eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówBieżąca naprawa i konserwacja liczarek do banknotów i bilonu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-01

Kraków: Bieżąca naprawa i konserwacja liczarek do banknotów i bilonu
Numer ogłoszenia: 63010 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 444760 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków, woj. małopolskie, tel. 124222153, faks 124222153; 124229033.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca naprawa i konserwacja liczarek do banknotów i bilonu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części: Część nr 1 - bieżąca naprawa i konserwacja maszyn liczących i sortujących eksploatowanych w jednostkach pocztowych na terenach objętych obsługą CI OR w Krakowie wyszczególnionych w zał. nr 3 do wzoru umowy z terenu województwa małopolskiego i powiatu dębickiego. Część nr 2 - świadczenie usług bieżącej naprawy maszyn liczących, wystawienia ekspertyzy serwisowej na żądanie Zamawiającego oraz wykonania 1 krotnej konserwacji sprzętu w okresie obowiązywania umowy, wyszczególnionego co do liczby, rodzaju, typu oraz miejsca użytkowania w załączniku nr 1 do wzoru umowy. Część nr 1 3.2. Zamawiający rozróżnia następujące rodzaje napraw: - naprawy lub konserwacje do wykonania których, Wykonawca jest zobowiązany do 7 dni roboczych od momentu otrzymania zlecenia, - awarie tzn. naprawy w trybie pilnym do wykonania których, Wykonawca jest zobowiązany do 3 dni roboczych od momentu otrzymania zlecenia. 3.3. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone części. 3.4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy (w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania) do czasu wykorzystania wartości umowy. Część nr 2 3.5. Przedmiot zamówienia dotyczy bieżących napraw i konserwacji liczarek banknotów i bilonu z obszaru działania WOI Rzeszów, WOI Krosno i WOI Przemyśl. Łączna ilość urządzeń wynosi 102 sztuki. 3.6. Szacunkowe ilości usług wykonywanych w ramach przedmiotu zamówienia - część nr 2 są następujące: konserwacje - 102 liczarki, naprawy - 90 liczarek, ekspertyzy - 10 liczarek. Koszt realizacji poszczególnych usług należy wyliczyć bez uwzględnienia kosztu części zamiennych. 3.7. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek dokonania naprawy sprzętu w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. 3.8. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy, której bieg liczy się od dnia dokonania naprawy oraz 12 miesięcznej gwarancji na wymienione części, lub gwarancji producenta części, jeśli jej okres przewyższa 6 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.12.00 - 50.31.12.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Naprawa Maszyn Biurowych i Kas Sklepowych Andrzej Kukla, ul. Erazma Jerzmonowskiego 26/73, 30-836 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58263,87

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Techniki Biurowej INTERSERWIS s.c. Stanisław Barłoga, Władysław Kłosowski, ul. J.I Kraszewskiego 1, 35-016 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5953,2

  • Oferta z najniższą ceną: 5953,2 / Oferta z najwyższą ceną: 11210,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.