eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleP/41/2011 Nadzór autorski i serwis nad zainstalowanym w Zespole oprogramowaniem informatycznym zarządzającym systemem finansowo- księgowym.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Opole: P/41/2011 Nadzór autorski i serwis nad zainstalowanym w Zespole oprogramowaniem informatycznym zarządzającym systemem finansowo- księgowym.
Numer ogłoszenia: 445724 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 420288 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/41/2011 Nadzór autorski i serwis nad zainstalowanym w Zespole oprogramowaniem informatycznym zarządzającym systemem finansowo- księgowym..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Nazwa zamówienia publicznego: P/41/2011 NADZÓR AUTORSKI I SERWIS NAD ZAINSTALOWANYM W ZESPOLE OPROGRAMOWANIEM INFORMATYCZNYM ZARZADZAJĄCYM SYSTEMEM FINANSOWO-KSIĘGOWYM. 2. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest objęcie 3 letnim nadzorem autorskim i serwisem wraz z rozbudową oprogramowania informatycznego zarządzającego systemem finansowo-księgowym o dodatkowy moduł kalkulacji kosztów leczenia, polegające m.in. na dostarczaniu (udostępnianiu) wszystkich poprawek oprogramowania, naprawianiu błędów istniejących w systemie, rozwój oprogramowania i udostępnianie aktualizacji, dokonywanie modyfikacji oprogramowania, celem dostosowania jego do konkretnych potrzeb Zamawiającego oraz wymagań wynikających z przepisów prawa, a także wymagań stawianych przez Narodowy Fundusz Zdrowia. 3.Nadzór i opieka serwisowa obejmuje niżej wymienione oprogramowanie informatyczne zarządzające systemem finansowo- księgowym posiadane przez Zamawiającego, o nazwach modułów : - Finansowo-Księgowy, - Rachunek Kosztów, - Rejestr sprzedaży, - Kasa, - Kadry, - Płace, - Grafiki, - Gospodarka Magazynowo-Materiałowa , - Środki Trwałe, - Wyposażenie, - Apteka Szpitalna - Apteczka Oddziałowa - Kalkulacja Kosztów Leczenia w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2014 r. 4. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca musi zapewnić: a)stałą gotowość usunięcia awarii oprogramowania, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu oprogramowania informatycznego zarządzającego systemem finansowo -księgowym (tzn. błędu powtarzalnego, pojawiającego się za każdym razem w tym samym miejscu działania programu i prowadzącego w każdym przypadku do otrzymywania błędnych wyników działania oprogramowania). Zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać za pomocą udostępnionej witryny Wykonawcy lub drogą telefoniczną. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) wynosi 1 dzień roboczy. Czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Informatycznego wyniesie do 3 dni roboczych, od chwili wpłynięcia zgłoszenia. W przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły. W pozostałych przypadkach czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych, a czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Informatycznego wyniesie do 45 dni roboczych od chwili wpłynięcia zgłoszenia. W wyjątkowych wypadkach za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym, b)rozwój oprogramowania informatycznego zarządzającego systemem finansowo - księgowym posiadanego przez Zamawiającego zgodnie ze zmieniającymi się przepisami ogólnymi, rozporządzeniami, ustawami, obowiązującymi wykładniami prawnymi lub wskazówkami jednostek nadrzędnych (np. Narodowy Fundusz Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia, Samorządowy Departament Zdrowia, inne) z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest do: - przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach Oprogramowania Informatycznego, ukazujących się średnio cztery (4) razy w roku, poprzez ich wysłanie pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego wskazany w Załączniku nr 3 do wzoru umowy (Informacje o Zamawiającym); - udostępniania uaktualnień Oprogramowania Informatycznego (nowych wersji Oprogramowania Informatycznego) poprzez witrynę internetową Wykonawcy wskazaną w umowie, przy czym na pisemne życzenie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przygotować i wysłać na adres Zamawiającego nośnik CD-ROM zawierający nową wersję Oprogramowanie Informatycznego. - gotowość modyfikacji aplikacji oprogramowania informatycznego zarządzającego systemem finansowo - księgowym wynikającą z przyjmowania zgłoszeń od Zamawiającego objętych niniejszym przedmiotem zamówienia, żądanie modyfikacji oprogramowania przez Zamawiającego wynika ze zobowiązania Wykonawcy do dokonywania rozwoju oprogramowania, o którym mowa w punkcie poprzedzającym; Wykonawca nie może bezzasadnie odmówić dokonania uzasadnionych przez Zamawiającego modyfikacji oprogramowania, - zapewnienie telefonicznego Hot-Line zapewniającego pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z konfiguracją posiadanych przez Zamawiającego