eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinskład, druk, obróbka introligatorska i oprawa wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie - część I oraz ich dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-08

Lublin: skład, druk, obróbka introligatorska i oprawa wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie - część I oraz ich dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem.
Numer ogłoszenia: 44855 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Lubelskie w Lublinie , ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5325001 w. 13, faks 081 5321743.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: skład, druk, obróbka introligatorska i oprawa wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie - część I oraz ich dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest skład, druk, obróbka introligatorska i oprawa wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie - część I oraz ich dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: 2.1. Bilety wstępu DA (bilet ulgowy do muzeum): 2.1.1. nakład 10.000 egz. od nru 147 001, wg wzoru (stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), wymiar: 15x5 cm, 2 kolory, kupon kontrolny z perforacją, podwójna nu-meracja, papier offset 90g, Skład druk, numeracja, perforacja, klejone w bloczki po 100 kolejnych egzemplarzy 2.2. Zaproszenie na wystawę T. Mysłowskiego: 2.2.1. nakład 500 egz., A-4 falcowane do A-5, kolor 4+1, karton offsetowy 240 g, fo-lia matowa na s. 1 i 4. Skład, druk, obróbka introligatorska 2.3. Plakat do wystawy T. Mysłowskiego: 2.3.1. nakład 200 egz., Format B-1, kolor 4+0, kreda 200 g, lakier dyspersyjny. Skład, druk, lakierowanie, obcinanie 2.4. Katalog wystawy T. Mysłowskiego: 2.4.1. nakład 300 egz., objętość 56 str., 4 kolory, format netto 274x237 mm, kreda ok. 170 g; okładka: karton okładkowy 300 g ze skrzydełkami min. 10 cm, kolor 4+0, folia matowa po jednej kolorowej stronie okładki. Gotowe pliki PDF dostarczone przez zamawiającego, zmiana pagin na gotowych plikach, doskład stron 1 do 6, naniesienie korekt, proof elektroniczny z okładki, druk, oprawa szyta klejona, obróbka introligatorska. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do nadzoru T. Mysłowskiego nad drukiem katalogu. Zaopatrzone w nr ISBN wydawcy. 2.5. 50-lecie pracowni konserwacji - materiały posesyjne: 2.5.1. nakład 200 egz., Format B-5, 144 s. w pełnym kolorze, kreda matowa ok. 150 g; okładka: karton offs. 300 g, kolor 4+0, folia mat na s. 1 i 4 okładki. Skład ze wstawianiem zdjęć kolorowych, nanoszenie korekt, proof elektroniczny z okład-ki, druk, oprawa szyta klejona, obróbka introligatorska. Zaopatrzone w nr ISBN wydawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.20.00 - Usługi składu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 1.3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - stano-wiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do reje-stru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy (wg załącznika nr 4 do SIWZ). 1.5. Pisemne zobowiązanie (lub inny dokument) podmiotów opisanych w pkt. VI. 3 SIWZ do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wy-konywaniu zamówienia. 1.6. Oświadczenie o zakresie przedmiotu zamówienia, który Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 1.7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postę-powaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzie-lenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzie-lenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich wykonaw-ców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustano-wionego pełnomocnika. 1.8. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 1.9. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.X.1.1.8 i X.1.9. SIWZ powinno być przedstawio-ne w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez osoby wy-stawiające pełnomocnictwo, notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie; 3. Zmiany umowy przewidziane w ust.2 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt.1) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.