To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-13
Pietrowice Wielkie: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135
Numer ogłoszenia: 446694 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409832 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie, woj. śląskie, tel. 32 4198101, faks 32 4198101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1)Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG, dla 5 uczestników w łącznej ilości 145 godzin (dydaktycznych i praktycznych) oraz przeprowadzenie egzaminu. 2) Planowany termin realizacji szkolenia: listopad-grudzień 2012r. 3) Za godzinę dydaktyczną uznaje się godzinę lekcyjną trwającą 45 min, za godzinę praktyczną uznaje się godzinę zegarową. 4) Szkolenie powinno obywać się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych oraz w soboty w godzinach dowolnych i trwać przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu 5) Uczestnikom szkolenia teoretycznego przysługują w czasie szkolenia: 15 min. przerwa kawowa po 2 godzinie dydaktycznej oraz 30 min. przerwa na ciepły posiłek po 4 godzinie dydaktycznej, nie wliczane do czasu trwania szkolenia. Uczestnikom części praktycznej przysługują w czasie szkolenia napoje oraz jogurty. 6) Szkolenie teoretyczne i praktyczne powinno zostać zakończone wydaniem certyfikatów o ukończeniu szkolenia i dopuszczeniu uczestnika do egzaminu. 7) Szkolenie powinno być prowadzone według wytycznych W-07-IS-02 Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach i zakończyć się uzyskaniem uprawnień wg wymagań normy PN-EN 2871 i wydaniem świadectw egzaminu kwalifikującego spawacza oraz książek spawacza z CERTYFIKATEM ważnym w krajach UE. 2.Wykonawca musi zapewnić: 1) lokal wyposażony w stoliki, krzesła (w ilości odpowiadającej ilości uczestników szkolenia), sanitariaty oraz wyposażony w profesjonalny sprzęt i stanowiska umożliwiające prawidłową realizację szkolenia, 2) lokal o którym mowa wyżej musi znajdować się na terenie miasta Raciborza 3) kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonych szkoleń, 4) materiały dydaktyczne i ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, 5)odpowiednie warunki BHP podczas szkolenia, 6) pomieszczenie socjalne do spożywania posiłków, 7) catering: a)w przerwie kawowej: kawę, herbatę, wodę miner. niegaz. w dzbankach (0,33l-os)., mleczko-śmietankę do kawy, cukier, oraz na przemiennie: owoc, jogurt, batonik (1 szt-os), ciasta kruche koktajlowe (4szt-os) b) w przerwie na ciepły posiłek (drugie danie w skład którego wchodzą ziemniaki lub ryż lub kasza; porcja mięsa lub ryby; surówka) każdego dnia inny zestaw podawany w opakowaniach termoizolacyjnych jednorazowego użytku wraz ze sztućcami jednorazowego użytku + woda miner. niegaz. w dzbankach (0,33l-os) 3. Wykonawca jest zobowiązany- przeprowadzić zajęcia zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami i warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia, 1) oznakować wszelką dokumentację związaną z realizacją umowy zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki znajdującymi się na stronie www.efs.gov.pl, 2) opracować i dołączyć przed podpisaniem umowy program zgodny z Wytycznymi W-07-IS-02 Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach z określeniem czasu jego trwania sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. z 2007r. Nr 47, poz. 315 z późn. zm) zawierający w szczególności: a)nazwę i zakres szkolenia, b)czas trwania i sposób organizacji szkolenia (z odznaczeniem informacji dotyczących ogólnej liczby godzin zajęć teoretycznych, praktycznych oraz zarezerwowanych na egzamin końcowy), c)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d)cele szkolenia, e)plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, f)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h)sposób sprawdzania efektów szkolenia, 3) Przed rozpoczęciem szkolenia zapewnić uczestnikom badania lekarskie i zaświadczenia potwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu i wykonywania zawodu spawacza, 4) Opracować harmonogram przeprowadzenia szkolenia w oparciu o ustaloną częstotliwość spotkań z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin zgodny z programem i przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, 5)Dostarczyć w dniu rozpoczęcia zajęć uczestnikom niezbędne materiały biurowe (notes oraz długopis- w ilości po 1 szt na uczestnika) oraz materiały ćwiczeniowe niezbędne do realizacji szkolenia, 6) Zapewnić uczestnikom na własność środki ochrony osobistej: ubrania robocze (rękawice, okulary, spodnie, bluza, buty), 7) Przeprowadzić egzamin wg wymagań normy PN-EN 2871 na zakończenie szkolenia, 8) Ubezpieczyć uczestników na cały czas trwania szkolenia (od dnia rozpoczęcia szkolenia) od następstw nieszczęśliwych wypadków (na sumę ubezpieczenia 10 000 zł, forma ubezpieczenia imienna, pełny zakres całodobowy). Kserokopię polisy należy dostarczyć do Zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia, a w przypadku kiedy okres od podpisania umowy do rozpoczęcia szkolenia będzie krótszy, to najpóźniej w dniu rozpoczęcia. W przypadku zmiany osób uczestniczących w Projekcie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie nowym uczestnikom na własny koszt. 