eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zad.nr 1:Roboty remont.-bud. budynku O/I:Remont częściowy dachu, renowacja elewacji budynku. Zad.nr 2:Roboty remont.-bud. budynku O/II:1)Remont kompleksowy dachu części parterowej łącznie z kominami ponad dachem.2)Remont pomieszczeń żłobka. Zad.nr 3:Robot

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-02

Gliwice: Zad.nr 1:Roboty remont.-bud. budynku O/I:Remont częściowy dachu, renowacja elewacji budynku. Zad.nr 2:Roboty remont.-bud. budynku O/II:1)Remont kompleksowy dachu części parterowej łącznie z kominami ponad dachem.2)Remont pomieszczeń żłobka. Zad.nr 3:Roboty remont.-bud. budynku O/III:Remont tarasu grupy IV łącznie z robotami towarzyszącymi. Zad.nr 4:Roboty remont.-bud. budynku O/IV:1)Remont posadzki balkonu i balustrad balkonu na piętrze oraz remont stopni schodów zejścia do ogrodu.2)Remont tarasu do werandowania.3)Roboty remontowe dachu części wysokiej wraz z remontem pomieszczeń po zalaniu
Numer ogłoszenia: 44930 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Żłobki Miejskie , ul. Kozielska 71, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2383292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład opieki zdrowotnej - żłobek.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zad.nr 1:Roboty remont.-bud. budynku O/I:Remont częściowy dachu, renowacja elewacji budynku. Zad.nr 2:Roboty remont.-bud. budynku O/II:1)Remont kompleksowy dachu części parterowej łącznie z kominami ponad dachem.2)Remont pomieszczeń żłobka. Zad.nr 3:Roboty remont.-bud. budynku O/III:Remont tarasu grupy IV łącznie z robotami towarzyszącymi. Zad.nr 4:Roboty remont.-bud. budynku O/IV:1)Remont posadzki balkonu i balustrad balkonu na piętrze oraz remont stopni schodów zejścia do ogrodu.2)Remont tarasu do werandowania.3)Roboty remontowe dachu części wysokiej wraz z remontem pomieszczeń po zalaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału I Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Berbeckiego 10: Remont częściowy dachu, renowacja elewacji budynku Przedmiot robót remontowo-budowlanych: Remont częściowy dachu, renowacja elewacji budynku Zakres prac: - wyregulowanie rynien i rur spustowych - wymiana obróbek blacharskich - montaż płotków śniegowych w kolorze dachówki - renowacja elewacji - prace malarskie - powierzchnia 517,788 m2 Zadanie nr 2: Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału II Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Mewy 34: 1) Remont kompleksowy dachu części parterowej łącznie z kominami ponad dachem. 2) Remont pomieszczeń żłobka Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 1) Remont kompleksowy dachu części parterowej łącznie z kominami ponad dachem Zakres prac: - kompleksowy remont pokrycia papowego: rozebranie istniejącego pokrycia, ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej, obróbki z papy termozgrzewalnej - powierzchnia dachu 351,563 m2 - wymiana obróbek blacharskich - powierzchnia 23,438 m2 -wymiana instalacji odgromowej - przemurowanie kominów ponad dachem Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 2) Remont pomieszczeń żłobka Zakres prac: - roboty malarskie, posadzkowe, okładzinowe, wymiana drzwi w 2 pomieszczeniach żłobka Zadanie nr 3: Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału III Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Żeromskiego 26a: Remont tarasu grupy IV łącznie z robotami towarzyszącymi Przedmiot robót remontowo-budowlanych: Remont tarasu grupy IV łącznie z robotami towarzyszącymi Zakres prac: - wymiana balustrady tarasowej - balustrada wysokości 1,15 m i długości 20,86 m - wymiana posadzki tarasu wraz z warstwami podkładowymi i izolacją, wymiana: rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich - powierzchnia tarasu 40,306 m2 - wykonanie robót towarzyszących - ujednolicenie elewacji, roboty malarskie Zadanie nr 4: Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału IV Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Kozielska 71: 1) Remont posadzki balkonu i balustrad balkonu na piętrze oraz remont stopni schodów zejścia do ogrodu. 2) Remont tarasu do werandowania. 3) Roboty remontowe dachu części wysokiej wraz z remontem pomieszczeń po zalaniu Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 1) Remont posadzki balkonu i balustrad balkonu na piętrze oraz remont stopni schodów zejścia do ogrodu Zakres prac: - wymiana desek balustrad balkonu i schodów, malowanie balustrad - balustrada wysokości 1,1 m i długości 37,35 m - wymiana posadzki balkonu - powierzchnia 16,52 m2 - wymiana okładzin stopni i podestu schodów, malowanie konstrukcji schodów - powierzchnia 31,96 m2 Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 2) Remont tarasu do werandowania Zakres prac: - wymiana posadzki tarasu - powierzchnia 231,381 m2 - wymiana okładzin murków tarasu - powierzchnia 67,124 m2 - wymiana opaski wzdłuż murków tarasu - powierzchnia 17,42 m2 Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 3) Roboty remontowe dachu części wysokiej wraz z remontem pomieszczeń po zalaniu Zakres prac: - renowacja pokrycia papowego ułożenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej, obróbki z papy termozgrzewalnej - powierzchnia dachu 353,44 m2 - wymiana obróbek blacharskich - powierzchnia 30,08 m2 - roboty malarskie i posadzkowe w 6 pomieszczeniach żłobka.