To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-01
Warszawa: Dostawa leków
Numer ogłoszenia: 45036 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 450622 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka SP ZOZ w Warszawie, ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 51 52 743, faks 22 810-44-46.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków. 3.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub większą liczbę części, zgodnie z poniższym podziałem na części/zadania: Nr części / zadania Opis: 1 Temat: Zadanie 1 Płyny dożylne oraz substytuty krwi i roztwory do perfuzji Wspólny Słownik Zamówień: 33692500-2 - Płyny dożylne , 33621400-3 - Substytuty krwi i roztwory do perfuzji Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2 Temat: Zadanie 2 Produkty odżywiania pozajelitowego (33692210-2) Wspólny Słownik Zamówień: 33692210-2 - Produkty odżywiania pozajelitowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3 Temat: Zadanie 3 Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego Wspólny Słownik Zamówień: 33692510-5- Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4 Temat: Zadanie 4 Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego Wspólny Słownik Zamówień: 33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 5 Temat: Zadanie 5 Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Wspólny Słownik Zamówień: 33651000-8 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 6 Temat: Zadanie 6 Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Wspólny Słownik Zamówień: 33651000-8 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 7 Temat: Zadanie 7 Produkty lecznicze dla układu nerwowego Wspólny Słownik Zamówień: 33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 8 Temat: Zadanie 8 Import docelowy Wspólny Słownik Zamówień: 33600000-6- Produkty farmaceutyczne Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 9 Temat: Zadanie 9 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 10 Temat: Zadanie 10 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 11 Temat: Zadanie 11 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 12 Temat: Zadanie 12 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.4 UWAGA: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości asortymentu między pozycjami w zależności od potrzeb w trakcie realizacji przedmiotu umowy bez konieczności zmian w umowie a także jej wartości (w ramach danego zadania). 3.5 Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00 - Płyny dożylne 33.62.14.00 - Substytuty krwi i roztwory do perfuzji 33.69.22.10 - Preparaty odżywiania pozajelitowego 33.69.25.10 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego 33.62.20.00 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego 33.65.10.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki 33.66.10.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 Płyny dożylne oraz substytuty krwi i roztwory do perfuzji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11A, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 327488,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 339641,64
Oferta z najniższą ceną: 339641,64 / Oferta z najwyższą ceną: 339641,64
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 Produkty odżywiania pozajelitowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11A, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99845,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 106716,74
Oferta z najniższą ceną: 106716,74 / Oferta z najwyższą ceną: 106716,74
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3 Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., ul Marii Konopnickiej 11A, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7021,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5983,64
Oferta z najniższą ceną: 5983,64 / Oferta z najwyższą ceną: 5983,64
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4 Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: FARMACOL S.A., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, FARMACOL DS. Sp. z o.o., ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10475,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11071,62
Oferta z najniższą ceną: 11071,62 / Oferta z najwyższą ceną: 11071,62
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5 Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10329,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12693,56
Oferta z najniższą ceną: 12693,56 / Oferta z najwyższą ceną: 12748,54
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie 7 Produkty lecznicze dla układu nerwowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 279,72
Oferta z najniższą ceną: 279,72 / Oferta z najwyższą ceną: 285,12
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie 8 Import docelowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp. z o.o., ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 936,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 714,74
Oferta z najniższą ceną: 714,74 / Oferta z najwyższą ceną: 714,74
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie 9 Odczynniki i środki kontrastowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., Ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47054,52
Oferta z najniższą ceną: 47054,52 / Oferta z najwyższą ceną: 47054,52
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie 10 Odczynniki i środki kontrastowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: PGF URTICA Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, PGF HURT Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47700,90
Oferta z najniższą ceną: 47700,90 / Oferta z najwyższą ceną: 47700,90
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie 11 Odczynniki i środki kontrastowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46170,00
Oferta z najniższą ceną: 46170,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46170,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Zadanie 12 Odczynniki i środki kontrastowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: PGF URTICA Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, PGF HURT Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23890,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23893,60
Oferta z najniższą ceną: 23893,60 / Oferta z najwyższą ceną: 23893,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.