eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa leków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-14

Warszawa: Dostawa leków
Numer ogłoszenia: 450622 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka SP ZOZ w Warszawie , ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 871-12-43, faks 022 810-44-46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub większą liczbę części, zgodnie z poniższym podziałem na części/zadania: Nr części / zadania Opis: 1 Temat: Zadanie 1 Płyny dożylne oraz substytuty krwi i roztwory do perfuzji Wspólny Słownik Zamówień: 33692500-2 - Płyny dożylne , 33621400-3 - Substytuty krwi i roztwory do perfuzji Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2 Temat: Zadanie 2 Produkty odżywiania pozajelitowego (33692210-2) Wspólny Słownik Zamówień: 33692210-2 - Produkty odżywiania pozajelitowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3 Temat: Zadanie 3 Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego Wspólny Słownik Zamówień: 33692510-5- Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4 Temat: Zadanie 4 Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego Wspólny Słownik Zamówień: 33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 5 Temat: Zadanie 5 Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Wspólny Słownik Zamówień: 33651000-8 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 6 Temat: Zadanie 6 Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Wspólny Słownik Zamówień: 33651000-8 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 7 Temat: Zadanie 7 Produkty lecznicze dla układu nerwowego Wspólny Słownik Zamówień: 33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 8 Temat: Zadanie 8 Import docelowy Wspólny Słownik Zamówień: 33600000-6- Produkty farmaceutyczne Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 9 Temat: Zadanie 9 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 10 Temat: Zadanie 10 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 11 Temat: Zadanie 11 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 12 Temat: Zadanie 12 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości asortymentu między pozycjami w zależności od potrzeb w trakcie realizacji przedmiotu umowy bez konieczności zmian w umowie a także jej wartości (w ramach danego zadania). Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2, 33.62.14.00-3, 33.69.22.10-2, 33.69.25.10-5, 33.62.20.00-6, 33.65.10.00-8, 33.66.10.00-1, 33.60.00.00-6, 33.69.60.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie posiadania zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu konsygnacyjnego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, iż wszystkie oferowane przez nas produkty (cały oferowany towar/asortyment) posiadają dokumenty dopuszczające ich stosowanie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008 roku Nr 45 poz. 271 z późn. zm.) - załącznik nr 5 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) zwiększenia lub zmniejszenia ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy między pozycjami w ramach danego zadania i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez konieczności zmian ilości w załączniku będącym integralną częścią umowy. Wartość przedmiotu umowy po zmianach nie może, przekroczyć kwoty o której mowa w § 2 ust. 1. 2) zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku, o którym mowa w § 2 ust. 10 niniejszej umowy; 3) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian, 4) zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, 5) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, 6) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, przedłużenie takie będzie dotyczyć okresu nie dłuższego niż 24 miesięcy od daty zawarcia umowy; 7) przewiduje możliwość zmiany numerów katalogowych w przypadku wprowadzenia równoważnego produktu przez producenta o takich samych właściwościach. 8) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortymentem równoważny lub biorównoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto; 9) wprowadzenia wszelkich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 10) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grochowski.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Grochowski im dr med. Rafała Masztaka Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Grenadierów 51/59 04-073 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Szpital Grochowski im dr med. Rafała Masztaka Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Grenadierów 51/59 04-073 Warszawa Sekretariat Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Płyny dożylne oraz substytuty krwi i roztwory do perfuzji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 1 Płyny dożylne oraz substytuty krwi i roztwory do perfuzji Wspólny Słownik Zamówień: 33692500-2 - Płyny dożylne , 33621400-3 - Substytuty krwi i roztwory do perfuzji Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2, 33.62.14.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Temat: Zadanie 2 Produkty odżywiania pozajelitowego (33692210-2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 2 Produkty odżywiania pozajelitowego (33692210-2) Wspólny Słownik Zamówień: 33692210-2 - Produkty odżywiania pozajelitowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.22.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Temat: Zadanie 3 Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 3 Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego Wspólny Słownik Zamówień: 33692510-5- Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Temat: Zadanie 4 Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 4 Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego Wspólny Słownik Zamówień: 33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Temat: Zadanie 5 Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 5 Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Wspólny Słownik Zamówień: 33651000-8 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Temat: Zadanie 6 Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 6 Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Wspólny Słownik Zamówień: 33651000-8 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Temat: Zadanie 7 Produkty lecznicze dla układu nerwowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 7 Produkty lecznicze dla układu nerwowego Wspólny Słownik Zamówień: 33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Temat: Zadanie 8 Import docelowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 8 Import docelowy Wspólny Słownik Zamówień: 33600000-6- Produkty farmaceutyczne Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Temat: Zadanie 9 Odczynniki i środki kontrastowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 9 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Temat: Zadanie 10 Odczynniki i środki kontrastowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 10 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Temat: Zadanie 11 Odczynniki i środki kontrastowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 11 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Temat: Zadanie 12 Odczynniki i środki kontrastowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zadanie 12 Odczynniki i środki kontrastowe Wspólny Słownik Zamówień: 33696000-5- Odczynniki i środki kontrastowe Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wielkość i zakres stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.