Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-15
Dębica: Świadczenie usług porządkowych oraz ochrona fizyczna i monitoring w budynku Urzędu Skarbowego w Dębicy
Numer ogłoszenia: 451888 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Dębicy , ul. Kolejowa 21, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 68 05 215, faks 0-14 68 05 226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.is.rzeszow.pl/debica
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług porządkowych oraz ochrona fizyczna i monitoring w budynku Urzędu Skarbowego w Dębicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych (kod CPV usługi porządkowe 90910000-9 ; usługi sprzątania parkingu 90914000-7; usługi czyszczenia okien 90911300-9; usługi odśnieżania 90620000-9; usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77310000-6) oraz ochrona fizyczna i monitoring ( kod CPV 79710000-4) w budynku Urzędu Skarbowego w Dębicy składającego się z trzech kondygnacji: nadziemnej - parter, I piętro, II piętro, jednej kondygnacji podziemnej oraz terenu wokół budynku (teren nie ogrodzony). ZAKRES PRAC: a) świadczenie usług porządkowych wewnątrz i na zewnątrz budynku polegać będzie na utrzymaniu w należytym stanie sanitarno- porządkowym powierzchni poziomych i pionowych tj. w pokojach biurowych, sali obsługi podatnika, sanitariatach, pomieszczeniach socjalnych, sali konferencyjnej, ciągach komunikacyjnych, archiwach, piwnicach z uwzględnieniem, że: - w pokojach biurowych, archiwach, bibliotece akt bieżących występują wykładziny dywanowe lub PCV, - na korytarzach, hollach, klatkach schodowych - płytki gresowe, - w toaletach i pomieszczeniach socjalnych- terrakota, - w sali konferencyjnej -parkiet dębowy, - w piwnicach - posadzka betonowa, - na zewnątrz budynku - kostka chodnikowa (parking i chodniki) oraz otaczające trawniki. W zakres prac wchodzi: -odkurzanie wykładzin podłogowych, -czyszczenie powierzchni podłogowych: betonowych, gresowych i z PCV, -czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szafek, szaf i innego sprzętu biurowego a także parapetów, pulpitów ,listew ściennych, drzwi, futryn, sztucznych kwiatów (poza sprzętem komputerowym), -mycie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących, zaopatrzenie toalet w papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe oraz środki dezynfekujące i zapachowe, (toalety wyposażone są w dozowniki na : mydło, papier toaletowy i papierowe ręczniki), ? - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci (używanie worków na śmieci we własnym zakresie), - mycie na mokro z użyciem środków myjąco pielęgnacyjnych wolnej powierzchni posadzki, - mycie kaloryferów oraz lamp z użyciem środków myjąco pielęgnacyjnych- raz na kwartał, - dwukrotne w ciągu roku mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych od wewnątrz i na zewnątrz) w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, -usuwanie z dachu śniegu oraz sopli w sezonie zimowym, -sprzątanie i utrzymanie porządku otoczenia budynku: sprzątanie śmieci, zanieczyszczeń i usuwanie roślin (mchu i innych chwastów) z kostki na parkingu ( pow. ok. 360 m2) i na chodnikach (ok.270 m2), pielęgnacja zieleni - nawożenie, grabienie liści, dosadzanie brakującej trawy, koszenie trawy: w okresie wiosenno-letnim należy trawę kosić raz w tygodniu a w okresie jesiennym raz na dwa tygodnie (tereny zieleni ok.410 m2), - odśnieżanie i usuwanie oblodzeń z całego terenu wokół budynku. b) Ochrona fizyczna obiektu pełniona będzie w poniedziałek w godz. od 7.00 do 19.00, a od wtorku do piątku w godz. od 7.00 do 18.00 przez jednego pracownika ochrony oraz prowadzony będzie całodobowy dozór systemu antywłamaniowego i antynapadowego (wraz z przyjazdem Grup Interwencyjnych w przypadku zagrożenia) zgodnie z wymogami ustawy o ochronie osób i mienia. Usługa fizycznej ochrony obiektu, osób i mienia nie obejmuje dni wolnych od pracy. Ochrona obiektu, osób i mienia polegać będzie na : -zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionego obszaru i obiektu Zamawiającego, -ochronie obiektu, pomieszczeń i urządzeń Zamawiającego przed dostępem osób nieuprawnionych, nietrzeźwych, -ochronie mienia Zamawiającego przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem, -zapobieganiu zakłóceniom porządku na terenie należącym do Zamawiającego oraz powiadomienie Naczelnika Urzędu o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, -niezwłocznym powiadomieniu Zamawiającego o wszelkich awariach, nieprawidłowościach systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionego obiektu, szybka ocena ryzyka zagrożenia, sporządzeniu stosownych protokołów, -ujawnieniu faktów dewastacji mienia Zamawiającego, -niezwłocznym powiadomieniu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do Zamawiającego i zabezpieczeniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, -przed zamknięciem chronionego budynku dokonaniu obowiązkowego obchodu wewnątrz i na zewnątrz budynku w celu sprawdzenia czy wszyscy pracownicy i osoby postronne opuściły Urząd oraz stanu zabezpieczenia pomieszczeń (zamknięcie drzwi i okien), -sprawdzeniu na manipulatorze systemu sygnalizacji włamania i napadu czy wszystkie strefy zostały zazbrojone przez użytkowników, -informowaniu przez pracownika ochrony przychodzących podatników o miejscu załatwienia danej sprawy - pracownik ochrony zostanie przeszkolony z zakresu obsługi klientów w Urzędzie Skarbowym w Dębicy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( t. j. Dz. U z 2005r. Nr 145 , poz. 1221 z późn ) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. Ocena będzie dokonana według kryterium: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykażą się wykonanymi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi usługami w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwoma usługami odpowiadającymi przedmiotowi niniejszego zamówienia z podaniem: ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (referencji ) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena będzie dokonana według kryterium: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,. Ocena będzie dokonana według kryterium: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,. Ocena będzie dokonana według kryterium: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać aktualną opłacona polisę - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena będzie dokonana według kryterium: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo w przypadku gdy oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza tzw. nieistotne zmiany umowy zgodnie z art. 144 ustawy PZP. 2. Zamawiający dopuszcza także w poniższym zakresie i warunkach dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach : 2.1 zmian oznaczenia danych dot. Zamawiającego lub Wykonawcy; 2.2 zmiany stawki podatku VAT czy działania siły wyższej mającej wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2.3 wystąpienia innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego. 3. Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadkach jeżeli obydwie strony umowy ( Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.is.rzeszow.pl/debica
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy ul. Kolejowa 21, 39-200 Dębica I piętro pokój 220.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Skarbowego w Dębicy, ul. Kolejowa 21, 39-200 Dębica (I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy (3)
- USŁUGI SPOŁECZNE - UDZIELENIE SCHRONIENIA
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI, W TYM Z AUTYZMEM Z TERENU GMINY MIASTA DĘBICY
- Doposażenie jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Paszczynie poprzez zakup sprzętu do prowadzenia akcji ratowniczych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie ekspertyzy mykologicznej dla zadania pn. "Przebudowa i modernizacja zabytkowej Synagogi w Dębicy"
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 2 stycznia 2025 r. do 30 czerwca 2025 r.
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.