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.08 - 45.21.51.08 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki przystąpienia do postępowania: 1.1. Warunki przystąpienia do postępowania i wymagane dokumenty 1.1.1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, 1.1.1.1. W celu potwierdzenia, warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.1. - należy złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego(dotyczy zadania: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4) b) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z opisem robót dla danego zadania zamieszczonym w punkcie (Przedmiot zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia) o wartości nie mniejszej niż: 50.000,00 zł (brutto) każda robota (dotyczy zadania: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4) W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu, tak aby łącznie podmioty spełniały powyższe warunki. 1.1.2.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.2 należy złożyć: a) dokumenty stwierdzające, że kierownik robót, który będzie wykonywać przedmiot zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.a.. b) wykaz na zał. nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zmówienia (SIWZ) lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. c) wykaz (na zał. nr 4 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.b. 1.1.3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu 1.1.3.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.3 należy złożyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.1.4. W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2, załączonego do SIWZ; 1.2. Dokumenty składane przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski 1.2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2.1., składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania 1.3.1. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w pkt 1. na zasadzie spełniania/nie spełnia. 1.3.2. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt 1. UWAGA! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez Zamawiającego, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 - dokumenty nie spełniające wymogów, traktuje się jako nie złożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. 2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie musi zawierać oferta 2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się udzielenie zamówienia z następującym zastrzeżeniem: 2.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2.1.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 9.1.1. musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem. 2.2. Wypełniony i podpisany druk oferty - ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. 2.3. Wykaz podwykonawców którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności na załączniku Nr 6 do SIWZ. (jeśli dotyczy) 2.4. Podpisany kosztorys ofertowy szczegółowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunki przystąpienia do postępowania: 1.1. Warunki przystąpienia do postępowania i wymagane dokumenty 1.1.1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, 1.1.1.1. W celu potwierdzenia, warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.1. - należy złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego(dotyczy zadania: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4) b) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z opisem robót dla danego zadania zamieszczonym w punkcie (Przedmiot zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia) o wartości nie mniejszej niż: 50.000,00 zł (brutto) każda robota (dotyczy zadania: nr 1, nr 2, nr 3, nr 4) W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu, tak aby łącznie podmioty spełniały powyższe warunki. 1.1.2.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.2 należy złożyć: a) dokumenty stwierdzające, że kierownik robót, który będzie wykonywać przedmiot zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.a.. b) wykaz na zał. nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zmówienia (SIWZ) lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. c) wykaz (na zał. nr 4 do SIWZ lub dokumencie zgodnym z treścią załącznika) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z uwzględnieniem wymogów wg pkt 1.1.2.b. 1.1.3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia. W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu 1.1.3.1. W celu potwierdzenia warunku(ów) określonego(ych) w pkt 1.1.3 należy złożyć: oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ 1.1.4. W celu potwierdzenia warunków określonych w pkt 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2, załączonego do SIWZ; 1.2. Dokumenty składane przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski 1.2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2.1., składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania 1.3.1. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w pkt 1. na zasadzie spełniania/nie spełnia. 1.3.2. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt 1. UWAGA! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez Zamawiającego, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 - dokumenty nie spełniające wymogów, traktuje się jako nie złożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. 2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie musi zawierać oferta 2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się udzielenie zamówienia z następującym zastrzeżeniem: 2.