Ogłoszenie z dnia 2008-03-05
Sosnowiec: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Szpitala Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego.
Numer ogłoszenia: 45120 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, fax 032 2661124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Rozwojowo - Badawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Szpitala Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz Szpitala Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego. Asortyment rzeczy przeznaczonych do prania: 1. Poszwy, 2. Poszewki, 3. Prześcieradła, 4. Podkłady, 5. Parawany, 6. Pokrowce, 7. Ręczniki frotte, 8. Ściereczki, 9. Czapki operacyjne, 10. Chusty trójkątne, 11. Worki, 12. Pieluchy, 13. Myjki, 14. Koce, 15. Koszule, 16. Piżamy, 17. Fartuchy, 18. Garsonki (bluzy, spodnie, spódnice), 19. Szlafroki, 20. Zasłony, 21. Firany, 22. Obrusy, 23. Poduszki (dezynfekcja), 24. Materace (dezynfekcja). Ilość szacowana - 20.000 kg Pozostałe warunki wykonania przedmiotu umowy: 1. Świadczenie usługi będzie się odbywać w trybie 24-godzinnym, z wyłączeniem sytuacji uzasadnionych koniecznością specjalnej, czasochłonnej obróbki technologicznej lub nadzwyczajnego zabrudzenia zleconego do prania asortymentu. Odbiór i dostawa prania codziennie od poniedziałku do piątku w ustalonych godzinach. 2. Wykonawca gwarantuje Zleceniodawcy wykonywanie przedmiotu umowy na najwyższym poziomie jakości, odpowiadającym wszelkim wymogom sanitarno-epidemiologicznym a stosowane środki dezynfekcyjne posiadają odpowiednie atesty. 3. Wykonawca gwarantuje Zleceniodawcy odbiór bielizny brudnej i dostaw bielizny wypranej z i do miejsca uzgodnionego, we własnym zakresie i przy zachowaniu wspólnie ustalonych terminów, codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach przedpołudniowych. 4. Ewentualne opóźnienia w realizacji uzgodnionych terminów dostaw i odbioru mogą wynikać wyłącznie z przyczyn całkowicie niezależnych od stron. 5. Przekazywanie bielizny do prania i odbiór po wypraniu odbywać się będzie każdorazowo po sporządzeniu specyfikacji ilościowej i obustronnym jej pokwitowaniu na dokumentach wydania Wykonawcy i/lub Zleceniodawcy. 6. Wykonawca gwarantuje Zleceniodawcy zwrot bielizny po wypraniu w ilości zgodnej z ilością bielizny oddanej do prania, z wyszczególnieniem wagi bielizny pochodzącej z poszczególnych oddziałów i komórek. 7. Wszelkie niezgodności ilościowe, zagubienia, zniszczenia sztuk lub inne zastrzeżenia będą wyjaśniane i wzajemnie uzgodnione w zakresie formy zadośćuczynienia, nie później, niż do 15 dnia następnego miesiąca kalendarzowego. 8. Bielizna po wypraniu powinna być dostarczona w stanie suchym i zabezpieczona przed zabrudzeniem, np. zafoliowana, oraz kontaktem z bielizną brudną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy wykonawcy spełniający wymogi postawione w ustawie Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wszyscy oferenci niewykluczeni na podstawie art. 22. ust.1. oraz art. 24 ust. 1 i 2. W celu realizacji postanowień art. 22. ust.1. oraz art. 24 ust. 1 i 2. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560). Wykonawca dołącza do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust.2, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument uważa się za aktualny w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia przez organ wydający nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenia uważa się za aktualne, jeśli zostały wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Dokumenty o których mowa w pkt. 1-4 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ przekazywana jest odpłatnie, za kwotę 50 zł.Specyfikację można uzyskać w Sekretariacie Głównym IMPiZŚ pok.103 lub pobrać za darmo ze strony www.imp.sosnowiec.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu - Sekretariat Główny pok. 103.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Modernizacja placów zabaw: 1. Plac zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 44 ul. Lubelska w Sosnowcu 2. Plac zabaw przy ul. Szpaków w Sosnowcu"
- ZP-2200-29/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH
- Przebudowa dziecięcych sanitariatów w budynku SP nr 22 przy ul. Urbanowicz 14 w Sosnowcu - część 2 - pion sanitariatów dla chłopców
- Zakup urządzeń pomiarowych wraz z montażem w budynkach zlokalizowanych na osiedlu Juliusz w Sosnowcu, będącym w zarządzie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych
- Remont lokali przy ul. Szpitalnej 1 w Sosnowcu na potrzeby zmiany siedziby PZON częściowo z dofinansowania ze środków PFRON w ramach programu "Dostępna przestrzeń publiczna"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa skrzyżowania ul. Wojska Polskiego z ul. Traugutta w Sosnowcu".
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych
- Usługi prania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jadwigi w Opolu
- Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach - Zdroju
- Usługa pralnicza hotelowej bielizny pościelowej i stołowej oraz odzieży gastronomicznej.
- Usługi pralnicze dla Centrali NIK.
więcej: Usługi odbierania prania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.