eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie śniadań dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-12

Warszawa: Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie śniadań dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 444918 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy , Ul. Czereśniowa 35, 02-457 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8639837, faks 022 8639837 w. 110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie śniadań dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków - śniadań dla osób korzystających z usług ośrodków wsparcia, działających w ramach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w Warszawie, pod adresami: przy ul. Robotniczej 15 oraz ul. Potrzebnej 10. 2.Szacunkowa ilość wydawanych posiłków dziennie: 60 sztuk. 3.Zamawiający przyjął, iż w 2013 r. będzie 252 dni roboczych, w których będą dostarczane posiłki. 4.Zamawiający wymaga, aby gotowe śniadania dostarczane były w termosach i pojemnikach spełniających wymogi do transportu żywności, w tym gorących napojów oraz gorących dań (dań śniadaniowych). 5.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi codzienne przygotowywanie śniadań, obejmujące czynności określone w ppkt 3.2 SIWZ we wszystkie dni robocze w roku kalendarzowym (oprócz sobót, niedziel i świąt) w ilości wskazanej poprzedniego dnia przez Zamawiającego telefonicznie do godziny 14:30 z zachowaniem warunków, określonych w pkt 3.7. - 3.19 SIWZ. 6.Jadłospis śniadań powinien być komponowany wg następujących typów: 1)I typ: podstawą jest napój - herbata z cytryną lub napój mleczny (np. kakao, kawa zbożowa na mleku) oraz pieczywo z dodatkami zawierającymi białko zwierzęce (np. wędliny, jaja, sery, ryby), a także dodatek warzywny (np. sałata, rzodkiewka, pomidor, papryka, ogórek), do smarowania pieczywa masło, 2) II typ: podstawą jest potrawa gotowana np. zupa mleczna, kiełbasa, parówki na gorąco oraz pieczywo z dodatkami (dodatek białkowy bezmięsny, np. ser topiony, jajko, ser żółty, twaróg), a także dodatek warzywny (np. sałata, rzodkiewka, pomidor, papryka, ogórek) oraz dodatek do pieczywa: dżem, masło do smarowania, napój np. herbata z cytryną. 7.W ciągu tygodnia: 1)3 śniadania winny być śniadaniami - I typu - w poniedziałek, wtorek, czwartek, 2)2 śniadania winny być śniadaniami - II typu - w środę i piątek, z zastrzeżeniem, że w piątek obowiązuje zasada śniadań bezmięsnych. 8.W każdym posiłku powinny być uwzględnione co najmniej 2 produkty dostarczające białko zwierzęce (mleko, ser, wędliny, jaja, itp.). 9.Dwa razy w tygodniu pieczywo mieszane (chleb biały, razowy), raz tylko białe, 2 razy w tygodniu bułki. 10.Dodatki warzywne do śniadań co najmniej dwa rodzaje do każdego śniadania powinny być odpowiednio zestawione kolorystycznie i smakowo, dając możliwość odpowiedniej dekoracji śniadania (np. sałata, żółta lub czerwona papryka, pomidory, ogórki, ogórki kwaszone lub konserwowe, rzodkiewka), a ich rodzaj powinien być dostosowany do sezonu. 11.Wykonawca winien komponować jadłospisy, w sposób zapewniający zachowanie kaloryczności śniadań z zastrzeżeniem, że wartość kaloryczna śniadania powinna być zgodna z normami śniadaniowymi i powinna uwzględniać rację pokarmową dla osób powyżej 40 roku życia, tj. około 600 kcal, przy zachowaniu następującej gramatury: 1)zupa mleczna - 250 ml, w tym 20 g dodatku, tj. makaronu, płatków owsianych, ryżu itp.); 2)napój mleczny - 200 ml; 3)herbata - 200 ml; 4)pieczywo - 150 g; 5)wędlina - 60 g (bez innego dodatku zawierającego białko zwierzęce), 40 g - w przypadku innego dodatku zawierającego białka zwierzęce (np. ser: topiony, żółty, jaja); 6)dżem, marmolada - 30g; 7)masło - 20g. 12.Wykonawca zapewni dostarczanie posiłków w formie śniadań - na następujących warunkach: przygotowane przez wykonawcę posiłki w ilości wskazanej odrębnie przez Zamawiającego, Wykonawca dostarcza w odpowiednich/dostosowanych do przechowywania i przewozu/transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami opakowaniach (np. termosach) - zabezpieczonych we własnym zakresie przez Wykonawcę i środkiem transportu Wykonawcy, z uwzględnieniem następujących godzin i adresów w Warszawie: 1)ul. Robotnicza 15 - godzina 8.05, ok. 30 śniadań dziennie, 2)ul. Potrzebna 10 - godzina 8.25, ok. 30 śniadań dziennie. 13.Zamawiający dopuszcza możliwość powtarzania jadłospisu po 10-ciu dniach z możliwością zamiany kolejności posiłków. 14.Zamawiający żąda przedstawienia przykładowego jadłospisu na okres kolejnych 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku). 15.Wykonawca w trakcie realizacji umowy będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do akceptacji jadłospis najpóźniej do 2 dni roboczych przed rozpoczęciem realizacji 5-dniowego jadłospisu. 16. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania lokalem/pomieszczeniem dopuszczonym przez Państwową Inspekcję Sanitarną do użytkowania jako zakład produkcyjny - niezbędny do przygotowywania posiłków w zakresie zbiorowego żywienia, spełniający wymogi sanitarno-higieniczne określone odrębnymi przepisami. 17.W uzasadnionych przypadkach, wynikających ze szczególnych przyczyn organizacyjnych lub technicznych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia suchego prowiantu na wniosek Zamawiającego - jako zamiennika za śniadanie. 18.Wykonawca zobowiązany jest wskazać, które części zamówienia zamierza zlecić podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przez Wykonawców

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: a)wykaże w formie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ; że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia porównywalne co do charakteru i wielkości z każdego z nich z zamówieniem objętym niniejszym postępowaniem, z zastrzeżeniem, że za wartość porównywalną uznawana będzie przez Zamawiającego wartość każdej usługi nie mniejsza niż 60% wielkości niniejszego zamówienia; b)i jednocześnie przedłoży wraz z ofertą dokumenty potwierdzające, że usługi w zakresie określonym pod lit. a) zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony - jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada do dyspozycji lokal (pomieszczenie) odpowiednio przystosowany do wykonania zamówienia, tj. w zakresie zbiorowego żywienia obejmującego przygotowywanie i porcjowanie posiłków - oświadczeniem wykonawcy złożony według wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony - jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają aktualne orzeczenia/ zaświadczenia lekarskie dopuszczające je do pracy przy żywieniu - złożone według wzoru oświadczenia, określonego w Załączniku Nr 6 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku inny dokument - potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez niego działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. - poprzez załączenie do oferty stosownego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualne zaświadczenie,decyzję SANEPID-u o spełnianiu wymagań dotyczących stanu sanitarnego lokalu, miejsc przygotowywania i wydawania posiłków

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opswlochy.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, ul. Czereśniowa 35, 02-457 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, ul. Czereśniowa 35, 02-457 Warszawa - Kancelaria (parter - pok. nr 3)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.