To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-07
Warszawa: Zakup, wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych
Numer ogłoszenia: 76434 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44430 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5560129, faks 22 8270843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych. Zamówienie obejmuje wykonanie projektów graficznych, nadruk oraz dostawę do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych wg poniższej specyfikacji technicznej: Część I Zakup i wykonanie nadruku na kredkach w tubie z przezroczystym wieczkiem z temperówką Wymiary: 10 cm, 6x3 cm +/- 5 mm Nadruk: jednostronny jednokolorowy (pantone 296c) Liczba kredek w tubie: 12 sztuk Rodzaj kredki: drewniane Kolor wieczka: mix (niebieski, żółty) Rodzaj tuby: karton Ilość opakowań: 500 Zakup i wykonanie nadruku na zakładkach do książki Rodzaj zakładki: zakładka wykonana jest z papieru kartonowego w kolorze naturalnym, z nadrukowaną linijką. Górna część zakładki jest zakończona kołem, a na zakładce znajdują się żółte samoprzylepne karteczki memo oraz 5 kolorowych samoprzylepnych markerów. Wymiary: 22x6 cm (+/- 5 mm) Nadruk: jednostronny jednokolorowy (pantone 296c) Ilość: 500 sztuk Zakup i wykonanie nadruku na opaskach odblaskowych Kolor opaski: żółty Materiał: plastik, welur Wymiary: 34x3 cm (+/- 5 mm) Nadruk: jednostronny jednokolorowy (pantone 296c) Ilość: 500 sztuk Zakup i wykonanie nadruku na składanych torbach na zakupy z plastikowym zamknięciem z przodu Materiał: non woven 70g/m2 Wymiary: 38x41 cm (+/- 5 mm) Kolor: granatowy Nadruk: dwustronny jednokolorowy (biały) Ilość: 500 sztuk Zakup i wykonanie nadruku na składanych torbach na zakupy z plastikowym zamknięciem z przodu Materiał: non woven 70g/m2 Wymiary: 38x41 cm (+/- 5 mm) Kolor: granatowy Nadruk: jednostronny jednokolorowy (biały) Ilość: 500 sztuk Termin realizacji: 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy 1. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy logotyp UOKiK oraz tekst do zamieszczenia na kubku na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę . 2. W projektach należy użyć czcionkę Trebuchet. 3. Przed skierowaniem materiałów do nadruku, konieczne jest uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przedstawionego projektu. Projekty powinny być przekazane nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od podpisania umowy. 4. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (poziom -1, pokój 0.1). Część II Zakup i wykonanie nadruku na kubkach ceramicznych Rodzaj kubka: ceramiczny z silikonową pokrywką i opaską dookoła, chroniącą dłonie przed poparzeniem. Kolor pokrywki i opaski: czerwony. Kolor ceramiki: biały Pojemność: 400 ml (+/- 50 ml) Wymiary: 12x9x9 cm (+/- 5 mm) Nadruk: dwa nadruki jednokolorowe Ilość: 90 sztuk Sposób zapakowania: Każdy kubek zapakowany zostanie w osobne pudełko i umieszczony w opakowaniu zbiorczym. Termin realizacji: 10 dni roboczych od podpisania umowy. 1. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy logotyp UOKiK oraz tekst do zamieszczenia na kubku na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. 2. Przed skierowaniem materiałów do nadruku, konieczne jest uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przedstawionego projektu. Projekty powinny być przekazane nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od podpisania umowy. 3. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (poziom -1, pokój 0.1).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup, wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 3Line.pl Sp. z o.o., ul. Dekerta 18, 30-703 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5535,00
Oferta z najniższą ceną: 5535,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w 2025 roku
- Usługa outsourcingu obejmująca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictwa
- Wykonanie, opracowanie, zakup i dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu FE dla Lubelskiego 2021-2027
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.