi obejmuje w szczególności : 1. Usuwanie wszelkich zanieczyszczeń z alejek spacerowych i trawników; 2. Usuwanie z drzew i terenów złamanych lub obumarłych konarów i gałęzi; 3. Codzienne opróżnianie koszy na śmieci; 4. Cięcie żywopłotów; 5. Obsadę kwietników sezonowych; 6. Pielęgnację kwietników i skalniaków w okresie ich wegetacji, wraz z uzupełnianiem roślin kwiatowych; 7. Przygotowanie kwietników i rabat różanych do okresu zimowego: a) likwidację roślin jednorocznych i kann, b) przekopanie gleby, c) przygotowanie róż do okresu zimowego (obcinanie, kopczykowanie); 8. Pielęgnację rabat bylinowych; 9. Jesienne sadzenie cebul tulipanów, krokusów i narcyzów; 10. Formowanie i przycinanie krzewów; 11. Wycinkę samosiewów, dzikich odrostów drzew i krzewów oraz azjatyckich gatunków rdestów; 12. Pielęgnację róż rabatowych; 13. Uzupełnianie kory ściółkowej; 14. Przycinanie żywopłotów; 15. Pielęgnację trawników w okresie wegetacji (odchwaszczanie, odnawianie, dosiewanie trawy, wertykulację, nawożenie, rozrzucanie kretowisk, koszenie - każdorazowo, gdy trawa przekroczy wysokość 10 cm, wywóz zgrabionej trawy); 16. Wymianę uszkodzonych oraz uzupełnianie brakujących palików przy drzewach; 17. Jesienne wygrabienie i usunięcie liści z terenu parków i zieleńców; 18. Czyszczenie i porządkowanie cieków wodnych, udrażnianie odpływów; 19. Usuwanie trawy i chwastów z nawierzchni i obrzeży alejek; 20. Naprawę uszkodzeń i malowanie desek w ławkach - 2 razy w roku, podwójną powłoką; 21. Wymianę piasku w piaskownicach; 22. Naprawę drobnych uszkodzeń urządzeń zabawowych i malowanie konstrukcji metalowych urządzeń zabawowych; 23. Usuwanie wiatrołomów; 24. Wywóz wszelkich zanieczyszczeń, śmieci, skoszonej trawy, liści, gałęzi itp. na wysypisko komunalne lub miejsce kompostowania (w zależności od rodzaju). 1. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, przetarg podzielono na części: Część I: Utrzymanie terenów zieleni w rejonie II Komorowice / Hałcnów, Część II: Utrzymanie terenów zieleni w rejonie III ul. Piastowska / Stare Bielsko / Wapienica, Część III: Utrzymanie terenów zieleni w rejonie IV Centrum - parki i zieleńce, Część IV: Utrzymanie terenów zieleni w rejonie V Centrum - kwietniki, Część V: Utrzymanie terenów zieleni w rejonie VI Grunwaldzka / Sobieskiego, Część VI: Utrzymanie terenów zieleni w rejonie VII Lipnik / Straconka, Część VII: Utrzymanie terenów zieleni w rejonie VIII Kamienica / Aleksandrowice Wykaz lokalizacyjny parków, zieleńców i skwerów oraz zakres prac zawarty jest w załącznikach nr: 3/II, 3/III, 3/IV, 3/V, 3/VI, 3/VII, 3/VIII do siwz. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części, jako oddzielne części zamówienia. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Niedopuszczalne jest składanie ofert niepełnych, tj. ofert, które nie obejmują wszystkich czynności wskazanych w wybranej części, wymienionych w załącznikach nr 2/II - 2/VIII oraz 3/II - 3/VIII do siwz. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy, o którym mowa, w części VII pkt II ppkt 1 siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi polegające na: - utrzymywaniu publicznych terenów zieleni o powierzchni co najmniej 1 ha, za kwotę nie mniejszą niż 90 tys. złotych brutto każda - w przypadku składania oferty na część II, III, IV i VII zamówienia, - utrzymywaniu publicznych terenów zieleni o powierzchni co najmniej 1 ha, za kwotę nie mniejszą niż 20 tys. złotych brutto każda - w przypadku składania oferty na część I, V i VI zamówienia, Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy i dokumentów, o których mowa w części VII pkt II ppkt 1, 2, 3 siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy, opisanego w części VII pkt II ppkt 1 siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - na podstawie oświadczenia wykonawcy, opisanego w części VII pkt II ppkt 1 siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku - na podstawie dokumentów, opisanych w części VII pkt II ppkt 1 siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia- w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia, lub zdolnościach finansowych innych podmiotów ( art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 2. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Wydział Gospodarki Miejskiej
Plac Ratuszowy 7 43-300 Bielsko-Biała
tel. 0 33 49-71-701 fax 0 33 49-71- 700.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 (pok. nr 6)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Świadczenie kompleksowej usługi ochrony osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Bielsku-Białej i jednostkach jej podległych
- "Świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni wysokiej i krzewów przy drogach powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2025-2027"
- Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych
- Usługa dotycząca wykonania projektu, wydrukowania i dostawy informatora dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami.
- Dostawa sceny mobilnej (plenerowej) w postaci przyczepy na kołach dla Miejskiego Domu Kultury w Bielsku-Białej.
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby realizacji projektu pn. "Transgraniczna promocja proekologicznych postaw mieszkańców pogranicza oraz turystów"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie w roku 2025-2027
- Budowa placu zabaw przy ul. Ceramicznej na osiedlu Przybyszówka, Dworzysko
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z ich pielęgnacją, w ramach zadania pn.: "PRAWO DO FIKOŁKÓW na Bulwarach!Zieleń!Architektura do zabawy"
- Rozwój infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Milanów
- Wykonanie usługi pielęgnacji terenów zielonych w kompleksach wojskowych JW 4198
- "Dostawa i nasadzenie kwiatów oraz konserwacja nasadzeń, w tym: kwiaty jednoroczne oraz kwiaty wiosenne (dostawa, nasadzenia, konserwacja), konserwacja nasadzeń wieloletnich na rabatach.''
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.