aplikacji oprogramowania informatycznego zarządzającego systemem finansowo - księgowym. W przypadku nieskuteczności pomocy telefonicznej Wykonawca podejmie próbę w uzgodnieniu z Zamawiającym połączenia zdalnego celem rozwiązania problemu. Szczegółowy tryb udzielenia zdalnego dostępu określa załącznik nr 5 do wzoru umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 5.W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewnia: - zainstalowanie i wdrożenie rozszerzonych wersji Oprogramowania Informatycznego (w tym w szczególnych przypadkach dodatkowe szkolenie użytkowników objętego niniejszym przedmiotem zamówienia; - usunięcie awarii Oprogramowania Informatycznego, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych, w czasie gwarantującym użytkownikowi możliwość wykonania terminowych prac; - bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Informatycznego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; - pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Informatycznego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych; - pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Departamentu Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. dyskietki, łącza telekomunikacyjne itp.); - doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Informatycznego objętego niniejszym postępowaniem w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; - korzystanie z konsultacji telefonicznych u Autoryzowanego Przedstawiciela Wykonawcy, dysponującego pracownikami certyfikowanymi w zakresie realizacji przedmiotu umowy, określonego w §2 ust. 2 pkt. c) wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; - prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania. 6.Wspólny słownik zamówień (CPV): 72267000-4 Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72267100-0 Konserwacja oprogramowania technologii informacji 72262000-9 Usługi rozbudowy oprogramowania 72260000-5 Usługi w zakresie oprogramowania 72230000-6 Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania 7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty zgodnie z art. 30 ust. 5 Prawa. Zamawiający posiada zainstalowane w Zespole oprogramowanie informatyczne zarządzające systemem finansowo - księgowym o nazwie handlowej INFOMEDICA bez prawa do jego modyfikacji, a więc bez kluczy do oprogramowania. Zamawiający w drodze niniejszego postępowania chce uzyskać aktualizacje oprogramowania wraz z serwisem na okres od 01.01.2012 r. do 321.12.2014 r. Ponadto Zamawiający ma już zawartą umowę do 31.12.2013 r. na nadzór autorski (bez serwisu) oprogramowania informatycznego zarządzającego systemem medycznym, które jest kompatybilne z częścią finansowo - księgową. Z uwagi na powyższe Wykonawca składający ofertę równoważną zobligowany jest w ciągu 48 godzin w sobotę i niedzielę celem zainstalowania uznanego przez Zamawiającego oprogramowania równoważnego odinstalować dotychczasowe oprogramowanie i zainstalować proponowane nowe równoważne oprogramowanie wraz z przekazaniem Zamawiającemu licencji do oprogramowania na czas nieokreślony i przejęciem wszystkich danych, które zostały wprowadzone w części systemu finansowo - księgowego oraz kompatybilnego oprogramowania części medycznej wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi. Wykonawca musi na etapie składania ofert udowodnić równoważność swojej oferty np. poprzez załączenie dokumentów potwierdzających zastosowanie równoważnych rozwiązań, parametrów, itp. Oferta równoważna to taka, w której Wykonawca proponuje wykonanie przedmiotu zamówienia oferując asortyment inny niż wskazany przez Zamawiającego w formie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ale mający takie same walory techniczne, technologiczne, funkcjonalne lub użytkowe; oferta równoważna musi spełnić wszystkie minimalne wymagania określone w opisie przedmiot zamówienia i oferta musi zapewnić wszystkie funkcjonalne i użytkowe parametry opisanego przedmiotu zamówienia . 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. 9.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamawiający zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie zostanie udzielone w przypadku rozbudowy Zespołu o dodatkowe oddziały szpitalne. 10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11.Zamawiający, nie zastrzega, że któraś część zamówienia lub całość nie może być powierzona podwykonawcom. Oświadczenie o podwykonawstwie zawarte jest w pkt. 13 formularza - Oferta Przetargowa stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4, 72.26.71.00-0, 72.26.00.00-5, 72.23.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASSECO POLAND S.A., Ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157068,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 205016,40

  • Oferta z najniższą ceną: 205016,40 / Oferta z najwyższą ceną: 205016,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.