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2.1.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 9.1.1. musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie i każdy z nich musi podpisać się pod tym dokumentem. 2.2. Wypełniony i podpisany druk oferty - ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ. 2.3. Wykaz podwykonawców którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności na załączniku Nr 6 do SIWZ. (jeśli dotyczy) 2.4. Podpisany kosztorys ofertowy szczegółowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żłobki Miejskie, 44-121 Gliwice, ul. Kozielska 71.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Żłobki Miejskie, 44-121 Gliwice, ul. Kozielska 71.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału I Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Berbeckiego 10: Remont częściowy dachu, renowacja elewacji budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału I Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Berbeckiego 10: Remont częściowy dachu, renowacja elewacji budynku Przedmiot robót remontowo-budowlanych: Remont częściowy dachu, renowacja elewacji budynku Zakres prac: - wyregulowanie rynien i rur spustowych - wymiana obróbek blacharskich - montaż płotków śniegowych w kolorze dachówki - renowacja elewacji - prace malarskie - powierzchnia 517,788 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.51.08-8, 45.45.53.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału II Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Mewy 34: 1) Remont kompleksowy dachu części parterowej łącznie z kominami ponad dachem.2) Remont pomieszczeń żłobka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału II Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Mewy 34: 1) Remont kompleksowy dachu części parterowej łącznie z kominami ponad dachem. 2) Remont pomieszczeń żłobka Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 1) Remont kompleksowy dachu części parterowej łącznie z kominami ponad dachem Zakres prac: - kompleksowy remont pokrycia papowego: rozebranie istniejącego pokrycia, ułożenie dwóch warstw papy termozgrzewalnej, obróbki z papy termozgrzewalnej - powierzchnia dachu 351,563 m2 - wymiana obróbek blacharskich - powierzchnia 23,438 m2 -wymiana instalacji odgromowej - przemurowanie kominów ponad dachem Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 2) Remont pomieszczeń żłobka Zakres prac: - roboty malarskie, posadzkowe, okładzinowe, wymiana drzwi w 2 pomieszczeniach żłobka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.51.08-8, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału III Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Żeromskiego 26a: Remont tarasu grupy IV łącznie z robotami towarzyszącymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału III Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Żeromskiego 26a: Remont tarasu grupy IV łącznie z robotami towarzyszącymi Przedmiot robót remontowo-budowlanych: Remont tarasu grupy IV łącznie z robotami towarzyszącymi Zakres prac: - wymiana balustrady tarasowej - balustrada wysokości 1,15 m i długości 20,86 m - wymiana posadzki tarasu wraz z warstwami podkładowymi i izolacją, wymiana: rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich - powierzchnia tarasu 40,306 m2 - wykonanie robót towarzyszących - ujednolicenie elewacji, roboty malarskie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.51.08-8, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału IV Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Kozielska 71: 1) Remont posadzki balkonu i balustrad balkonu na piętrze oraz remont stopni schodów zejścia do ogrodu. 2) Remont tarasu do werandowania. 3) Roboty remontowe dachu części wysokiej wraz z remontem pomieszczeń po zalaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Roboty remontowo-budowlane budynku Oddziału IV Żłobków Miejskich w Gliwicach ul. Kozielska 71: 1) Remont posadzki balkonu i balustrad balkonu na piętrze oraz remont stopni schodów zejścia do ogrodu. 2) Remont tarasu do werandowania. 3) Roboty remontowe dachu części wysokiej wraz z remontem pomieszczeń po zalaniu Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 1) Remont posadzki balkonu i balustrad balkonu na piętrze oraz remont stopni schodów zejścia do ogrodu Zakres prac: - wymiana desek balustrad balkonu i schodów, malowanie balustrad - balustrada wysokości 1,1 m i długości 37,35 m - wymiana posadzki balkonu - powierzchnia 16,52 m2 - wymiana okładzin stopni i podestu schodów, malowanie konstrukcji schodów - powierzchnia 31,96 m2 Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 2) Remont tarasu do werandowania Zakres prac: - wymiana posadzki tarasu - powierzchnia 231,381 m2 - wymiana okładzin murków tarasu - powierzchnia 67,124 m2 - wymiana opaski wzdłuż murków tarasu - powierzchnia 17,42 m2 Przedmiot robót remontowo-budowlanych: 3) Roboty remontowe dachu części wysokiej wraz z remontem pomieszczeń po zalaniu Zakres prac: - renowacja pokrycia papowego ułożenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej, obróbki z papy termozgrzewalnej - powierzchnia dachu 353,44 m2 - wymiana obróbek blacharskich - powierzchnia 30,08 m2 - roboty malarskie i posadzkowe w 6 pomieszczeniach żłobka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.51.00-8, 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.