eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówBieżąca naprawa i konserwacja liczarek do banknotów i bilonu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Kraków: Bieżąca naprawa i konserwacja liczarek do banknotów i bilonu
Numer ogłoszenia: 444760 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca naprawa i konserwacja liczarek do banknotów i bilonu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części: Część nr 1 - bieżąca naprawa i konserwacja maszyn liczących i sortujących eksploatowanych w jednostkach pocztowych na terenach objętych obsługą CI OR w Krakowie wyszczególnionych w zał. nr 3 do wzoru umowy z terenu województwa małopolskiego i powiatu dębickiego. Część nr 2 - świadczenie usług bieżącej naprawy maszyn liczących, wystawienia ekspertyzy serwisowej na żądanie Zamawiającego oraz wykonania 1 krotnej konserwacji sprzętu w okresie obowiązywania umowy, wyszczególnionego co do liczby, rodzaju, typu oraz miejsca użytkowania w załączniku nr 1 do wzoru umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.14.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Podpisany formularz oferty - zgodny z załącznikiem nr 1. 2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2a i/lub 2b - sposób obliczenia ceny oferty. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w ust. 3, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

część nr 1 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1.1. dokonywania zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi rodzajami usług (części wyspecyfikowanych w załączniku nr 2a do siwz), 1.2. zlecania Wykonawcy napraw awaryjnych urządzeń wymienionych w załączniku 2 do wzoru umowy przy użyciu części innych niż wyspecyfikowane w załączniku nr 1 do wzoru mowy. 2. W przypadku nie wykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania) do czasu wykorzystania wartości umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie Dział Zamówień Publicznych, ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie Dział Zamówień Publicznych, ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków pok. 213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.02.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są: Sprawy merytoryczne: Jacek Krzysztonek - tel. 12 619-05-28, kom. 502 014 106 Sprawy proceduralne: Magdalena Kurdziel - tel. 12 619-05-37.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżąca naprawa i konserwacja maszyn liczących i sortujących eksploatowanych w jednostkach pocztowych na terenach objętych obsługą CI OR w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - bieżąca naprawa i konserwacja maszyn liczących i sortujących eksploatowanych w jednostkach pocztowych na terenach objętych obsługą CI OR w Krakowie wyszczególnionych w zał. nr 3 do wzoru umowy z terenu województwa małopolskiego i powiatu dębickiego. 1. Zamawiający rozróżnia następujące rodzaje napraw: - naprawy lub konserwacje do wykonania których, Wykonawca jest zobowiązany do 7 dni roboczych od momentu otrzymania zlecenia, - awarie tzn. naprawy w trybie pilnym do wykonania których, Wykonawca jest zobowiązany do 3 dni roboczych od momentu otrzymania zlecenia. 2. Poglądowe ilości urządzeń: - liczarki do banknotów w paczkach - 16 szt, - liczarki do banknotów luzem - 82 szt, - liczarki do bilonu - 26 szt, - sortery - 8 szt. 3. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone części. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy (w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania) do czasu wykorzystania wartości umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług bieżącej naprawy maszyn liczących, wystawienia ekspertyzy serwisowej na żądanie Zamawiającego oraz wykonania 1 krotnej konserwacji sprzętu w okresie obowiązywania umowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - świadczenie usług bieżącej naprawy maszyn liczących, wystawienia ekspertyzy serwisowej na żądanie Zamawiającego oraz wykonania 1 krotnej konserwacji sprzętu w okresie obowiązywania umowy, wyszczególnionego co do liczby, rodzaju, typu oraz miejsca użytkowania w załączniku nr 1 do wzoru umowy. 1. Przedmiot zamówienia dotyczy bieżących napraw i konserwacji liczarek banknotów i bilonu z obszaru działania WOI Rzeszów, WOI Krosno i WOI Przemyśl. Łączna ilość urządzeń wynosi 102 sztuki. 2. Szacunkowe ilości usług wykonywanych w ramach przedmiotu zamówienia - część nr 2 są następujące: konserwacje - 102 liczarki, naprawy - 90 liczarek, ekspertyzy - 10 liczarek. Koszt realizacji poszczególnych usług należy wyliczyć bez uwzględnienia kosztu części zamiennych. 3. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek dokonania naprawy sprzętu w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. 4. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy, której bieg liczy się od dnia dokonania naprawy oraz 12 miesięcznej gwarancji na wymienione części, lub gwarancji producenta części, jeśli jej okres przewyższa 6 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.