9) Przed rozpoczęciem szkolenia zamieścić ogłoszenie o szkoleniu i nazwę instytucji szkolącej na stronie internetowej pod adresem: www.inwestycjawkadry.pl, a wydruk ze strony internetowej dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w pierwszym dniu szkolenia, 10) Niezwłocznie informować na piśmie Zamawiającego o nieobecności uczestnika na zajęciach lub rezygnacji z uczestnictwa w nich, 11) Wydać certyfikat o ukończeniu szkolenia i dopuszczeniu uczestnika do egzaminu (Zamawiającemu). Wydane certyfikaty powinny obowiązkowo zawierać dodatkowe informacje o współfinansowaniu w ramach PO KL oraz logo UE, EFS. 12) Wydać świadectwa egzaminu kwalifikującego spawacza oraz książki spawacza z CERTYFIKATEM ważnym w krajach UE. (Zamawiającemu) 13) Przeprowadzić na zakończenie zajęć badania ankietowe uczestników dotyczące poziomu zawartości merytorycznej oraz jakości prowadzonego szkolenia. Ankieta ta winna posiadać metryczkę (wzór ankiety należy dołączyć celem zatwierdzenia przed podpisaniem umowy), 14) Przeprowadzić analizę ankiet a wyniki przekazać Zamawiającemu w formie papierowej oraz elektronicznej z możliwością przetwarzania danych, 15) Prowadzić dokumentację z przebiegu szkolenia, (dokumentacja powinna obowiązkowo zawierać informację o współfinansowaniu w ramach PO KL oraz logo- EFS, UE którą stanowi: a) dokument uprawniający wykonawcę do przeprowadzenia szkolenia pod nadzorem Instytutu Spawalnictwa b) lista wydanych zaświadczeń lekarskich potwierdzająca zdolność uczestników do odbycia szkolenia i wykonywania zawodu spawacza c) lista obecności, (obecność na liście musi być potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika)- uzupełniania na bieżąco, d) lista potwierdzającą odbiór materiałów biurowych przez uczestników, e) lista potwierdzającą odbiór środków ochrony osobistej: ubrania robocze (rękawice, okulary, spodnie, bluza, buty), f) dziennik zawierający wymiar godzin, tematy szkolenia- uzupełniany na bieżąco, g) certyfikaty oraz rejestr wydanych certyfikatów o ukończenie szkolenia i dopuszczeniu do egzaminu sporządzony po zakończonym szkoleniu, h) ankiety z przeprowadzonych badań- sporządzone podczas ostatnich zajęć z uczestnikami szkolenia, i) analizę z przeprowadzonych badań sporządzoną po zakończeniu szkolenia j) lista osób - odbiór Cateringu (potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika) - uzupełniania na bieżąco, k) zdjęcia dokumentujące przebieg szkolenia min. 10 zdjęć ze szkoleń teoretycznych i praktycznych dokumentujących szkolenie, które należy dostarczyć na płycie CD-DVD w momencie ukończenia szkolenia (Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zdjęć aparatem cyfrowym) l) ksiązki spawacza oraz rejestr wydanych książek spawacza - sporządzony po zakończonym egzaminie, 16)Do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją szkolenia do dnia 31.12.2020r. W przypadku konieczności przedłużenia tego terminu Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę przed jego upływem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach Projektu DO PRACY BY SIĘ SZŁO- NASZA GMINA NAS PROMUJE, Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W RACIBORZU
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W RACIBORZU
- CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO, ul. Zamkowa 6, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16500,00
Oferta z najniższą ceną: 16500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16500,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZKOLENIA UCZNIÓW KLAS TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ NAUCZYCIELI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PROJEKCIE "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Realizacja kursów dla uczniów/słuchaczy i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowa Małopolska"
- "Zorganizowanie szkoleń branżowych dla nauczycieli zawodu"
- ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W STARYCH BIELICACH W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Kucharz" z egzaminem czeladniczym i modułem ekologicznym
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Fakturowanie z obsługą kasy fiskalnej + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.