Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-14
Kraków: Remont 4 szt. kwater zlokalizowanych w miejscowości Nowy Glinnik
Numer ogłoszenia: 450026 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 4552140, 4552149, 4557402, faks 12 4554323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 4 szt. kwater zlokalizowanych w miejscowości Nowy Glinnik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont 4 szt. kwater zlokalizowanych w miejscowości Nowy Glinnik: Nowy Glinnik 9/14; Nowy Glinnik 9/24; Nowy Glinnik 9/30 Nowy Glinnik 3/49, w zakresie: . licowanie ścian płytkami glazurowanymi w łazience i we wnęce kuchennej (tzw. fartuch); . położenie płytek ceramicznych podłogowych w łazience, przedpokoju i kuchni; . wymiana urządzeń; . montaż paneli podłogowych; . wymiana stolarki drzwiowej; . malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów; . malowanie farbą olejną drzwi, grzejników, rur instalacyjnych, podokienników, balustrady; . wymiana łączników, gniazdek elektrycznych, doprowadzenie instalacji elektrycznej do kinkietu na lustrem w łazience, usunięcie gniazdek elektrycznych z przestrzeni kabiny prysznicowej; . skucie starej glazury, demontaż boazerii drewnianej; . wymiana instalacji wod.-kan.; . wymiana instalacji elektrycznej, gniazd, wyłączników oraz tablicy mieszkaniowej; . obudowa pionów instalacyjnych oraz wanny; . wymiana podokienników; . wykonanie opinii kominiarskiej i badań instalacji elektrycznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, o wartości nie wyższej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, kod 45.45.30.00-7 roboty remontowe i renowacyjne; 45.30.00.00-0 roboty instalacyjne w budynkach;
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami w ramach wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie realizowanych robót, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 20 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Udzielona gwarancja - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) Zmiana wynagrodzenia w stosunku do wysokości podanej przez Wykonawcę w ofercie jest możliwa tylko w przypadku zmiany przepisów o podatku VAT, stosownie do tej zmiany. 2) Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku gdy: a. po zawarciu umowy, zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; w takiej sytuacji Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy; za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, b. zaistnieje konieczność wykonania robót dodatkowych i ich wykonanie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu niniejszej umowy. 3) W uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawcy robót lub powierzenie nowemu podwykonawcy wykonania innej niż wskazana w ofercie, części przedmiotu umowy. 4) W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy lub inspektora nadzoru.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pobrać ze strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: 31-155 Kraków, ul. Montelupich 3, pokój nr 15 kancelaria na parterze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nowy Glinnik 9/14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest remont kwatery internatowej zlokalizowanej w Nowym Glinniku 9/14, w zakresie: . licowanie ścian płytkami glazurowanymi w łazience i we wnęce kuchennej (tzw. fartuch); . położenie płytek ceramicznych podłogowych w łazience, przedpokoju i kuchni; . wymiana urządzeń; . montaż paneli podłogowych; . wymiana stolarki drzwiowej; . malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów; . malowanie farbą olejną drzwi, grzejników, rur instalacyjnych, podokienników, balustrady; . wymiana łączników, gniazdek elektrycznych, doprowadzenie instalacji elektrycznej do kinkietu na lustrem w łazience, usunięcie gniazdek elektrycznych z przestrzeni kabiny prysznicowej;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Udzielona gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nowy Glinnik 9/24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem drugiej części zamówienia jest remont kwatery internatowej zlokalizowanej w Nowym Glinniku 9/24, w zakresie: . licowanie ścian płytkami glazurowanymi w łazience i we wnęce kuchennej (tzw. fartuch); . położenie płytek ceramicznych podłogowych w łazience, przedpokoju i kuchni; . wymiana urządzeń; . montaż paneli podłogowych; . wymiana stolarki drzwiowej; . malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów; . malowanie farbą olejną drzwi, grzejników, rur instalacyjnych, podokienników, balustrady; . wymiana łączników, gniazdek elektrycznych, doprowadzenie instalacji elektrycznej do kinkietu na lustrem w łazience, usunięcie gniazdek elektrycznych z przestrzeni kabiny prysznicowej;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Udzielona gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nowy Glinnik 9/30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem trzeciej części zamówienia jest remont kwatery internatowej zlokalizowanej w Nowym Glinniku 9/30, w zakresie: . licowanie ścian płytkami glazurowanymi w łazience i we wnęce kuchennej (tzw. fartuch); . położenie płytek ceramicznych podłogowych w łazience, przedpokoju i kuchni; . wymiana urządzeń; . montaż paneli podłogowych; . wymiana stolarki drzwiowej; . malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów; . malowanie farbą olejną drzwi, grzejników, rur instalacyjnych, podokienników, balustrady; . wymiana łączników, gniazdek elektrycznych, doprowadzenie instalacji elektrycznej do kinkietu na lustrem w łazience, usunięcie gniazdek elektrycznych z przestrzeni kabiny prysznicowej;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Udzielona gwarancja - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nowy Glinnik 3/49.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem czwartej części zamówienia jest remont kwatery internatowej zlokalizowanej w Nowym Glinniku 3/49, w zakresie: . licowanie ścian płytkami glazurowanymi w łazience i we wnęce kuchennej (tzw. fartuch); . położenie płytek ceramicznych podłogowych w łazience, przedpokoju i kuchni; . wymiana urządzeń; . montaż paneli podłogowych; . wymiana stolarki drzwiowej; . malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów; . malowanie farbą olejną drzwi, grzejników, rur instalacyjnych, podokienników, balustrady; . skucie starej glazury, demontaż boazerii drewnianej; . wymiana instalacji wod.-kan.; . wymiana instalacji elektrycznej, gniazd, wyłączników oraz tablicy mieszkaniowej; . obudowa pionów instalacyjnych oraz wanny; . wymiana podokienników; . wykonanie opinii kominiarskiej i badań instalacji elektrycznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Udzielona gwarancja - 5
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj polegająca na: Przebudowie stołówki i zaplecza gastronomicznego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia konferencyjno-biurowe z zapleczem
- Wykonanie modernizacji wewnętrznych linii zasilających elektrycznych WLZ w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51 (kl. IV-V), Grota Roweckiego 15 (kl. VI-VII), Grota Roweckiego 39 w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu LED w budynkach mieszkalnych ul. Kobierzyńska 51, 99, Lipińskiego 20 w Krakowie.
- Wymiana 65 sztuk zaworów gazowych na klatkach schodowych w budynku mieszkalnym ul. Lipińskiego 8-10 w Krakowie.
- Świadczenie usług telefonii ruchomej wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Wykonywanie remontu wraz z montażem klimatyzacji w apartamencie ŁK 3 w Ośrodku AGH w Łukęcinie ul. Leśna 3 - DE.dzp.272-88/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa okładzin schodów zewnętrznych w budynku siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni przy ul. Curie-Skłodowskiej 19
- Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z budową hydroforni i rozbudową sieci wodociągowej w Gminie Miączyn
- Adaptacja stołówki i zapleczy kuchennych oraz adaptację nowej pracowni sali obsługi konsumenta dla zawodu TŻiUG wraz z zapleczami kuchennymi.
- 17/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.