Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-30
Zakopane: Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego (rok produkcji 2009/2010) w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem według specyfikacji asortymentu oraz parametrów technicznych (załącznik nr 1 do SIWZ / Umowy)
Numer ogłoszenia: 446820 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem , ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2068066 w. 22, faks 018 2068141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.zakopane.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego (rok produkcji 2009/2010) w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem według specyfikacji asortymentu oraz parametrów technicznych (załącznik nr 1 do SIWZ / Umowy).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który własnym środkiem transportu dostarczy, do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem przedmiot zamówienia tj. - fabrycznie nowy sprzęt rehabilitacyjny według specyfikacji asortymentu oraz parametrów technicznych określonych w załaczniku nr 1 do SIWZ / Umowy oraz dokona montażu oraz przeprowadzi szkolenie dla pracowników w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane. Po dostawie, montażu oraz szkoleniu zostanie wystawiony protokół odbioru wraz z dokumentem gwarancyjnym. 1. Przedmiot zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: Kody CPV oznaczenie opis Przedmiot główny: 33100000-1 Urządzenia medyczne Przedmiot uzupełniający: 33150000-6 Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii 2. Polegające na dostawie, o której mowa w niniejszej SIWZ z podziałem na dwa pakiety wg zestawienia przedstawionego poniżej w punkcie III.3. i III.4 niniejszej SIWZ 3. Pakiet nr 1 - Aparat krioterapeutyczny na ciekły azot ze zbiornikiem (1 szt.) 4. Pakiet nr 2 - Stół rehabilitacyjny z elektryczną regulacją wysokości wraz z wyposażeniem (1 szt.) - Stół rehabilitacyjny (2 szt.) - Przenośna diatermia krótkofalowa wraz z wyposażeniem tj: ramię do aplikatura i wózek jezdny (1 szt.) - Szyna do ćwiczeń biernych kończyny dolnej oraz przystawka wraz z kartami pamięci dla pacjenta (1 szt.) - Wanna do masażu kończyn dolnych, obręczy biodrowej i kręgosłupa (2 szt.) - Katedra natryskowa - bicze szkockie (1 szt.) - Uniwersalny gabinet usprawniania leczniczego wraz z kompletnym osprzętem do ćwiczeń i zawieszeń(1 szt.) - Lustro korekcyjne (1 szt.) - Piłka gimnastyczna z pompką O 120 cm (2 szt.) - Piłka gimnastyczna z pompką O 95 cm (4 szt.) - Piłka gimnastyczna z pompką O 75 cm (4 szt.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków (art. 22 Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ): 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Pzp. 2. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 1. Niezgodną z ustawą. 2. Gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4. Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5. Wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87, lub błędy w obliczeniu ceny. 7. Który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. 8. Nieważnej na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm. - Pzp składa następujące dokumenty: WARUNKI PODMIOTOWE: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22, ust. 1 Pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 24, ust 1 i ust. 2 Pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; (art. listy referencyjne), z którego wynika, że Wykonawca w ciągu ostatnich trzech latach wykonał, co najmniej trzy zamówienia polegające na wykonaniu dostawy sprzętu rehabilitacyjnego, o wartości porównywalnej do przedmiotowego zamówienia w złotych każde zamówienie udokumentowane referencjami (zakres prac wymieniony w wykazie musi mieć odzwierciedlenie w załączonych referencjach) - sporządzone według wzoru stanowiącego - załącznik nr 5. WARUNKI PRZEDMIOTOWE: 1. Do oferty należy dołączyć specyfikację asortymentu oraz parametrów technicznych zgodnie z - załącznikiem nr 1 do SIWZ Umowy, (wybrać właściwy pakiet), który należy wypełnić i złożyć wraz z formularzem ofertowo - cenowym według wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ: Pakiet nr 1 - Aparat krioterapeutyczny na ciekły azot ze zbiornikiem (1 szt.) Pakiet nr 2 - Stół rehabilitacyjny z elektryczną regulacją wysokości wraz z wyposażeniem (1 szt.) - Stół rehabilitacyjny (2 szt.) - Przenośna diatermia krótkofalowa wraz z wyposażeniem tj: ramię do aplikatura i wózek jezdny (1 szt.) - Szyna do ćwiczeń biernych kończyny dolnej oraz przystawka wraz z kartami pamięci dla pacjenta (1 szt.) - Wanna do masażu kończyn dolnych, obręczy biodrowej i kręgosłupa (2 szt.) - Katedra natryskowa - bicze szkockie (1 szt.) - Uniwersalny gabinet usprawniania leczniczego wraz z kompletnym osprzętem do ćwiczeń i zawieszeń(1 szt.) - Lustro korekcyjne (1 szt.) - Piłka gimnastyczna z pompką O 120 cm (2 szt.) - Piłka gimnastyczna z pompką O 95 cm (4 szt.) - Piłka gimnastyczna z pompką O 75 cm (4 szt.) Ponadto należy w ofercie złożyć zaakceptowany projekt umowy regulujący zobowiązania stron - załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć oświadczenie z przeprowadzonej wizji lokalnej w obiekcie Zamawiającego zgodnie z - załącznikiem nr 8 do SIWZ C Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: 1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Oraz pozostałe dokumenty składające się na ofertę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wskazanego w niniejszym pkt. C, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż w terminie określonym w niniejszym pkt. C. D Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Dokumenty składane osobno: Oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A. Dokumenty składane wspólnie: Specyfikacja asortymentu oraz parametrów technicznych - załącznik nr 1 do SIWZ. Formularz ofertowo -cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. Oraz dokumenty wymienione w punkcie B. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę KAŻDY WARUNEK ZOSTANIE OCENIONY NA ZASADZIE: SPEŁNIA NIE SPEŁNIA..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja.zakopane.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
Ul. Ciągłówka 9
34-500 Zakopane.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem, 34-500 Zakopane, ul. Ciągłówka 9 Sekretariat - pokój 206..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Pakiet nr 1 - Aparat krioterapeutyczny na ciekły azot ze zbiornikiem (1 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Pakiet nr 2 - Stół rehabilitacyjny z elektryczną regulacją wysokości wraz z wyposażeniem (1 szt.) - Stół rehabilitacyjny (2 szt.) - Przenośna diatermia krótkofalowa wraz z wyposażeniem tj: ramię do aplikatura i wózek jezdny (1 szt.) - Szyna do ćwiczeń biernych kończyny dolnej oraz przystawka wraz z kartami pamięci dla pacjenta (1 szt.) - Wanna do masażu kończyn dolnych, obręczy biodrowej i kręgosłupa (2 szt.) - Katedra natryskowa - bicze szkockie (1 szt.) - Uniwersalny gabinet usprawniania leczniczego wraz z kompletnym osprzętem do ćwiczeń i zawieszeń(1 szt.) - Lustro korekcyjne (1 szt.) - Piłka gimnastyczna z pompką O 120 cm (2 szt.) - Piłka gimnastyczna z pompką O 95 cm (4 szt.) - Piłka gimnastyczna z pompką O 75 cm (4 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Zakopanem (zaprojektuj i wybuduj)
- Obsługa informacji turystycznej w punkcie TPN przy ul. Chałubińskiego 44
- Prowizja za sprzedaż biletów online
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem-Cyrhla
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy wraz z przebudową budynku SOKOLNI przy ul. Orkana 2a w Zakopanem jako miejsce integracji i aktywizacji społecznej
- Świadczenie w 2025 r. usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasto Zakopane
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - kaniula obwodowa, system do naprawy zastawki mitralnej, zestawy do przetoczeń
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.