Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-14
Warszawa: Dostawa leków
Numer ogłoszenia: 450622 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka SP ZOZ w Warszawie , ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 871-12-43, faks 022 810-44-46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub większą liczbę części, zgodnie z poniższym podziałem na części/zadania: Nr części / zadania Opis: 1 Temat: Zadanie 1 Płyny dożylne oraz substytuty krwi i roztwory do perfuzji Wspólny Słownik Zamówień: 33692500-2 - Płyny dożylne , 33621400-3 - Substytuty krwi i roztwory do perfuzji Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2 Temat: Zadanie 2 Produkty odżywiania pozajelitowego (33692210-2) Wspólny Słownik Zamówień: 33692210-2 - Produkty odżywiania pozajelitowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3 Temat: Zadanie 3 Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego Wspólny Słownik Zamówień: 33692510-5- Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4 Temat: Zadanie 4 Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego Wspólny Słownik Zamówień: 33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 5 Temat: Zadanie 5 Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Wspólny Słownik Zamówień: 33651000-8 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 6 Temat: Zadanie 6 Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Wspólny Słownik Zamówień: 33651000-8 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 7 Temat: Zadanie 7 Produkty lecznicze dla układu nerwowego Wspólny Słownik Zamówień: 33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 8 Temat: Zadanie 8 Import docelowy Wspólny Słownik Zamówień: 33600000-6- Produkty farmaceutyczne Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 9 Temat: Zadanie 9 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 10 Temat: Zadanie 10 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 11 Temat: Zadanie 11 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 12 Temat: Zadanie 12 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości asortymentu między pozycjami w zależności od potrzeb w trakcie realizacji przedmiotu umowy bez konieczności zmian w umowie a także jej wartości (w ramach danego zadania). Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2, 33.62.14.00-3, 33.69.22.10-2, 33.69.25.10-5, 33.62.20.00-6, 33.65.10.00-8, 33.66.10.00-1, 33.60.00.00-6, 33.69.60.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie posiadania zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu konsygnacyjnego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, iż wszystkie oferowane przez nas produkty (cały oferowany towar/asortyment) posiadają dokumenty dopuszczające ich stosowanie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008 roku Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) - załącznik nr 5 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) zwiększenia lub zmniejszenia ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy między pozycjami w ramach danego zadania i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez konieczności zmian ilości w załączniku będącym integralną częścią umowy. Wartość przedmiotu umowy po zmianach nie może, przekroczyć kwoty o której mowa w § 2 ust. 1. 2) zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku, o którym mowa w § 2 ust. 10 niniejszej umowy; 3) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian, 4) zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, 5) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, 6) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, przedłużenie takie będzie dotyczyć okresu nie dłuższego niż 24 miesięcy od daty zawarcia umowy; 7) przewiduje możliwość zmiany numerów katalogowych w przypadku wprowadzenia równoważnego produktu przez producenta o takich samych właściwościach. 8) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortymentem równoważny lub biorównoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto; 9) wprowadzenia wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 10) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grochowski.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Grochowski im dr med. Rafała Masztaka
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Grenadierów 51/59
04-073 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Szpital Grochowski im dr med. Rafała Masztaka Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Grenadierów 51/59 04-073 Warszawa Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Płyny dożylne oraz substytuty krwi i roztwory do perfuzji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 1 Płyny dożylne oraz substytuty krwi i roztwory do perfuzji Wspólny Słownik Zamówień: 33692500-2 - Płyny dożylne , 33621400-3 - Substytuty krwi i roztwory do perfuzji Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2, 33.62.14.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Temat: Zadanie 2 Produkty odżywiania pozajelitowego (33692210-2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 2 Produkty odżywiania pozajelitowego (33692210-2) Wspólny Słownik Zamówień: 33692210-2 - Produkty odżywiania pozajelitowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.10-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Temat: Zadanie 3 Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 3 Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego Wspólny Słownik Zamówień: 33692510-5- Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Temat: Zadanie 4 Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 4 Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego Wspólny Słownik Zamówień: 33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Temat: Zadanie 5 Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 5 Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Wspólny Słownik Zamówień: 33651000-8 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Temat: Zadanie 6 Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 6 Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Wspólny Słownik Zamówień: 33651000-8 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Temat: Zadanie 7 Produkty lecznicze dla układu nerwowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 7 Produkty lecznicze dla układu nerwowego Wspólny Słownik Zamówień: 33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Temat: Zadanie 8 Import docelowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 8 Import docelowy Wspólny Słownik Zamówień: 33600000-6- Produkty farmaceutyczne Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Temat: Zadanie 9 Odczynniki i środki kontrastowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 9 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Temat: Zadanie 10 Odczynniki i środki kontrastowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 10 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Temat: Zadanie 11 Odczynniki i środki kontrastowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 11 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Temat: Zadanie 12 Odczynniki i środki kontrastowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 12 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- odczynniki laboratoryjne.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawy środków farmaceutycznych w ramach programów lekowych
- Dostawa produktów leczniczych stosowanych w programie lekowym leczenia uogólnionej miastenii dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.