Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-05
Poznań: Dostawę drobnego sprzętu do zabiegów kardiochirurgicznych i chirurgicznych
dla potrzeb Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 44795 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto, ul. Szkolna 8/12, 61-833 Poznań, woj. wielkopolskie, fax 061 858-56-23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę drobnego sprzętu do zabiegów kardiochirurgicznych i chirurgicznych dla potrzeb Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa drobnego sprzętu do zabiegów kardiochirurgicznych i chirurgicznych dla potrzeb Szpitala im. J. Strusia w Poznaniu i został podzielony na 16 pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia i zaświadczenia dołączone do oferty pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne.Nie złożenie dokumentów wymaganych w pkt. 4.2 niniejszej specyfikacji lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (wówczas oferta zostanie uznana za odrzuconą); nie spełnienie warunku określonego w pkt. 4.3 spowoduje odrzucenie oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.1, 4.2.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów, o których mowa w pkt. 4.2.3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. - Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. - Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w pkt. 1.2 SIWZ a/ Dokumenty (certyfikaty) dopuszczające wprowadzenie do obrotu medycznego i używania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oferowanego sprzętu, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U . Nr 93 poz. 896) , tj. certyfikaty zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokumenty równorzędne - zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Sekcja Zamówień Publicznych, wejście J, pok. nr 5, II ptr..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Kancelaria, wejście J, pok. nr 10, II ptr..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SYSTEMY DO STABILIZACJI KONIUSZKA SERCA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SYSTEMY DO STABILIZACJI KONIUSZKA SERCA - 6 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SYSTEMY DO STABILIZACJI SERCA W OPERACJACH KARDIOCHIRURGICZNYCH BEZ UŻYCIA KRĄŻENIA POZAUSTROJOWEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SYSTEMY DO STABILIZACJI SERCA W OPERACJACH KARDIOCHIRURGICZNYCH BEZ UŻYCIA KRĄŻENIA POZAUSTROJOWEGO - 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ELEKTRODY BIERNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTRODY BIERNE - 1000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ELEKTRODY CZYNNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTRODY CZYNNE - 1000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DREN TYPU YANKAUER i KOŃCÓWKI TYPU YANKAUER.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. DREN TYPU YANKAUER - 1000 szt. 2. KOŃCÓWKI TYPU YANKAUER - 1000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WYCINAKI DO AORTY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYCINAKI DO AORTY* : rozm. 4,0 - 400 szt. 4,5 - 400 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CEWNIK THORAX.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIK THORAX Rozm. 32 - 500 szt. 36 - 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: OSTRZA DO BY-PASS.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza do by-pass: ostre - 800 szt. zaokrąglone - 800 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: DRENY Z FILTREM P/BAKTERYJNYM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DRENY Z FILTREM P/BAKTERYJNYM - 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: BUTELKI DO DRENAŻU WYSOKOPRÓŻNIOWEGO i DRENY TYPU REDON.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. BUTELKI DO DRENAŻU WYSOKOPRÓŻNIOWEGO O POJ.150 ml - 250 szt. 2. BUTELKI DO DRENAŻU WYSOKOPRÓŻNIOWEGO O POJ.600 ml - 200 szt. 3. DRENY TYPU REDON 14 cm 50 cm* Rozm. Nr 12 - 50 szt. Nr 14 - 100 szt. Nr 16 - 180 szt. Nr 18 - 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: POJEMNIKI DO POBIERANIA KRWI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POJEMNIKI DO POBIERANIA KRWI - 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: DREN DO SSANIA Z PERFOROWANA KOŃCÓWKĄ i POJEMNIKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. DREN DO SSANIA Z PERFOROWANA KOŃCÓWKĄ typu Pode- 400 szt. 2. POJEMNIKI O POJ. 0,8 L - 300 szt. 2,0 L - 1 400 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PUDEŁKA NA ZUŻYTE IGŁY, OCHRANIACZE NA NARZĘDZIA, PRZYRZĄD DO CZYSZCZENIA KOŃCÓWEK DO KOAGULACJI, PRZYRZĄD DO CZYSZCZENIA KOŃCÓWEK DO KOAGULACJI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PUDEŁKA NA ZUŻYTE IGŁY - 1000 szt. 2. PUDŁKA NA ZUŻYTE IGŁY - 400 szt. 3. OCHRANIACZE NA NARZĘDZIA 241 cm x 26 cm - 5 op. 4. PRZYRZĄD DO CZYSZCZENIA KOŃCÓWEK DO KOAGULACJI - 1 800 szt. 5. PRZYRZĄD DO CZYSZCZENIA KOŃCÓWEK DO KOAGULACJI - 1000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: UCHWYTY NA DRENY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: UCHWYTY NA DRENY 13,3 x 3,8 cm - 600 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: DRENY BRZUSZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DRENY BRZUSZNE Rozm. Nr 28 - 40 szt. Nr 26 - 40 szt. Nr 24 - 40 szt. Nr 20 - 40 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ZESTAW DO NAKŁUCIA PUNKCJI JAMY OPŁUCNEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO NAKŁUCIA PUNKCJI JAMY OPŁUCNEJ - 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena parametrów technicznych i użytkowych - 20
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa worków do moczu, zestawów do lewatyw, rękawic ochronnych, mydła i płynu dezynfekujacego do myjni chirurgicznych
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ROZBIÓRCE I BUDOWIE OBIEKTU MOSTOWEGO NR 3 NA CYTADELI [POZNAŃ]
- Sukcesywne dostawy farb, artykułów malarskich i impregnatów, dla Oddziałów Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Świadczenie usług cateringowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
- Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - kaniula obwodowa, system do naprawy zastawki mitralnej, zestawy do przetoczeń
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
- Dostawa komory kriogenicznej oraz montaż, instalacja, konfiguracja i przeszkolenie z jej obsługi
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.