eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup, wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Warszawa: Zakup, wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 44430 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5560129, faks 22 8270843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych. Zamówienie obejmuje wykonanie projektów graficznych, nadruk oraz dostawę do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych. Część I zamówienia: Zakup i wykonanie nadruku na kredkach w tubie z przezroczystym wieczkiem z temperówką. Wymiary: 10 cm, 6x3 cm, średnica 6 cm (+/- 5 mm). Nadruk: jednostronny jednokolorowy (pantone 296c). Liczba kredek w tubie: 12 sztuk. Rodzaj kredki: drewniane. Kolor wieczka: mix (niebieski, żółty). Rodzaj tuby: karton. Ilość opakowań: 500. Zakup i wykonanie nadruku na zakładkach do książki Rodzaj zakładki: zakładka wykonana jest z papieru kartonowego w kolorze naturalnym, z nadrukowaną linijką. Górna część zakładki jest zakończona kołem, a na zakładce znajdują się żółte samoprzylepne karteczki memo oraz 5 kolorowych samoprzylepnych markerów. Wymiary: 22x6 cm (+/- 5 mm). Nadruk: jednostronny jednokolorowy (pantone 296c). Ilość: 500 sztuk. Zakup i wykonanie nadruku na opaskach odblaskowych. Kolor opaski: żółty. Materiał: plastik, welur. Wymiary: 34x3 cm (+/- 5 mm). Nadruk: jednostronny jednokolorowy (pantone 296c). Ilość: 500 sztuk. Zakup i wykonanie nadruku na składanych torbach na zakupy z plastikowym zamknięciem z przodu. Materiał: non woven 70g/m2. Wymiary: 38x41 cm (+/- 5 mm). Kolor: granatowy. Nadruk: dwustronny jednokolorowy (biały). Ilość: 500 sztuk. Zakup i wykonanie nadruku na składanych torbach na zakupy z plastikowym zamknięciem z przodu. Materiał: non woven 70g/m2. Wymiary: 38x41 cm (+/- 5 mm). Kolor: granatowy. Nadruk: jednostronny jednokolorowy (biały). Ilość: 500 sztuk. Termin realizacji: 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma logotyp UOKiK i adres strony internetowej, które będą zamieszczane na poszczególnych materiałach promocyjnych na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. W projektach należy użyć czcionkę Trebuchet. Przed skierowaniem materiałów do nadruku, konieczne jest uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przedstawionego projektu. Projekty powinny być przekazane nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od podpisania umowy. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (poziom -1, pokój 0.1). Część II zamówienia: Zakup i wykonanie nadruku na kubkach ceramicznych. Rodzaj kubka: ceramiczny z silikonową pokrywką i opaską dookoła, chroniącą dłonie przed poparzeniem. Kolor pokrywki i opaski: czerwony. Kolor ceramiki: biały. Pojemność: 400 ml (+/- 50 ml). Wymiary: 12x9x9 cm (+/- 5 mm). Nadruk: dwa nadruki jednokolorowe. Ilość: 90 sztuk. Sposób zapakowania: Każdy kubek zapakowany zostanie w osobne pudełko i umieszczony w opakowaniu zbiorczym. Termin realizacji: 10 dni roboczych od podpisania umowy. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy logotyp UOKiK oraz tekst do zamieszczenia na kubku na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. Przed skierowaniem materiałów do nadruku, konieczne jest uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przedstawionego projektu. Projekty powinny być przekazane nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od podpisania umowy. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (poziom -1, pokój 0.1).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania przez Wykonawcę postawionego warunku musi on wykazać się wykonaniem jednego zamówienia obejmującego wykonanie materiałów promocyjnych z nadrukiem o wartości brutto co najmniej: 5 000,00 zł dla I Części zamówienia, 4 000,00 zł dla II Części zamówienia. Zamówienie musi być wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy. Zmiany dotyczyć mogą następujących kwestii: a) osoby uprawnionej do kontaktu lub podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zaistnienia okoliczności faktycznie obiektywnych, które uniemożliwiać będą konkretnej osobie wskazanej w umowie do realizacji jej postanowień, np.: rozwiązanie umowy o pracę, choroba, śmierć pracownika, utrata uprawnień, itp., b) stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia, Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SIWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany. Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pl. Powstańców warszawy 1, 00-950 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów pl. Powstańców warszawy 1, 00-950 Warszawa, Kancelaria Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe pokój 1.6 w dni robocze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup, wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i wykonanie nadruku na kredkach w tubie z przezroczystym wieczkiem z temperówką. Wymiary: 10 cm, 6x3 cm, średnica 6 cm (+/- 5 mm). Nadruk: jednostronny jednokolorowy (pantone 296c). Liczba kredek w tubie: 12 sztuk. Rodzaj kredki: drewniane. Kolor wieczka: mix (niebieski, żółty). Rodzaj tuby: karton. Ilość opakowań: 500. Zakup i wykonanie nadruku na zakładkach do książki. Rodzaj zakładki: zakładka wykonana jest z papieru kartonowego w kolorze naturalnym, z nadrukowaną linijką. Górna część zakładki jest zakończona kołem, a na zakładce znajdują się żółte samoprzylepne karteczki memo oraz 5 kolorowych samoprzylepnych markerów. Wymiary: 22x6 cm (+/- 5 mm). Nadruk: jednostronny jednokolorowy (pantone 296c). Ilość: 500 sztuk. Zakup i wykonanie nadruku na opaskach odblaskowych. Kolor opaski: żółty. Materiał: plastik, welur. Wymiary: 34x3 cm (+/- 5 mm). Nadruk: jednostronny jednokolorowy (pantone 296c). Ilość: 500 sztuk. Zakup i wykonanie nadruku na składanych torbach na zakupy z plastikowym zamknięciem z przodu. Materiał: non woven 70g/m2. Wymiary: 38x41 cm (+/- 5 mm). Kolor: granatowy. Nadruk: dwustronny jednokolorowy (biały). Ilość: 500 sztuk. Zakup i wykonanie nadruku na składanych torbach na zakupy z plastikowym zamknięciem z przodu. Materiał: non woven 70g/m2. Wymiary: 38x41 cm (+/- 5 mm). Kolor: granatowy. Nadruk: jednostronny jednokolorowy (biały). Ilość: 500 sztuk. Termin realizacji: 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy. W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma logotyp UOKiK i adres strony internetowej, które będą zamieszczane na poszczególnych materiałach promocyjnych na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. W projektach należy użyć czcionkę Trebuchet. Przed skierowaniem materiałów do nadruku, konieczne jest uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przedstawionego projektu. Projekty powinny być przekazane nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od podpisania umowy. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (poziom -1, pokój 0.1).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup, wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i wykonanie nadruku na kubkach ceramicznych Rodzaj kubka: ceramiczny z silikonową pokrywką i opaską dookoła, chroniącą dłonie przed poparzeniem. Kolor pokrywki i opaski: czerwony. Kolor ceramiki: biały Pojemność: 400 ml (+/- 50 ml) Wymiary: 12x9x9 cm (+/- 5 mm) Nadruk: dwa nadruki jednokolorowe Ilość: 90 sztuk Sposób zapakowania: Każdy kubek zapakowany zostanie w osobne pudełko i umieszczony w opakowaniu zbiorczym. Termin realizacji: 10 dni roboczych od podpisania umowy. 1. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy logotyp UOKiK oraz tekst do zamieszczenia na kubku na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. 2. Przed skierowaniem materiałów do nadruku, konieczne jest uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przedstawionego projektu. Projekty powinny być przekazane nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od podpisania umowy. 3. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (poziom -1, pokój 0.1).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.