eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobre Miastoprzetarg nieograniczony na dostawę pieluchomajtek, materiałów opatrunkowych jałowych i niejałowych dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Dobre Miasto: przetarg nieograniczony na dostawę pieluchomajtek, materiałów opatrunkowych jałowych i niejałowych dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście
Numer ogłoszenia: 444804 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Grunwaldzka 10b, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 61 68 222, faks 89 61 68 267.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę pieluchomajtek, materiałów opatrunkowych jałowych i niejałowych dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy pieluchomajtek, materiałów opatrunkowych jałowych i niejałowych dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście. Zamówienie podzielone jest na 3 pakiety, które obejmują: - pakiet nr 1* - pieluchomajtki - pakiet nr 2 - materiały opatrunkowe jałowe - pakiet nr 3 - materiały opatrunkowe niejałowe i szczegółowo zostały opisane w załączniku Nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym. *) Zamawiający oczekuje dostarczenia wraz z ofertą przetargową po jak najmniejszym oryginalnym opakowaniu pieluchomajtek z nazwą własną (handlową) na opakowaniu oraz rozmiarem każdej pozycji pakietu w celu oceny zgodności jakości oferowanego asortymentu z asortymentem dostarczanym, w toku realizacji umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w dziale III. 4 niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w dziale III. 4 niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w dziale III. 4 niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz, że spełnia wymogi określone w przepisach prawnych w szczególności w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z póżn. zm.), np. deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności. Na dokumentach należy zaznaczyć Nr pakietu i pozycji, którego dotyczą.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz Oferta - Załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Zaparafowany wzór umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Podane w ofercie ceny będą stałe w okresie trwania umowy. Ewentualna negocjacja cen może nastąpić po 12 miesiącach obowiązywania umowy. Zmiana cen musi być poprzedzona negocjacjami, w których wykonawca udokumentuje na piśmie podstawę do ubiegania się o zmianę ceny. Zmiana cen umownych może nastąpić jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie przedłożonych dokumentów. Nowe ceny będą obowiązywały od daty podpisania stosownego aneksu przez obie strony. 2. W przypadku zmiany stawki podatku VAT na usługę objętą postępowaniem, zmiana stawki w umowie następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, po podpisaniu stosownego aneksu przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście 11-040 Dobre Miasto ul. Grunwaldzka 10 B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2012 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście 11-040 Dobre Miasto ul. Grunwaldzka 10 B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pieluchomajtki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pieluchomajtki dla osób dorosłych z średnim i ciężkim nietrzymaniem moczu o chłonności ponad 1000 ml, posiadające zdolność przepuszczania powietrza, z superabsorbentem neutralizujacym nieprzyjemne zapachy, posiadające przylepce umożliwiające kilkokrotne ich odklejenie oraz ściągacz taliowy. Rozmiar: obwód bioder 110-120 cm szt. 9400 2. Pieluchomajtki dla osób dorosłych z średnim i ciężkim nietrzymaniem moczu o chłonności ponad 1000 ml, posiadające zdolność przepuszczania powietrza, z superabsorbentem neutralizujacym nieprzyjemne zapachy, posiadające przylepce umożliwiające kilkokrotne ich odklejenie oraz ściągacz taliowy. Rozmiar: obwód bioder 130-150 cm szt. 51000 3. Pieluchomajtki dla osób dorosłych z średnim i ciężkim nietrzymaniem moczu o chłonności ponad 1000 ml, posiadające zdolność przepuszczania powietrza, z superabsorbentem neutralizujacym nieprzyjemne zapachy, posiadające przylepce umożliwiające kilkokrotne ich odklejenie oraz ściągacz taliowy. Rozmiar: obwód bioder powyżej 150 cm szt. 17 840 4. Pieluchomajtki dla osób dorosłych z bardzo ciężkim nietrzymaniem moczu o podwyższonej chłonności (tzw. nocne), posiadające zdolność przepuszczania powietrza, z superabsorbentem neutralizujacym nieprzyjemne zapachy, posiadające przylepce umożliwiające kilkokrotne ich odklejenie oraz ściągacz taliowy. Rozmiar: obwód bioder 130-150 cm szt. 23760.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały opatrunkowe jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Gaza jałowa ? m2 szt. 3 000 2 Gaza jałowa 1m2 szt. 2 000 3 Kompresy jałowe 5 x 5 cm a 5 szt. ( pakowane pojedynczo)- włókninowe op. 21 000 4 Kompresy jałowe 7,5 x 7,5 cm a 5 szt. - włókninowe op. 4 000 5 Przylepiec jałowy, włókninowy 7,6 cmx5,1 cm - do zabezpieczania wkłuć typu Venaplast , Cannula Plast. op. 7 200 6 Opatrunek jałowy, wzmocniony do zamykania ran 75mmx6mm a´3 szt. 60 7 Opatrunek parafinowy nasycony chlorheksydyną, typu Batigrast 10x10 a´10 szt. op. 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały opatrunkowe niejałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Wata opatrunkowa 500 g kg 20 2 Gaza bawełniana szer. 90 cm , 17 N 100 mb mb 600 3 Lignina -arkusze kg 360 4 Kompresy niejałowe 5 x 5 cm a 100 szt. włókninowe, czterowarstwowe op. 300 5 Kompresy niejałowe 7,5 x 7,5 cm a 100 szt. włókninowe, czterowarstwowe op. 100 6 Opaska dziana 4 m x 5 cm szt. 1000 7 Opaska dziana 4 m x 10 cm szt. 8 000 8 Opaska elastyczna 12 cm x 4 m szt. 160 9 Opaska elastyczna 10 cm x 4 m szt. 80 10 Opaska gipsowa 10 cm x 3m - 6 min szt. 220 11 Opaska gipsowa 12 cm x 3m - 6 min szt. 960 12 Opaska gipsowa 15 cm x 3m - 6 min szt. 1180 13 Przylepiec na włókninie 10m x 25mm szt. 40 14 Przylepiec na włókninie 10m x 12,5mm szt. 200 15 Przylepiec na tkaninie 5mx12,50mm szt. 100 16 Przylepiec z opatrunkiem 1m x 8cm szt. 50 17 Podkład podgipsowy syntetyczny 10 cm x 3m szt. 720 18 Włókninowa taśma samoprzylepna 10cm x 10 m szt. 200 19 Elastyczna siatka opatrunkowa na udo - Nr 8 dł. 1mb szt. 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.